Nora kwam met 41+6 en woog 3070 gram. Een van de kleintjes dus.
Liefs!
Hier een mini mensje, 2000 gram en 44 cm lang. Maar jasper was 7 weken te vroeg geboren. Maatje 44 zat hem nog te ruim! Inmiddels weegt ie 11 kilo dus hij heeft het allemaal keurig ingehaald!
Succes met je zwangerschap…hoop dat het gewicht meevalt en je een iets makkelijkere bevalling zal hebben!
Groetjes Carolien.
Senne was precies 3 weken te vroeg en woog 2910 gram en was 46 cm
Groetjes van Sascha en Senne
Dus jij mocht echt NET thuis bevallen, sasha? Heb je dat ook gedaan, of toch naar het ziekenhuis?
Liefs!
Hier ook een brokje… 53cm en 4890gram bij de geboorte. En Bakmama heeft gelijk, bevallen is bevallen maar “doe” mij bij de tweede maar een iets kleiner exemplaar
Hier hebben mijn kindjes met toeval de zelfde geboorte gewicht 3590
Mijn kleine meid 2weken over tijd en de kleine man 4dagen over tijd
Groetjes
bevallen is idd bevallen het is en blijft pijnlijk
toch heb ik toch angst voor een groot en zwaar kindje hihi moet er toch weer uit he en dat valt niet mee
trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder
Ik ben ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk met 39.3
H.ayley woog 4010 gram bij de geboorte.
De gyn schatte haar tussen de 4000 en de 5000 gram met 40 weken.
Aardig geschat wat dat betreft.
Lindsey was ook een klein ukje als baby (nog steeds is ze niet echt groot hoor) ik ben op de uitgerekende datum bevallen, ze woog toen 2820 gram en was 46 cm.
liefs,
Rinske
quote:
deze vraag stel ik om dat ik eigenlijk wel heel nieuwschirig ben of er ook meiden tussen zitten die net als ik grote baby,s kregen mijn eerste zoon werd geboren met een gewicht van 5090 een grote jongen dus maatje 50 52 konden in de kast blijven hangen maatje 62 moest van de plank af komen ... dit was een zware bevalling natuurlijk ... mijn tweede was ook een grote jongen maar ze hem hem in men zwangerschap goed in de gaten gehouden met groei echo,s om dat mijn jongen zes weken voor liep op groei is hij met 36 weken opgewekt en zijn gewicht was 4050 moet je na gaan als hij tot 42 weken had gezeten hih had ik hem er niet meer uit gekregen nu houden ze me weer goed in de gate en ben dan ook benieuwd hoe mijn twintig weken echo zal zijn of het kindje dan ook weer voor op groei zal liggen heb iemand ervaring hier mee ?ben zo en zo ook benieuwd na het gewicht hoor ongeacht of het een mini of een reus was hihi
groetjes buikje 3
db
He Hoi,mijn dochter was 4070,dat viel nog mee.Mijn zoon was 4720 maar ook maar 52 cm dus wel even maat 56 aan gehad.Nu zwanger van de derde dus ik ben benieuwd…,groetjes Diana
quote:
deze vraag stel ik om dat ik eigenlijk wel heel nieuwschirig ben of er ook meiden tussen zitten die net als ik grote baby,s kregen
mijn eerste zoon werd geboren met een gewicht van 5090 een grote jongen dus maatje 50 52 konden in de kast blijven hangen maatje 62 moest van de plank af komen … dit was een zware bevalling natuurlijk …
mijn tweede was ook een grote jongen maar ze hem hem in men zwangerschap goed in de gaten gehouden met groei echo,s
om dat mijn jongen zes weken voor liep op groei is hij met 36 weken opgewekt
en zijn gewicht was 4050 moet je na gaan als hij tot 42 weken had gezeten hih had ik hem er niet meer uit gekregen
nu houden ze me weer goed in de gate en ben dan ook benieuwd hoe mijn twintig weken echo zal zijn of het kindje dan ook weer voor op groei zal liggen
heb iemand ervaring hier mee ?ben zo en zo ook benieuwd na het gewicht hoor ongeacht of het een mini of een reus was hihi
groetjes buikje 3
db
Rens was bij zijn geboorte 53 cm en 3500 gram, precies gemiddeld dus.
Noa was bij haar geboorte 3410 gram en 50,5cm, iets kleiner als haar broertje.
Mijn eerste bevalling was geen pretje, de ontsluiting vorderde niet en uiteindelijk moest ik aan de weeen opwekkers. Gewone weeen vind ik een stuk beter te doen hoor. Ik vond dat zelfs heftiger dan de rugweeen die ik had.
Daarentegen was mijn tweede bevalling een stuk makkelijker. Ik had gewoon buik weeen en ik kan niet zeggen dat ik echt veel pijn gehad heb.
Groetjes Ramona
Mijn dochter wat 4890gram en 53cm bij de geboorte, mijn zoon (keizersnede met 39wkn) 5170gram en was 55cm.
Gewijzigd door - Zwelgje74 op 19 May 2011 10:16:03
Jada was 3160 gram en niet gemeten! (een kleinte dus) en ze is op de uitgerekende dag geboren!
Sylvie was 4110 gram en 52 cm Redelijk normaal dus volgens mij
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Tim is 3 dagen te vroeg geboren en was 3790 gr en 51 cm. Daan was 3,5 week te vroeg en was 3690 en ook 51 cm.
Groetjes,
Sandra
Eliza was 10dagen te vroeg en woog 3240gr en was 49cm Kleine meid dus!
Liefs Shirley
Jony was 13 dagen na de uitgerekende datum geboren.
Jony woog 3110.
Succes, wanneer heb je de 20 weken echo?
Greetz Cora
@ Cora : Dit is een topic van oktober 2010 dus waarscheinlijk is de baby al lang geboren haha
Liefs Shirley