Dat is de Ring ja, dat meisje uit die put. Brrr!
Groetjes,
M
Leukste film?!?! Dat kan er bij mij maar eentje zijn die met kop en schouders bovenuit steekt!
Dirty Dancing!!!
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Hier ook absoluut geen horror en thrillers. Als ik die heb gekeken, slaap ik echt niet meer. Als ik een oorlogsfilm wil kijken moet ik dat 's-middags doen, zodat ik daarna nog wat anders kan doen. Anders neem ik het mee naar bed. Ik ben meer van de romantische films. The holiday, A good year, Love actually en dat soort films. Heerlijk wegzwijmelen en niet nadenken. Wel erg “zute”… (=zoet)
Groetjes Natasja
@Mriek: Fijn dat je me zo inschat. Ik was denk ik een jaar of 13 ofzo en keek met mn zus en een aantal van haar vrienden. Leek heel stoer toen. Maar goed, das verleden tijd…
The ring heb ik ook nog gezien en laatst was er een film op tv over een hotelkamer waar een stelletje in kwam te zitten en toen konden ze er niet meer uit en sprong de tv aan en zag je wat er allemaal was gebeurd met de vorige mensen die in die kamer zaten… Die vond ik zo eng dat ik em niet heb afgekeken… hahaha!
Ik ben meer van films van Tim Burton, liefst met Johnny Depp natuurlijk e dan van die feelgood films, met Robin Williams enzo, Patch adams en dat soort films. Heerlijk…
Liefs!
The Ring is idd eng, maar The Ring 2 is nog veel enger!! Ik heb dus echt nooit nachtmerries, maar toen ik deze in de bios heb gezien heb ik 4 nachten slecht geslapen!!! Die is echt niet voor herhaling vatbaar!!! Ik heb hem gezien met mijn zus in de bios en toen de film afgelopen was, was het doodstil!!! Iedereen zat met open mond naar het scherm te staren (is ook wel groot zo’n scherm in Antwerpen) en ik zag zelfs hier een daar een heel bleek gezicht!! Hostel 1 en 2 heb ik ook gezien en die zijn idd gewoon goor, niet zozeer eng… Paranormal Activity heb ik ook gezien, maar die heeft niet zoveel indruk achter gelaten dat ik 2 ook moet gaan kijken van mezelf hihi! Enne Sint, tja, die moet ik natuurlijk wel gezien hebben, heb al een datum vast gezet met 2 van mijn vriendinnen! Verder hou ik ook heel erg van dansfilms, Save the last dance, Honey, Step up 1 en 2 (binnenkort ook hopelijk 3 nog ff kijken ) en natuurlijk Dirty Dancing (2 was ook wel leuk)!
hmmm nou ook voor echt geen horror. goede actie-thrillers ben ik wel voor te porren maar een echte favo-film heb ik eigenlijk niet. eigenlijk vind ik veel soorten genres wel leuk hoor, behalve dus horror. laatst weer is de Bourne-trilogie gekeken, daar kan ik nou echt van genieten. gewoon lekker ontspannen met een beetje spanning, sensatie en actie erin.
oh en ik vind (de meeste) films met Denzel Washington ook erg goed, en leuk om naar te kijken haha
liefs,
Rinske
@Yavahn, ik ga begin november dus wel met een vriendin naar Paranormal Activity 2. Zij verstopt zich de hele film al gillend achter haar sjaal en ik moet daar altijd zo hard om lachen dat ik de film amper nog eng vind. Wij hebben dat heel goed geregeld zo
Groetjes,
M
GEWELDIG !!! ik hou van horror… hoe meer hak en zaag werk hoe beter… saw heb ik natuurlijk allemaal verslonden !
Hostel vind ik ook geweldig, tot grote ergenis van manlief,want die krijgt er wat van, die komt dan halvewege de film thuis, kijkt het 5 minuten aan en dan hoor ik ‘serieus …heb je een kronkel in je kop dat je dit kijkt ??’ wat ik wel begrijp hoor als je er niet van houdt, maar ja ikke nu eenmaal wel !
we zijn ook hier een keer naar een 3d geweest , da’s pas vet man! da’s helemaal lekker psyho!
@Mriek: ik denk dat ik wacht tot de DVD uit komt van PA2… Alle lichten uit, gordijnen dicht en kijken maar!! De eerste vond ik niet per se eng, maar wel spannend en ik zat wel met grote ogen te kijken hihi… Ik baal altijd als mijn man mee wil kijken, want die wil wel het licht aan… erg vervelend!
@Sugars303: welke film heb je in 3D gekeken dan? Lijkt me ook helemaal geweldig! Ik hoop dat er steeds meer komen in 3D… Helaas kan mijn man dan niet meekijken (gnagna kan het licht dus uit!), die kan geen 3D zien. Die ziet met 1 oog maar 15% geloof ik…
Oeh Yavahn, met het licht uit? Jij durft! Als ik thuis een enge film kijk, dan doe ik soms het geluid uit. Dat maakt het al een stuk minder eng. Ik heb gisteren de trailer van PA 2 gekeken op You Tube…IEH!!!
Groetjes,
M
Ik vind de Green mile echt een geweldige film. En heb Dirty dancing al 12 keer gezien