Kroegtijgerin laat vier kinderen aan lot over BLACKBURN - Een 22-jarige moeder die trek in borrel had, heeft haar vier kinderen, onder wie een baby van een paar maanden oud, alleen thuis gelaten. Pas de volgende avond kwam ze weer op huis aan.
De Britse uit Blackburn had eerst thuis al wat ingedronken met haar vrienden. Nadat ze de kinderen in bed had gelegd besloot de groep op stap te gaan. Ze kwam de hele nacht niet thuis.
De buren van de alleenstaande vrouw belden de volgende morgen de politie toen ze de oudste van de kinderen, een vierjarig meisje, huilend uit het raam zagen hangen roepend om haar moeder.
Die kwam echter pas om half elf 's avonds de volgende dag eens op huis aan. Haar kinderen van 4, 3, 1 en 0 jaar oud waren toen al door de politie uit huis gehaald. Agenten troffen een woning bezaaid met lege bierblikjes aan en kapotte meubelen aan.
De baby werd in een met urine doorweekt bedje aangetroffen, het eenjarige kind lag te huilen in een campingbedje zonder lakens en met een natte luier. Het jochie had overgegeven en bleek te zijn uitgedroogd. Het driejarige meisje had zichzelf 's morgens al wel aangekleed terwijl de oudste poogde een ontbijtje in elkaar te draaien. Ze had ook geprobeerd een flesje melk voor haar babybroertje te maken, maar dit was niet gelukt.
Buren noemden de vrouw voor de rechtbank de ‘slechtste moeder ooit’. De vrouw zal waarschijnlijk de cel in moeten. haar kinderen zijn uit huis geplaatst.
IK WEET DAT DE TELEGRAAF SOMS OVERDRIJVEN KAN, EN IK HOOP ZO DAT HET DEZE KEER GEBEURT IS. IK GING NET HUILEN TOEN IK DIT LAS.
Juna
Gewijzigd door - malawimamajada op 23 Oct 2009 11:21:24