Wat in bed tegen ongelukjes

Even vraagje wat hebben jullie in bed liggen tegen de ongelukjes van het plassen
Dylano komt 's avonds steeds vaker uit bed om te plassen en dan is zijn luier 's morgens droog dus wil hem nu zonder luier laten slapen en dan voor ik naar bed ga even laten plassen. maar heb nog niets op zijn matras liggen en weet niet meer wat ik er bij Madelon op had liggen

Liefs Michelle

Bij de hema of ikea verkopen ze van die moltons tegen doorlekken. En van dat ene luiermerk verkopen ze anti-doorlekzeiltjes…weet daar de naam even niet meer van. Iets van Dry Nights, ofzo?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

die dingen uit mijn ongebruikte kraampakket en een moltonhoes van de action, met plastic aan de binnenkant

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Je hebt tegenwoordig bij de Hema van die waterdichte en wasbare moltons, voor het zindelijk worden. Weet niet of die goed werken, maar ik dacht van welm dus was eigenlijk van plan om die ook een keer te gaan gebuiken voor als bo in de nacht zindelijk wordt.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wou ook zeggen van de moltons met een plastig laag, ik heb er een liggen al zijn wij nog niet zover hoor

Groetjes,

Michèle

ik zou een zijltje met plastic erin leggen. en ik zou een potje op zn kamer zetten zodat ie dan toch de mogenlijkheid heeft als ie wakker wordt dat ie kan gaan plassen.

Die waterdichte wasbare moltons heb ik geen goede ervaring mee. Een paar keer wassen en dat ding lekt ook door…
Zeiltjes ook niet. Die nemen niks op, waardoor het er (als het een grote plas is) alsnog langs lekt.
Van drynites hebben ze inderdaad van die onderleggers, maar zoals Kim al zegt, de celstof matjes uit je kraampakket als je die nog hebt zijn in feite het zelfde, alleen iets kleiner. Dus als je een draaikont hebt, niet handig

Wij hebben hier wel zo’n waterdichte molton voor de zekerheid eronder, en dan zo’n celstof onderlegger en dan het gewone hoeslaken. Maar het moet dus niet te vaak nodig zijn om die molton te wassen.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

ja zo heb ik het ook hoor zusje
molton van action met plastic, kraamding erop, en dan normaal hoeslaken

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ohww thnx alvast suzsje, ik dacht dat die dingen perfect waren maar niet dus

Ik heb het nog niet, want Joey heeft zijn luier smorgens nog nat. Maar zodra ik begin met trainen om snachts zindelijk te worden, dan haal ik hoeslakens die van boven badstof zijn, en van onder waterdicht zijl. Hele fijne dingen van de hema!

Groetjes Anouk

Thnx dames, maar kun je die dingen uit het kraampakket ook ergens los krijgen want die heb ik niet meer en ja het is een vreselijke draaitol.

Word shoppen bij de action dus

Liefs Michelle

Ik heb ze bij de prenatal gekocht, een bedzeil je heb ze in verschillende maten en als er een ongelukje gebeurd is dat met deze geen probleem.
Succes met je keuze.

Groetjes andrea

haha of je koopt gewoon kraamverband van kotex ligt ook lekker zacht

Liefs Michelle

Ik had een motlon met plastic laagje van de action toen ik zwanger was, maar ik vond dat ehct heel erg zweten, lag niet lekker, dus zou persoonlijk zelf voor de hema gaan, maar goed, ik weet dus niet of die dingen hetzelfde effect hebben. dat zou dan uitproberen zijn.

liefs woezel

Denk dat het allemaal wel zweet, of niet? Nu ga ik twijfelen.

Liefs Michelle

@ Woezel volgens mij zweet een zwangere vrouw toch wel meer dan een peuter

Groetjes,

Michèle

Hier celstofmatjes gebruikt ging prima!

Liefs Jo

Ja das waar, misschien dan ook niet helemaal een goede weergeving, door mijn zwangerschap, overigens ook maar een apar nachten gebruikt, toen was bo er al hahahaha

liefs woezel

Wij hebben ook zo’n hoes van de Action op Seth zijn bed liggen, hij heeft nu 1 ongelukje gehad, en was niet doorgelekt.
Verder zweet Seth sowieso in bed, maakt niet uit of die hoes erop zit of niet.

Liefs, Anne