Wat te doen

Ik zou nu eerst aandacht geven aan jullie relatie ipv verbouwing/2e kind want dat is toch de basis om verder te kunnen.

Wat ik mis in jullie relatie en vooral je mans kant, de wil om de situatie onder ogen te zien en de wil om te veranderen, zeker vor Damian. Hij doet niets fout, geeft af op dingen die in het huishouden niet gedaan zijn, terwijl je een heleboel doet! Dan gaan mijn haren ook overeind hoor!

Misschien moet je hem meer voor het blok zetten, wat wil je (hij)!!

Jullie relatie is niet volwaardig meer, jullie zijn gelijken en de balans is nu zoek. Even PC maar ook aandacht voor jou en jullie kind, samen iets doen, … elkaar steunen …

Zo te lezen ben je duidelijk geweest, ik hoop dat het zijn ogen opent …

Wens je heel veel wijsheid, sterkte …

Groetjes Esther

Jeetje meid, wat een verhaal zeg…

Ik hoop echt dat het goedkomt tussen jullie!!!

Mijn man en ik hebben, gelukkig, niet zo’n diep dal door gemaakt maar wel het hele pc debacle kennen we helaas…
Wij hebben daarom afgesproken dat de pc pas aan gaat als de kids om 19.15 uur op bed liggen en dan tot 20.30 uur ieder iets voor zichzelf kan doen.
En dat scheelt enorm! Daarna gaan we samen iets kijken wat we alle twee willen zien.

Moet daarbij wel zeggen dat mijn man met mijn avonddiensten genoeg tijd heeft voor zichzelf en ik het heb als ik uit mijn werk kom of de kinderen allebei slapen.

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:45:30

Waarom heb je er gelijk niets van gezegd dan? Blijkbaar vindt hij het toch niet zo belangrijk. Denk goed na over wat je wilt. En zoals Miss T al schreef; het is echt niet onmogelijk om als alleenstaande moeder te leven…

Groetjes Natasja

Waarom ga je naar bed zonder hem te zeggen dat je zijn gedrag beneden peil vindt? Wel chagarijnig naast je zitten een uur lang, dan wil hij niet veranderen! Ik vind dat hij NU weleens mag gaan vertellen waarom hij zo doet !!!
Vraag hem eens of hij een ander wil? Dan moet hij zo door gaan !!!
Vraag eens of hij alleen verder wil? Dan moet hij zo door gaan !!!

Sterkte! Groetjes Esther

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:45:52

Ik begrijp het … en ik kan je niets meer dan heel veel sterkte en moed wensen …

Dat iemand zo met je omgaat verdien je niet, niemand. En je mag boos zijn, … ik zou het ook zijn in jouw geval, leuk is deze situatie niet maar hoe bitter het nu ook is, je komt er wel door heen! Nu moet je echt voor jezelf op komen en Damian …

Groetjes ESther

Geef indd duidelijk aan wat je verandert wil zien, en vraag wat jij volgens hem anders moet doen.

Denk dan allebei na van kunnen we dat, want je moet wel dicht bij jezelf blijven anders gaat het ook niet werken.

En blijf aub niet voor damian bij hem, want heb ik ook jaren gedaan en Madelon zegt altijd je had jaren eerder moeten scheiden. Kind bloeide helemaal op toen ze weg was uit de gespannen sfeer thuis, want ze voelen het echt al probeer je nog zo normaal te doen.

Liefs Michelle

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:46:10

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:46:28

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:46:41

Pfffff, heftig meissie. Maar klinkt alsof je een goed besluit hebt genomen. Heel veel kracht en wijsheid gewenst voor de toekomst.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Sterkte!

Groetjes Natasja

Ik denk dat je een verstandig besluit hebt genomen. Hoe pijnlijk ook …
Als hij nog zegt dat je kan oprotten … goed gedaan … dit is toch wel echt de grens.

Ik leef met je mee … Heel veel sterkte meissie, Damian verdiend zo’n vader niet en jij verdiend ook echt heeeel veel beter. Nogmaals … alle moed en kracht toegewenst.

Groetjes Esther

Als ik dit zo lees denk ik bij mezelf dat dit eigenlijk de omgekeerde wereld is. Waarom moet jij weg? Samen met je kind op straat?! Waarom gaat HIJ niet weg!

Jij wil er alles aan doen om de relatie te laten slagen, hebt al meerdere malen geprobeerd om eruit te komen. HIJ begint te schelden en de bedreigen! Ik denk dat je de politie moet inschakelen en dat zij het protocol huiselijkgeweld moeten startten. Het is eigenlijk van de zotte dat hij in principe beloond wordt voor zijn gedrag dat hij gewoon lekker thuis achter zijn pc kan blijven zitten en jij met je kind buiten op straat komt te staan!

En dan ook nog zeggen dat jij de hypotheek moet blijven betalen! Wat een onzin! Dan zou ik helemaal zeggen dat HIJ moet oprotten en MIJN huis uit moet gaan! Er is niet voor niets de campagne geweest Huiselijk geweld! En daar valt niet alleen lichamelijke mishandelingen onder, net als eerder werd gezegd, verbale mishandeling doet net zo pijn, misschien nog wel meer…

Kijk als hij ook niet meer achter zijn pc kan zitten en gedwongen is om zelf na te denken, misschien kan hij dan zelf hulp inschakelen bij instanties die daarvoor zijn.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Oef, dat was heftig

Idd, vervelend om het jaar zo af te sluiten… maar aan de andere kant, begin je het jaar met een hele nieuwe start, en kan het hierna alleen maar beter worden volgens mij!

Lieverd, heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie zonder al te veel problemen alles kunnen regelen!
Dikke knuffel… {{{Mellanie}}}

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

he Mellanie, dit is zwaar k…t

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Jeetje meis wat heftig. Ik denk dat dit het enige juiste besluit is wat je nu gedaan hebt. Alhoewel ik het idd wel met Judith eens ben dat hij het huis wel uit kan, gezien zien gedrag. Nu sta jij met kind en al op straat. Heel veel sterkte in ieder geval, want makkelijk zal het niet zijn. En ik las in je eerdere postings dat je je zorgen maakte om het financiele gedeelte. Maar hij zal toch allimentatie moeten gaan betalen voor Damian en jou, dus jij moet niet voor alle kosten opdraaien. Laat je goed informeren in ieder geval.

Groetjes,
Sandra

Ik had nog niet gereageerd, maar wel meegelezen, maar wat ontzettend naar dat het zo is geeindigd!
Het lijkt me erg moeilijk om zo’n beslissing te nemen, maar in deze situatie wel erg juist. Laat je goed voorlichtend over je rechten en mogelijkheden in deze situatie.

Sterkte!!
Liefs, Anne

Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:47:04