Ja, Jada is in Blantyre geboren. Ze is in Nederland geweest toen ze 6 maanden was, we zijn toen een maandje geweest. Verder krijgen we altijd bezoek, mijn moeder was bij de geboorte, mijn zus die na me geboren is en mijn pa kwamen toen ze 6 weken was, daarna naar NL toen ze 6 maanden was, mijn pa hier toen ze 8 maaanden was, mijn ma hier weer met mijn kleine zusje toen ze Jada 1 werd! Nu komen ze rond haar 2de verjaardag weer das in Maart dus das wel okay! Al mis ik ze wel hoor!
Wat ik nu toch lees; onverantwoordelijke moeder!
Oh dan zien jullie elkaar best veel ondanks dat het niet om de hoek is eigenlijk. Das wel fijn. Enne ja ik zou mijn fam ook missen. Mijn ma woont in Noord Holland maar die wil nu toch weer terug naar Den Haag omdat ze ons zo mist.
Groetjes,
Michèle
Oehhh ik kan echt niet zonder mn ouders hoor… Ik zie mn ouders meestal wel 4x in de week… ook hun kunnen niet zonder hun kleinkind hahahaha!
Moest er niet aan denken dat hun naar het buitenland zouden verhuizen…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Dat je in de begin fase zit van een relatie en zwanger raakt wil natuurlijk niet zeggen dat je je kind niks kunt bieden, we hadden op dat moment allebei een baan.
Ik ben nu bij mijn kind overdag, en woensdag avond en zaterdag werk ik.
Hoe jong je ook een relatie krijgt of hoe jong je ook zwanger raakt, staat los van het geven van dingen aan je kinderen.
Ik kan mijn zoon heeel veel geven… maar niet alles…
En ik wil hem ook niet alles geven, want ik wil niet dat ie denkt dat wanneer hij iets goeds doet ofzo dat ie alles krijgt. Hij moet het echt verdienen.
En af en toe krijgt ie heus wel wat, maar zolang hij zijn eten/drinken/een knuffel/een kus etc krijgt op zijn tijd, zijn kinderen al heel gelukkig…
Die ergenis heb ik gehad op de voetbal bakmamma. Allemaal stelletjes van net in de 20 en allemaal ‘moesten’ ze ineens een baby want die had er ook 1 en die ook. Van al die stellen is er al 1 uit elkaar (baby is 6 maanden) en moeders gebruikt haar als machtsmiddel nu en een ander stel is bijna uitelkaar. Hij gaat niet weg omdat hij bang is dat ook hij zijn kind niet meer ziet.
Ik heb al een keer mijn onvrede hierover geuit in mamma’s hoekje. Wat je zegt kinderen zijn geen modeobjecten of impulsaankopen. Maar die stelling geld in mijn ogen voor iedereen die zwanger wordt omdat de hele vriendenkring ook zwanger is in plaats van omdat ze graag een kindje willen. Das ongeacht de leeftijd. Iemand van 40 kan het net zo slecht doen als de zogenaamde bevooroordeelde tienermoeders.
Groetjes,
Michèle
Wij zijn ‘al’ bij elkaar vanaf 29 maart 2006! Ik wist meteen dat het goed zat. Wij zijn in september 2007 pas gaan samenwonen, in het huis dat we nu willen verkopen dus en in november 2007 was ik al zwanger. Dat was dus wél snel na het samenwonen, maar ja, als het goed voelt, voelt het goed en dat gevoel hebben we nog steeds!
Verschrikkelijk als mensen kinderen ‘nemen’. Echt vreselijk! Ik heb ooit gehad dat iedereen in mijn omgeving zowat zwanger was, ik was toen nog alleen en ja, dat wilde ik ook wel. Maar dan ga ik toch ook niet de eerste de beste vent aanklampen, daar een ‘relatie’ mee beginnen, zwanger worden en dan weer uit elkaar gaan! Tsss. Ik heb vaak met kindjes te doen. Zoals laatst dat meiske hier op het forum van 16…die wilde een kind omdat haar vriend dat wilde. Of zoiets. Toch? Maar toen was het vakantie en toen wij moeilijk gingen antwoorden, taaide ze opeens af. Ik hoop dat zo’n mokkel zich nog een keer bedenkt!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Inpulsief kinderen “nemen”, omdat anderen het ook hebben… vindt ik echt iets achterlijks, ze willen dan met de trend mee ofzo…
Ik ga wel met de trent mee in de kleren die Morgan aan heeft. Maar meer ook niet.
@ Bakmamma was niet om boos te doen tegen je hoor, ik hoop dat je dat wel snapt. Het was meer in het algemeen van mensen die een baby als een mode artikel zien. Net als een chi wa wa
Groetjes,
Michèle
Hmm… Nou, ondanks dat ik nog zo jong ben, zijn wij al wel heel lang bij elkaar
In juni 2005 kregen we wat met elkaar.
In maart 2008 werd ik zwanger, en in oktober 2008 gingen we samenwonen.
En in december kwam onze kleine boef!!
Nu zijn al weer bijna 4,5 jaar samen
Liefs, Anne
Hey Lalala… ik lees dat jij 20 bent??
YEAAAHH weer een leeftijdsgenoot… Ik ben 21