Wat is jullie favoriete film?

Hoi hoi,

ik ben even nieuwsgierig hoeveel medestanders ik heb in het filmgenre horror hihi. En dan bedoel ik niet die nepzooi van vroeger, maar de stevige psycho-films van tegenwoordig!!! Ik ben namelijk helemaal gek van de Saw-films en vindt ze dan ook stuk voor stuk allemaal geweldig! Je moet er naar kunnen kijken!

Grtz Von

Dan ga je zeker ook naar Sint??

Nee mij kun je daar niet blij mee krijgen. Ik haar dat genre, ik ben meer voor een goede thriller alla Cape Fear.

Maar goh favo film. Ik vind Sleepers heel mooi. Zeker als je ook het boek gelezen hebt. Daarnaast ben ik gek op Al pacino waarvan ik Sent of a Woman en the devils advocate een van zijn meest briljant gespeelde rollen vind. En ik vind Johnny Depp een heel begaafd acteur. Maar ik heb niet echt 1 film dat ik zeg ja das mijn meest favo. Ligt aan mijn stemming. Oh ja ik heb wel naast Horror een hekel aan 13 in een dozijn humor zoals American Pie.

Groetjes,

Michèle

ik hou ook van horror, maar ook van comedy enzo.
oh enne yavahn als je een echte goeie horror wil kijken, er draait er nu 1 in de bios, schijnt de engste van de afgelopen jaren te zijn en ik las ergens iets over waargebeurd.
hij heet paranormal activity 2.
ik wil die ook echt zien!
tja maar mn favo film is toch the twilight saga films, zowel deel 1 2 en 3

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Oct 2010 21:12:12

Hier ook een fan van horror, haha. Eigenlijk kijk ik wel liever thrillers, gewoon spannende films en hou ik niet zo van van die films waar zombies in zitten enzo. Dat vind ik te nep. Weet je wat een steengoede, maar wel zieke horror is? Hostel van Quintin Tarantino! Daar worden ogen uitgestoken enzo. Bah. Ik genoot, het is toch allemaal nep, maar mijn vriend vond het te eng! De originele Halloweemfilm uit 1978 is ook zeeeer eng en een echte klassieker! Laatst zag ik een hele stomme film van een knul die op een highschool allemaal meiden vermoordde, omdat ze hem hadden afgewezen. Is wel leuk om naar te kijken, maar die films, daar heb je er tig van en ze zijn allemaal hetzelfde! Saw is ook wel eng ja, vooral als dat mannetje op dat fietsje rijdt! Met die enge bolle wangetjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

The Sixth Sense heeft veel indruk op me gemaakt, maar ook The Shawshank Redemption en de Green Mile.

Toen ik jonger was vond ik die enge films ook tof: Halloween, Friday the 13th, etc. Saw vond ik het 1e deel goed, maar al die vervolgen…nee. Oh ja, en Jaws. Brr!

Groetjes,
M

owja hoor, leuke films, met een kussen voor je, oordopjes in en iemand naast je waar je je achter kan verstoppen/fijn knijpen.

Doe mij maar een goede komedie of een romantische film of ehm, actie is ook wel een favoriet maar dan meer in de zin van de WO2, films waarin ze nog ‘‘eerlijke’’ gevechten houden met zwaarden zoals lotr/king arthur, beetje fantasie erin.

Maar echt horror ofzo neeh amahoela ben nog steeds trillerig en heb nog steeds nachtmerries van de periode dat ik stoer wou wezen en met exvriendjes de films meekeek.

Oeh,… nee! Ik hou niet zo van horror.
Ik vind Scary Movie al eng, haha!

Een goede triller of actiefilm vind ik wel ok.
Maar het liefst kijk ik van die zielige waargebeurde verhalen of een lekkere vrouwenfilm

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

quote:

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Groetjes,
M

Ik heb een periode heel erg genoten van dat soort films, maar merk dat ik er steeds slechter tegen kan! Ik ga het verwerken in mn dromen dus moet het maar niet meer doen…

Maar ik heb alle saw films volgens mij wel gezien, en cube films, hostel inderdaad ook gezien, was echt ziek! Heel vroeger ook faces of death, maar daar heb ik nog steeds spijt van. Was toen te jong om te realiseren waar ik naar zat te kijken.
Maar ik snap wel waarom het genre je aantrekt. Ik vind het nog steeds boeiend, maar moet het dus niet meer doen.

Nu ben ik meer van de goede verhalen en de romantische komedies! Hahaha… wat een watje ben ik geworden

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
quote:

Liefs, Anne

Groetjes,
M

Ja, lach maar!!!

@Liske: Ik heb dat trouwens ook, dat ik het in mijn dromen ga verwerken.
Heb ook 1x een film gezien, en daar was ik zo bang van geworden, stigmata, bah… niet mijn genre!!

Liefs, Anne

Doe ik zeker, Anne!

Liske, faces of death is toch dat je mensen met bungeejumpen te pletter ziet slaan en zo?

Groetjes,
M

GGRRRR!!!

Sorry schat, ik ben al gestopt

Groetjes,
M

Mriek: Ja, het zijn allemaal (korte) fragmenten waarin je mensen en dieren echt dood ziet gaan. Die bungeejump is ook een voorbeeld. Of dodelijke ongelukken. Blegh, ik walg er echt van dat ik het gezien heb. Dat is geen vermaak.

Vind ik overigens van een beetje horrorfilm niet hoor, dat zit vaak gewoon heel goed in elkaar, maar ik kan er niet meer tegen… Heb wel alle klassiekers gezien, van toen ik er nog wel tegen kon…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Dacht het al, ik meende me de ophef erover te kunnen herinneren. Terechte ophef. Goh, dat jij dat hebt gekeken. Hoe kwam dat zo? Vind het niks voor jou (voor zover ik je natuurlijk ‘ken’ via ikkeben, je snapt wel wat ik bedoel denk ik).

Groetjes,
M

Ik kon altijd heel goed naar Japanse horrorfilms kijken, maar sinds de kinderen kan ik er erg slecht tegen.

The Ring!! Die vond ik ook heel eng. En die andere van oorsprong volgens mij ook Japanse film, dat als ze hun telefoon opnemen en dan zo’n enge kraakstem horen, dat ze dan doodgaan. Hoe heette die film nou?

Groetjes,
M

was dat niet de ring??? met dat beeld op tv??? dat dat meisje eruit komt zetten??? ik durf niet te slapen als de tv nog op standby staat

en als je dan die film hebt gezien dan gaat de telefoon en dan ben je binnen ehm een dag dood.

quote:
Ik kon altijd heel goed naar Japanse horrorfilms kijken, maar sinds de kinderen kan ik er erg slecht tegen.

Hou maar op zo heb ik Dark Water liggen hier. Ik dacht leuk op een zaterdag avond die ga ik kijken… nou ik heb 3 weken met het licht aan geslapen. NOOIT MEER!!!

Groetjes,

Michèle