Hey, toen was ik nog niet op ikkeben, maar Liam was er hier al wel…4505 gr en 56cm lang (na inleiden en 1,5 dag een keizersnede gehad, keek naar links en lag muurvast)
Groetjes, jo
Hey, toen was ik nog niet op ikkeben, maar Liam was er hier al wel…4505 gr en 56cm lang (na inleiden en 1,5 dag een keizersnede gehad, keek naar links en lag muurvast)
Groetjes, jo
Luka is geboren met 39 weken en 6 dagen, woog 2775 gram en was maar 48 cm, een kleintje dus.
Jenthe is geboren met 40 weken, woog 3864 gram en was ongeveer 53 cm.
Luka 's bevalling duurde 13 uur maar was goed te doen. Die van Jenthe duurde op 6 minuten na 3 uur en was erg heftig…
Maar volgens mij maakt de grootte van het kindje niet uit of de bevalling makkelijk of moeilijk gaat.
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/Yo5Ep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - MarMama op 22 May 2011 20:36:46
hoi,
emma is 1 dag te laat geboren en was 3740gr en ong 50 cm heel gemiddeld dus.
Ik ben alleen bang dat nr 2 groter uit gaat vallen. MIjn vriend was bij de geboorte bijna 5kg. en ik heb nu gevoel dat ik wel heel hard groei (en het kindje ook) en ik denk een jongetje (met mijn vriend z’n genen dus!) maar we wachten af!
groetjes gigdet
quote:
Luka is geboren met 39 weken en 6 dagen, woog 27775 gram en was maar 48 cm, een kleintje dus.
Ik hoop dat je 2775 gram bedoelt? hihi
Liefs Shirley
@Shirley: hahaha! Ik zie het ja! Anders zou het echt een heftige bevalling zijn geweest zeg…
Heb het maar wel even gewijzigd!
De oudste is geboren met 37w2d en woog 2790 gram bij 48 cm. De jongste is geboren met 38w1d en was 3170 gram bij 50 cm. Twee kleintjes ook.
quote:
Dus jij mocht echt NET thuis bevallen, sasha? Heb je dat ook gedaan, of toch naar het ziekenhuis?
Zo, ik lees dit nu pas, ben echt een tijd niet geweest
De bevalling is best apart gegaan. Ik had denk ik net nog niet thuis mogen bevallen maar zover kwam het niet.
Had vreselijke beenweeen die niets doen dus de VK zei om 1600 dat ik maar ff naar het zhuis moest om een prik te krijgen om die beenkrampen te verminderen.
Wij naar het zhuis en in de rolstoel op weg naar de gyneacoloog braken mijn vliezen… Wel nog een prikje gekregen in mijn benen, heerlijk!
Toen ging het heel snel, om 1630 zijn mijn vliezen gebroken, om 19.00 uur had ik 7cm ontsluiting. Mocht om 2130 gaan persen maar de weeën waren niet krachtig genoeg. Na wee opwekkers en een knip +vacuümpomp is Senne om 22.55 ter wereld gekomen.
Groetjes van Sascha en Senne
Gewijzigd door - Sascha en Senne op 24 May 2011 14:09:43
Hier ook 2 beertjes.
Mijn oudste dik een maand tevroeg woog maar liefst 4800 gram en was 56 cm lang.
Als hij op 40 weken geboren was had hij zeker 11 pond gewogen en rond de 60 cm geweest.
Mijn 2de was maar 3800 gram bij 53 cm bij 3 weken eerder dan de uitgerekende datum.
ben benieuwd hoe zwaar deze word,want ik heb 90 procent kans op weer zwangerschapssuiker.
groetjes Bianca
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Wij hadden twee nieuwsgierige aapjes: zoonlief werd 11 weken te vroeg geboren en woog 1550 gram en dochterlief werd 8 weken te vroeg geboren en woog 2105 gram. Toch best mooie gewichten voor dat aantal weken! Als ze waren blijven zitten tot 40 of 42 weken, waren het ook 8- of 9-ponders geworden denk ik.
Hoi,
Aaron was 5660 gram, en de bevalling ging erg goed zou het zo over doen. Geen scheurtje of knipje was er voor nodig. Wat wel jammer was, was dat onze vermoedens van een verkeerde telling werden bevestigd door de verloskundige. Ik was namelijk twee weken eerder bevallen dan uitgerekend maar omdat de placenta aan het verkalken was, was het waarschijnlijker dat ik al een week of 3 te laat was.
H. is geboren met 39.3 en ze woog 4010 gram.
Ze hadden haar met 40-42 weken tussen de 8 en 9 pond geschat.
Mij houden ze nu ook in de gaten.
Met name omdat mijn buik nu al zo huge is voor 14 weken.
Ik kan nog net mijn tenen zien als ik rechtop sta…
De gyn stond me aan te kijken alsof ik een bal onder mijn shirt had gestopt.
hier dus idem dito,
ben nu 12 weken en 2 dagen en heb een zwangerschapsbuik waarvan je denkt dat ik al bijna uitgerekend ben.
Word nu dus al op 36 weken zwangerschap geschat door buitenstaanders,ze vragen dan nu nog 4 weken zeker?
Nou nee moet nog 6 maanden haha.
Ze zeggen gelijk medelijden te hebben met me.
Gisteren weer een echo gehad,de gyn vertelde al dat ze me goed in de gaten willen houden omdat ik weer zoveel vruchtwater heb,wat weer kan duiden op extreem zwangerschapsuiker,en aangezien dat ik al 2 flinke knullen heb hoop ik dat ik dit keer een echte baby in mijn armen kan houden ipv weer een peuter lol.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Met 39 weken werd Dion geboren in 6 uurtjes tijd en woog 4280 gram, een flink mannetje dus.
Wel leuk hoor z´n wolk van een baby, ik ben daarna wel eens op kraamvisite geweest en die hadden een ukkie van 3500 gram gekregen en dat is een heel verschil moet ik zeggen.
Hey buikje 3,
Onze Julien woog 3790, en onze Glenn 4810…
Dus das een mooi verschil, het verschil zit em in de papa…
Hahaha… Groetjes Kristine