Hoi meiden,
Ik weet niet of dit bij een meisje normaal is en ik heb er eigenlijk ook nog nooit op gelet. Mijn schoonmoeder constateerde gister dat het vaginaatje van mijn dochter(het derde gaatje zeg maar) je deze niet kan zien(ik ook niet)Schrok me kapot!Of het is zo gigantisch klein dat je het niet kan zien? Weet niet of dit normaal open groeit?Ze wilt zich altijd krabben daar en daardoor is het meestal een beetje open tussen de grote schaamlipjes en bloed het een beetje. Heeft ze nu niet een vergrote kans op infecties?Ik deed daar altijd suducreme op wanneer ik zag dat het daar bloede. Komt dat gaatje pas wanneer de kleine schaamlipjes naar buiten komen?Een kennis van mijn heeft laatst een operatie gehad omdat het daar te klein was en moest allemaal “oefeningen” doen om het groter te krijgen een heel onprettig gedoe volgens haar. Mijn moeder weet het niet en kan het van mij en mijn zus niet herrinneren en mijn schoonmoeder weet het ook niet of het normaal is omdat zij nooit een dochter gehad heeft. Ik hoop dat het goed gaat komen (voor haar later)maar ik weet niet of dit nu al kwaad kan vanwege afscheiding wat eruit moet of zo. Hoop ook niet dat zij hier later als ze 20 of zo is ook zoeen operatie moet. Wat denken jullie is dit normaal of moet ik met haar naar de dokter?Sorry voor de niet allerdaagse vraag maar ik maak me zorgen. groetjes chantal
Chantal
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 04 Jul 2008 11:36:39
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 04 Jul 2008 11:44:04
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 04 Jul 2008 11:45:44
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 11 Jul 2008 13:37:25