Wat te doen met een koukleum

Heb niet alle reacties gelezen, niet heel veel tijd, maar wij hebben Nora nu in een winterslaapzak zonder mouwen, een romper met lange mouwen en een katoenen pyjamapakje. Als het nog kouder wordt, de mouwen eraan.

Ik zou er eerder voor kiezen om de verwarming erbij te doen 's avonds als het begint te vriezen. Zolang ze niet een verwarmde kamer ligt, is het gezonder en wordt de lucht niet zo droog. Als je dat kunt uitstellen, zou ik dat eerder doen dan de warmere slaapzak uitstellen.

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier hetzelfde probleem Michele…kiss kindje he
Ik zit ook met het probleem dat ik bang ben dat die winter slaapzak niks meer af doet in de winter als het echt gaat vriezen.

Hij heeft nu een romper met lange mouwen aan, een dik flanellen pyjamaatje of een normale pyjama. en dan een slaapzak met lange mouwen… en dat is niet echt een hele dikke ofzo.
moet nog is kijken voor een hele dikke slaapzak.
Je hebt bij prenatal toch zo’n onwijs duur ding? ja niet dat het met de kosten aan te raden is maar ik ewet ook de naam even niet. dati s zo’n slaapzak die de temperatuur warm houdt ofzo van binnen.
misschien een ideetje voor de winter?
en idd bij mijn ouders is het nog kouder dan hier, dus wij zetten op zijn kamer altijd de verwarming aan, en als wij dan naar bed gaan daar zetten we hem uit.
ik heb vanacht zelfs van die sokjes aangegeven die niet afknellen.
ik heb ze zelf ook, dat zijn bijvoorbeeld zwarte dikke sokken van de action (zeeman verkopen ze ze ook volgens mij) met die pluchjes weet je wel?
die knellen totaal niet, en het hielp bij rico wel.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Morgan trekt die sokken uit Inge dus das geen succes maar anders kijk ik misschien wel voor een hanssopje. Dan heeft ze ook voetjes, dat raadde me collega me aan.

Groetjes,

Michèle

Inge, je bedoelt de combi sleeper? Die is idd aan de prijs, maar schijnt echt heel goed te zijn en je kan hem zowel 's zomers als 's winters gebruiken. Misschien ook nog een idee, Michèle?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ze ligt nu met de verwarming zeg maar, pappa wilde per se kijken wat ze nu doet. Ik heb gezegd dat als ze maar 1 kik geeft ze morgen haar winterslaapzak aan krijgt en mocht deze niet voldoende zijn bij de echte winter dan kijken we naar want anders en dan is die combisleeper zeker een oplossing denk ik.

Groetjes,

Michèle

Hihihi, dus Mervin luistert niet naar ons? Foei! Ik heb je weleens verteld over die fleece slaapzak die Eva heeft he? Van Ikkelief (hebben ook een site). Die zijn 47,50 maar ze zijn heerlijk warm! Met lange mouw. Ze zijn speciaal gemaakt voor kindjes die niet onder een deken willen. Eva heeft er twee en ik heb ze volop aan. De combisleep is ook goed, maar zeker 80,- en dan heb je er maar eentje. Eva had ook de flanellen zomervariant, die ook heel fijn is. De fleece is echt ideaal en ze zijn er in allerlei kleuren! Morgan moet het wel warm hebben, want ik zei hier al: ‘Ah, Morgan lag opgerold in bed, ze had het koud, zielig he?’ Een hansopje is ook lekker, als ze warme pootjes heeft, scheelt dat al een stuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja, ik ben zelf MEGA KOUKLEUM, altijd al geweest. Het is dat ze die slaapzak van Eva niet in maat S-M (vanaf 1.64 meter) hebben, anders zou ik die dus het liefst zelf ook één hebben!

Groetjes Rainbow, trotse mama

je wil zeggen dat ze die slofjes uittrekt met haar voeten? uitschuift dan
omdat ze ze toch niet kan uittrekken als ze een slaapzak aan heeft?

@Mriek: ja ik bedoel inderdaad de combi sleeper. dat wordt m hier ook denk ik…
zal is even google wat ze tegenwoordig kosten

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dylano heeft ook een hansopje aan met voetjes en een vrij dikke slaapzak, zonder mouwen Hij is indd ook 1 nacht wakker geworden van de kou zo zieliggg. Nu gaat het al weer een paar dagen goed.
is en fleecehansopje van de primark, maar die zit niet overal geloof ik. 2 voor 7 euro

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@ Rainbow, nee hij wilde niet naar de mamma’s luisteren maar als ze het koud zou hebben dan wel hoor. Ach laat hem een beetje eigenwijs zijn. Hij heeft al een meerderheid van vrouwen thuis (de poezen zijn zelfs met meer dan de katers) en dan moet ie ook nog naar alle ikke ben mamma’s luisteren.

Maar vanacht was het zachter en heeft ze op 1 huil (ze was der tul kwijt) en 2 dx kreunen (dromen) heerlijk geslapen en ze was uitgerust toen ik haar der uit haalde vanmorgen.

Vanmiddag gaan we even langs de zeeman voor hansopjes want dat vond ie ook wel een goed idee. Primark hebben wij niet Michelle.

Groetjes,

Michèle