We hebben een probleempje. De afgelopen nachten is het flink kouder geworden en Morgan sliep al wat onrustig. Beetje huilen in der slaap en ze sliep ook helemaal in elkaar gerold. 'S morgens voelde ze niet echt warm aan. Ook niet te koud, maar ook niet wat je zegt van goh lekker. Vooral een heel koud hoofd. Op zich dacht ik zal wel goed gaan, maar ze is ook totaal niet uitgerust. Vanacht was het brullen brullen brullen. Wij kijken, haar kamer was echt heel koud en zij voelde ook niet echt lekker warm. Ja der nek wel maar der hoofdje totaal niet. Dus wij de verwarming maar even aangezet na een bijna ruzie. Op 20 en de radiator in haar kamer aan. Ze heeft nog even in bed gespeeld en toen het aangenaam was is ze in slaap gevallen en hebben we haar niet meer gehoord. Ook lag ze voor het eerst weer eens lang uit in plaats van opgerold vanmorgen. Ze heeft het duidelijk koud.
Maar nu mijn probleem. Ze heeft nu een dunnere slaapzak aan, geen zomer, maar ook geen winter zeg maar. Dan een flannellen pyjama en een romper. Vanacht zelfs met lange mouwen. We hebben een winterslaapzak hangen, maar ik heb zoiets van wat als het straks echt gaat vriezen, heeft ze er dan nog wat aan. Mervin had als optie gewoon de verwarming aan en dan uit als wij naar bed gaan en dan hopen dat er voldoende warmte blijft hangen. Hij wilde eerst de hele nacht de cv aan, maar dat vind mijn portomonee niet zo leuk en ik vind het ook niet gezond. Een deken in bed is denk ik geen optie omdat ze draait en ik bang ben dat ze er onder duikt.
Wat moeten we nou?? Ik was altijd een koukleum tot me zwangerschap en Morgan is een Kiss baby en daarvan is bekend dat het kleumpjes zijn.
Groetjes,
Michèle