Wat te doen

Mellanie, heel veel sterkte voor jou en Damian… Ook ik vind dat je een moedig en wijs besluit hebt genomen…
Groetjes Nancy

Ik zei het al op hyves maar ik vind het zo dapper van je! Wat een rotvent! Die verdient ook niks en waag het niet om medelijden met hem te gaan hebben als hij straks met hangende pootjes voor je neus staat!
Denk nu goed om jezelf en Damian en laat je inderdaad alsjeblieft goed informeren. Vraag en accepteer alle hulp die er is.
Financieel komt het wel goed meid. Als je daar erg over in zit moet je even persoonlijk met Anouk (mama_snoekie) contact zoeken. Zij heeft er ook een poosje alleen voor gestaan en weet dus erg veel over deze situatie.
Je kunt het meid! Zet hem op en heeeeeeeeeeeeel veel sterkte!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Uiteraard snap ik dat je niet letterlijk op straat staat, maar wel figuurlijk. Je hebt spullen ingepakt, maar je laat wel huis en haard achter.

Hij kan lekker blijven zitten en zijn ding blijven doen en jou leven staat op zijn kop. Dat is naar mijn mening de wereld op zijn kop.

Natuurlijk ook vanuit hier, heel veel sterkte de komende tijd! Volhouden en hulp zoeken als jet het niet meer red. Dikke knuffel!

Alles wat groot is, begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn!

Heel veel sterkte meid. Een dapper en wijs besluit zo te lezen.

Dat 2012 maar stukken beter ag worden voor jou en Damian!

Liefs

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:47:27

Heftig meid. Heb je wel mensen om je heen die je steunen en met wie je kan praten? Ik wil nog wel graag één ding zeggen; hij heeft dan misschien geen rechten op Damian, maar Damian heeft wel recht op een papa hè. Dus probeer zoveel mogelijk om ook te kijken naar de mogelijkheden voor contact tussen Damian en z’n papa. Wat er tussen jullie is gebeurd, is tussen jullie en mag niet meespelen in het contact van Damian met z’n vader. Heel veel sterkte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:47:51

Tuurlijk, dat is zeker een hele geruststelling.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Meid,
Ik heb alles eens even rustig doorgelezen, wat een gedoe he! Ik wil je alleen even een hart onder je riem steken. Mijn vader heeft mijn ma laten zitten met 6 kinderen (2 al het huis uit) en die had al 20 jaar niet gewerkt en die is er ook uit gekomen (wel met een beetje allimentatie maar toch!) Je kan het hoor! Ik sta er over een aantal werken ook alleen voor (wel een andere situatie maar toch) en soms benauwd het me enorm, maar op andere dagen denk ik, ik ga het gewoon flikken, ik kan het, en dat is het voorbeeld voor je kind!
JIJ KAN HET!

Heel veel sterkte en schroom niet om alsnog aangifte te doen want een slot op de deur doen zodat je vrouw en kind niet meer binnen kan komen … vreselijk! Ook heel erg laag van hem.

Zoals malawimamajada vertelt … ik heb ziets 2x mee gemaakt met mijn moeder, wij zaten ook in de bijstand maar mijn moeder is er ook uitgekomen. Dat was niet makkelijk na al die teleurstellingen en drama’s, ze had ook geen ouders.
Jij redt het wel met Damian !!!

VEEL STERKTE !!!

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:48:03

Lekker laten gaan, zo iemand wil je niet in het leven van je zoon, dan moet hij maar jou vader als mannelijk voorbeeld zien. Zoiets ben je liever kwijt dan rijk!

VRESELIJK … kan me voorstellen dat dit pijnlijk is voor je, ik zit me af te vragen of hij het hier niet op aan heeft gestuurd met zijn gedrag. In ieder geval is je zoon zo’n vader niet waard … maar … triest is het wel. Er zitten altijd 2 kanten aan het verhaal he?

Zorg je r voor dat je spulletjes goed verdeeld worden en dat van jou is, je ook krijgt! Als hij het geld van de rekening haalt in 2x dan mag ie ook de rekeningen betalen !!!

AANGIFTE doen zodat je zwart op wit hebt wat er gebeurd. Je weet nooit waar dit goed voor kan zijn want iemand kan je niet op je woord geloven … zeker als het gaat om financien moet je je indekken waar kan. Ik zou het doen!

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:48:27

Kun je de hypotheek stop laten zetten? OF hoe werkt zoiets? als je maar niet met een restschuld blijft zitten, dat zou namelijk helemaal K*T zijn!

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:48:42

Jeetje meid, wat heftig! Pfff…het lijkt er dan inderdaad op alsof hij ook niets meer met jullie zoon wil? Onvoorstelbaar. Zet 'm op meis, het lijkt erop alsof je goed bezig bent en al aardig weet wat je hoe moet regelen.

Groetjes,
M

En indd niet uitschrijven voor je iets anders hebt, dus niet alleen die urgentieverklaring, mits je die al krijgt. Ik kreeg hem nl ook niet ga maar in een tehuis zitten met je kind zeiden ze doodleuk
Asielzoekers gingen voorzucht
Wachttijd was 2 jaar maar intussen kon ik René al en duurde het 8 maanden voor me huis verkocht was, mijn ex was zo netjes om bij zijn ouders te gaan wonen intussen, zodat ik gewoon met Madelon in ons huis kon blijven.
Dat zou ik toch proberen hoor dat hij vertrekt en jij daar blijft tot het verkocht is. Jij hebt tenslotte Damian.

Sterkte meis

Liefs Michelle

Jeetje wat een rotstreek van je vent zeg! Om de rekening even leeg te plunderen…
Lijkt alsof hij dit zo heeft gewild?
Hij is in ieder geval ongelooflijk egoïstisch bezig zeg en laat jou met alle rompslomp zitten! Zo iemand kan je zeker weten beter kwijt dan rijk zijn!
Ik hoop echt voor je dat je veel liefde en steun van je familie en vrienden krijgt. Je red het wel meid. Heel veel sterkte! Dikke knuffel!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Let je ook op dat hij niet de inboedel van jullie huis al beetje bij beetje verkoopt nu jij er niet in kan? Dat je zometeen niet compleet met lege handen staat wat dat soort dingen betreft.