Wat voor pap 's morgens?

Even een snelle tussen de bedrijven door. Morgan lust geen pap, ze wiegerde het elke keer. Dus zijn we 's morgens naar brood gegaan. Alleen wil ze dat nu ook niet meer. Tenminste door de weeks niet. Ik oet haar steeds vaker wakker maken en dan wil ze geen brood eten. In het weekend als ze uitgeslapen is en rustig wakker heeft kunnen worden eet ze het wel. Ik moet zeggen kan ook geen brood eten als ik net wakker ben.

Maar goed melk drinkt ze wel, vanmorgen ook gewoon 200cc. Dus wilde ik toch kijken of ze inmiddels wel pap wil. Smaak kan veranderen natuurlijk. Maar welke neem ik. Ik heb nu goedemorgen van friso geprobeerd dat was geen succes en goedenachtpap, maar das meer voor de avond en werd cement.

Iemand tips?? Ik ga na me werk naar de winkel.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben altijd de de granenontbijt van Bambix.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Wij gebruiken 's ochtends nutrilon 8 maanden+.

Nora kan precies op: 150 ml water, 5 schepjes melkpoeder, 5,5 schepjes pap.
Gaat er elke ochtend als pap in

Hoop dat het lukt!

Lilypie - Personal pictureLilypie

ik bedoel bambix licht volkoren, 8+

groetjes!

Hoi!
Seth eet elke ochtend rijstebloempap van friso, gaat er goed in!
Rijstebloempap is niet zo zwaar (makkelijker verteerbaar dan granen), dus misschien wil ze dat wel eten.
In een fles: 180 cc+6 met 4 eetlepels (en een 3-standen, of papspeen)
Met de lepel: 180 cc +6 met 6 goede eetlepels
Succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie

Dylano ook de bambix 8+ dus 210 +7 + 5 schepjes bambix van de maatlepel van de nutrilon dus die is niet echt dik maar zit wle smaakje aan dan lust ze hem misschien wel dylano moest toen hij kleiner was de nutrix ook niet van een bordje en wel van een lepeltje, en pyjamapapje? kreeg gister proefpakketje binnen maar hij heeft het nog niet op

Liefs Michelle

En jullie doen dat in de fles?? Want ik wil wel proberen van een bordje, maar als ze gaat klieren kan ik haar twee keer aankleden enne als ik haar met fles in der wipper zet voelt ze zich een grote meid en doet ze het gewoon zelf opdrinken.

Groetjes,

Michèle

Ik deed het altijd in de fles en dat gaat heet goed, en het is iets voedzamer als alleen melk. Maar nu ben ik het langzaamaan met een lepel aan het geven, omdat hij nog niets anders krijgt, en het wel goed voor hem is om met een lepel te leren eten.
Liefs, Anne

Lilypie

Ja morgan krijgt natuurlijk der fruit en avondeten ook met een lepel.

Groetjes,

Michèle

Ik geef het uit een bakje. Zij in dr stoel met een grote slab om. Je hebt trouwens ook van die slabbetjes met mouwen eraan vast als het echt een bende wordt. De combi die ik doe, is best dik, dus goed te geven met een lepel.

Groetjes!

Morgan zit echt in de klieder fase en helaas smeert ze ook alles in der haar en zo. Vandaar dat ik zeker door de weeks niet echt zit te wachten op pap met een lepel

Groetjes,

Michèle

De bambix geven we hier. Je hebt 'm ook met appelsmaak volgens mij, misschien vindt ze dat iets?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tot 7 maanden gaven wij de Bambix in een fles en daarna van een bordje. Natuurlijk krijgen ze al fruit en groente van een lepel. Het gaat er dus ook niet om dat ze het moeten leren. Maar dat het beter is om zsm van die flessen af te zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Snap ik Sandra, maar ik sta al zo vroeg op dus daar wacht ik nog even mee

Groetjes,

Michèle

Oh ja, jij moet er idd al voor zessen uit. Dan idd nog maar even uit de fles. Hoop voor je dat dit in ieder geval beter gaat dan brood. En anders een keer pap in het weekend proberen. Hier was het de eerste dagen even wennen en sindsdien gaat het er 10 minuten in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hier de bambix ook nog uit de fles hoor

Liefs Michelle

lieke luste ook nooit geen nutrix! ze vondt het zo vies!
toen pyamapaje geprobeerd en werkte perfect ze vondt het zooo lekker!
die heb je ook in verschillende smaken! hier was toen banaan erg favoriet

groetjes gytha

Geef je dat als onbijt Gytha?? En kun je dat los kopen of alleen maar in pakjes??

Groetjes,

Michèle

ik heb gister daar een proefpakketje van gehad kun je in pakken van 250 gram kopen stat er op en heet pyjamaontbijt ofzo iets en ze noemen het ook lepeltjespap maar kan ook in de fles die ik als probeersel heb gehad is met buiscuit van nestle

Liefs Michelle

@Michèle: die pyjamapapjes kunnen zowel als ontbijt als laatste fles gegeven worden, voor zover ik weet. Daar heb je ook kleinere verpakkingen van.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker