Wat in bed tegen ongelukjes

Ik gebruikte voor onze meiden moltons met een rubberen onderkant. Te koop bij de Hema maar de Aldi heeft ze ook eens per jaar voor een leuke prijs.

Groetekes, Sje

@Anne, in het begin werken ze idd perfect. Maar als je kind regelmatig ongelukjes heeft en dat ding vaak gewassen wordt niet meer…

Mijn kinderen zweten allebei veel in bed… molton met plastic of niet… wat dat betreft maakt t hier dus niet echt uit

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Ik denk ook niet dat er veel andere oplossingen zijn verder, je zal met plastic te maken houden. En maar hopen dat het niet te vaak mis gaat

Liefs Michelle

ja dat is waar, je zult hoe dan ook met plastic te maken hebben, dus het maakt niet uit wat je er onder legt. Inderdaad hopen dat het niet al te vaak mis gaat.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Suzje: Hmm… Dan hoop ik maar dat het niet meer mis gaat, hoef ik hem ook niet te wassen

Liefs, Anne

@Michelle: nee volgens sje met rubber

Ja, of latex, maar net hoe je het noemt.
Het is van dat soort spul waarvan ook chirurgische handschoenen gemaakt zijn.

Ik heb ze hier al tig keer gewassen (niet per se vanwege ongelukjes maar ook gewoon omdat ik vind dat die moltons sowieso regelmatig gewassen moeten worden) en hier lekt er niks door. Dus geen idee waar die doorlekkende versies vandaan komen maar die van de Hema en de Aldi houden zich prima.

Groetekes, Sje

Zie hier vanaf woensdag 21 sept. bij de Aldi:
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_38/OFF13.SHTML

Groetekes, Sje

Ik heb er ook 2 per kind. Die dingen kunnen niet in de droger, dus eer die goed genoeg droog zijn, gaat er wel dik een dag overheen.

Groetekes, Sje

thnxx Sje

Liefs Michelle

Super Sje ik ga ze ook in huis halen, toppie!
enne nee haha ik zei dat omdat Michelle iets zei over dat er dan niet veel meer was dan plastic

ho effe… dit is voor een 1 persoons bed, maar niet voor een peuterbed… is dat geen gefrot deze grote op een peutermatras?

Dat weet ik niet of het een hoop gefrot is. Als je zorgt dat het aan het hoofdeind in elk geval mooi strak ligt en je stopt het overtollige gedeelte plat onder het voeteneind, dan heeft-ie in elk geval geen hobbelig hoofdeinde in zijn bedje. De zijkanten zouden sowieso niet zo’n probleem moeten zijn, die sla je ook zo om.

Groetekes, Sje

Die van de aldi ga ik dus wel ff halen, had het zelf helemaal niet gezien in de folder.
Ik heb er een molten op liggen en een zeiltje maar meneer draait zich zo in de hoek dat als het verkeerd gaat (laatste maanden niet-klop-klop-klop-) dat het toch doorlekt en dan gooi ik er maar wasmiddel poeder op voorhet intrekt.

Ik heb wel altijd ene potje in zijn kamer staan zodat ie snachts altijd kan plassen op zijn kamer.

Gr, Danielle

Je kunt ze ook nog niet gezien hebben in de folder, want dit is de electronische versie van de folder die pas vanaf morgen in de winkel ligt. En de aanbieding gaat dus pas volgende week woensdag in!!! Dus niet morgen allemaal bij de Aldi op de stoep staan!

Groetekes, Sje

Aha Sje ik begon nl ook al aan mezelf te twijfelen, dat ik ze niet had zien staan

Liefs Michelle

@Sje: haha ja gefrot… is dat brabants?
maar bij zijn hoofd heeft hij in ieder geval al wel een kussen, dan zou ik het voeteneinde eventueel minder strak hoeven doen zodat het boven en bij zijn lijfje goed ligt, want anders heb je dadelijk het probleem weer dat ie overal afdrukken heeft van de “frot” zeg maar (hmzz…) en dat weer gaat irriteren.

Kan goed dat gefrot Brabants is. Ik ken het woord in elk geval en ik ben geboren en getogen Brabantse!

Gewoon aan de zijkanten en aan het voeteneind mooi plat omslaan onder het matras door en zorgen dat het aan het hoofdeind mooi strak ligt, dan moet het gewoon goed gaat.

En er gaat ook nog een matrasovertrek heen die hem op z’n plek houdt, dus moet prima lukken.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Sep 2011 18:47:23

@Sje: haha nah dat zal dan wel, en ja dat weet ik daarom vroeg ik het ook aan je. ik zal je trouwens snel weer terug mailen, sorry voor de late reactie,
enne ik zal het op die manier doen dan, thnx voor de tips

Ik heb ook die moltons van de hema. Vind ze ideaal. Ik gebruik ze wel met de plastic kant aan de buitenkant.Bij 2 nachten na elkaar een ongelukje zat ik dus zonder omdat die dingen echt heel langzaam drogen.
Zo kun je ze gewoon afdoen met een sopdoek. Is wel een vies klusje maar je moet toch wat.

Groetjes Ramona

[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/WMdZJqM.jpg" width=“91” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/WMdZp2.png" width