Wat moet ik doen is dit normaal?update

Zo, ik leg net neer met de huisartspraktijk. Ik heb vrijdag om 12 uur een afspraak. Mijn dokter is op vakantie en alleen spoedgevallen kunnen nu terecht blijkbaar bij een vervanger. Ik heb mijn dokter nog in mijn vorige woonplaats aangehouden. Hij heeft vroeger op een zuigelingenbureau gewerkt en weet veel van kinderen heb ik mij laten vertellen. Mijn schoonmoeder gaat met mij mee. Ik hoop zo dat er toch een gaatje zit! Ik vind het wel een beetje erg raar dat het nog niet eerder gezien is omdat nina de eerste week na haar geboorte in het ziekenhuis door heel team kinderartsen gecontroleerd is en raar dat het consultatiebureau nog nooit wat gezegd heeft erover. En dat we er nu pas zelf achterkomen. Ik had er eigenlijk nog nooit echt op gelet.Ging ervanuit dat dat wel goed zat. Maar ja ik hoop echt dat de huisarts het vind en dat ik en mijn schoonmopeder voor schud staan. groetjes chantal

Chantal

fijn dat je vrijdag terrecht kunt chantal!
Hopelijk valt het alllemaal mee.
succes en hou ons op de hoogte he?

groetjes gytha

Ik duim voor je Chantal dat het vrijdag allemaal gewoon goed blijkt te zijn.

Groetekes, Sje

Hoi allemaal,
Mijn schoonmoeder is met Nina naar de dokter geweest omdat ik geen auto op dit moment heb (dave is werken)en mijn schoonmoeder vanuit de dokter naar haar beste vriendin door moest en als ze me dan weer terug moest afzetten ze uit de tijd liep(woon een paar dorpen verder op) Heb mijn huisarts nog in het andere dorp waar ik eerst woonde…Ze belde me net op en zei: Er was een vervanger daar. Hij constateerde een schimmelinfectie bij Nina en hij ziet het gaatje ook niet zitten. Over twee weken moet ik terug (dan is mijn eigen dokter terug van vakantie en dan moet de zalf die ik voor Nina voorgeschreven heb gewerkt hebben.) Zodra mijn eigen huisarts het gezien heeft wordt Nina waarschijnlijk doorgestuurd naar de kinderarts. Ik ben nu ontzettend aan het balen!!!Vind het zo zielig voor haar.Ik had echt gehoopt dat het gaatje er wel zat. Hopelijk ziet mijn eigen huisarts het gaatje wel. Ik blijf hoop houden. Misschien ben ik mijzelf wel voor de gek aan het houden omdat ik zo hoopte dat het goed zat.Rond twee uur komt mijn schoonmoeder naar mij met Nina. Wil nog even van haar weten waarom die vervanger niet meteen een verwijskaart voor de kinderarts geeft. PffffffffffHad ook zelf mee moeten gaan…groetjes balende chantal

Chantal

Och meissie wat balen zeg. Je hebt nog altijd de hoop dat je gewoon zelf niet goed opgelet hebt, maar als de arts het ook niet ziet. Vervelend dat er pas over 2 weken verder gekeken wordt. Alle liefs en sterkte want ik kan me goed voorstellen dat je je erge zorgen maakt. Ik kom op je schouder zitten om je te steunen.

Groetekes, Sje

Danke Sje. Was net zo blij dat het goed met haar weer ging krijgt ze dit weer. Het houd ook nooit op he?Hoop niet dat ze doorgestuurd wordt onder het mes moet om het gaatje weer open te maken. Dat is de vervelendste en gevoeligste plaats waar je wat aan kan hebben.Kan wel janken nu.groetjes chantal

Chantal

Maar schattebout, als het dicht zit, zit er niks anders op dan een operatie. Het zal toch open moeten. Klinkt even heel zakelijk, maar helemaal natuurlijk is het natuurlijk niet als het dicht zit. Ik denk dat de kans groot is dat ze eerst een echo krijgt om na te gaan hoe het er inwendig uitziet. Dan kunnen ze daar bij een evt. operatie rekening mee houden.

Nogmaals alle liefs en sterkte want het is verre van tof om je zo onzeker en onrustig te voelen. Desnoods bel je die vervanger toch op waarom je niet meteen een verwijsbrief voor de kinderarts gekregen hebt? Hoe eerder je daar terecht kunt hoe beter. Al die onzekerheid voor minimaal nog 2 weken is niks.

En het CB? Probeer of je snel terecht kunt bij de arts van het CB! Leg je uit dat je nog 2 weken moet wachten op je huisarts en dat het je allemaal niet lekker zit. Trouwens ook raar dat het CB het nog niet ontdekt had, want die checken dat soort dingen toch ook altijd?

Groetekes, Sje

Net met mijn schoonmoeder gepraat. Ze zei dat ie vervanger(was een jonge dokter) niet wist of het normaal was bij zo’n klein popje! Mijn schoonmoeder zei tegen hem dat het niet normaal is en dat het dus open moet zijn volgens jullie en vriendinnen van mijn schoonmoeder. Daarom wilde hij mijn eigen huisarts erheen laten kijken. Denk dat ik inderdaad het consultatiebureau eens ga bellen. Mijn schoonmoeder zegt nu net ook dat als de schimmelinfectie over twee weken weg is de vaginaatje beter bekeken kan worden omdat ze dan minder pijn heeft. Nu ga ik eerst het recept van schimmelinfectie maar eens ophalen moet ff wachten tot mijn vriend thuis is dat ik een auto heb… Laat jullie het verdere verloop weten. groetjes chantal;

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 11 Jul 2008 14:54:14

maar meisje toch.
Balen ja kan me voorstellen dat je nu in onzekerheid zit bah zeg!
En 2 weken is dan lang.
Ik zou het ook eens via het cb spelen misschien kunnen hun nog wat.
Het kan ook zijn dat de zalf voor schimmelinfectie ook helpt hoor en als de infectie onder controle is, dan het weer open is.
Daar hopen we maar op he?

Alle sterkte heb de hele ochtend aan je gedacht!
En ik kom op je andere schouder zitten!!

groetjes GYtha

Ach ik kan me voorstellen hoor dat je je zorgen om maakt en dat de HA je ook niet direkt een goed antwoord kan geven. Balen dus.

Wel raar dat ze bij het CB dit dan niet eerder hebben opgemerkt. Daar doen ze haar toch ook onderzoeken ook tussen de beentjes. Eigenaardig.
Ik zou ook het CB bellen, Misschien komt het wel door de infectie dat het nu dicht lijkt te zitten.

We horen het wel
sterkte hoor
Bianca

Hoi meiden,
Kan wat jullie zeggen dat het door infectie dicht zit ja. Net geprobeerd de zalf op te brengen. Garem dat is een hele klus. We moeten met zijn twee zijn anders lukt het niet. Wil haar benen niet open doen natuurlijk kan je je voorstellen hoe ik het moet doen wanneer ik alleen ben…Ze heeft Miconazolnitraat/hydrocortison gekregen wat in heel dun op moet brengen. Ik hoop dat de zalf gauw zijn werk doet. Inderdaad vreemd dat hetCB nog nooit wat gezien heeft. Hoop ook inderdaad dat het door infectie komt dat het gaatje dicht zit… Groetjes chantal

Chantal

Het wordt in ieder geval erg druk op je schouders, want ik kom erbij zitten hoor! Heel erg raar dat het cb niets heeft opgemerkt. Veel succes over twee weken…

wel een goede zalf hoor chantal!
Heb er goede ervaringen mee op mijn werk.
Ach wat sneu voor haar zeg, het zal ook best gevoelig zijn of jeuken!
ALLE STERKTE GEWENST VAN DEZE KANT!

groetjes GYtha

Da’s wel goeie crème Chantal! (Ik ben er de secretaresse van geweest.). Als de verschijnselen van de schimmelinfectie weg zijn, moet je nog een dag og 5 door blijven smeren. Dieper in de huid zitten namelijk nog zogenaamde schimmelsporen en die kunnen weer moeilijk gaan doen als je te vroeg met de behandeling stopt.

(Vergelijk het met boomwortels in de grond waar het medicijn nog bij moet zien te komen).

Alle beterschap voor de kleine meid.

Groetekes, Sje

Ik vind het heel erg fijn om te horen dat jullie zoeen goede ervaringen hebben met deze zalf!!!Dat geeft mij een goed gevoel. OOk fijn dat ik hier mijn verhaal van Nina kwijt kan en dat jullie mij via de digitale snelweg willen steunen. En lief dat jullie met zijn allen op mijn schouder komen zitten en dat jullie meeleven. Bedankt allemaal!Liefs Chantal

Chantal

Hoi allemaal
Heb goed nieuws: de schimmelinfectie is bijna weg. Nog effe doorsmeren dat ie ook weg blijft. Ze heeft geen jeuk meer en het gaat weer beter met Nina gelukkig. Nu die schimmelinfectie bijna weg is zie ik ook een heel klein gaatje zitten en het is daar niet meer zo vuur rood. Deze week maak ik een nieuwe afspraak met de huisarts om haar te laten controleren. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes chantal

Chantal

Toppie!!

Oh fijn dat de zalf zo goed geholpen heeft en dat het erop lijkt dat het er toch allemaal goed uitziet! Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

goed zeg!
zal een hele geruststelling zijn. dan kwam het waarschijnlijk toch door de schimmelinfectie!

gr gytha