Wat ik nu toch lees; onverantwoordelijke moeder!

Kroegtijgerin laat vier kinderen aan lot over BLACKBURN - Een 22-jarige moeder die trek in borrel had, heeft haar vier kinderen, onder wie een baby van een paar maanden oud, alleen thuis gelaten. Pas de volgende avond kwam ze weer op huis aan.

De Britse uit Blackburn had eerst thuis al wat ingedronken met haar vrienden. Nadat ze de kinderen in bed had gelegd besloot de groep op stap te gaan. Ze kwam de hele nacht niet thuis.

De buren van de alleenstaande vrouw belden de volgende morgen de politie toen ze de oudste van de kinderen, een vierjarig meisje, huilend uit het raam zagen hangen roepend om haar moeder.

Die kwam echter pas om half elf 's avonds de volgende dag eens op huis aan. Haar kinderen van 4, 3, 1 en 0 jaar oud waren toen al door de politie uit huis gehaald. Agenten troffen een woning bezaaid met lege bierblikjes aan en kapotte meubelen aan.

De baby werd in een met urine doorweekt bedje aangetroffen, het eenjarige kind lag te huilen in een campingbedje zonder lakens en met een natte luier. Het jochie had overgegeven en bleek te zijn uitgedroogd. Het driejarige meisje had zichzelf 's morgens al wel aangekleed terwijl de oudste poogde een ontbijtje in elkaar te draaien. Ze had ook geprobeerd een flesje melk voor haar babybroertje te maken, maar dit was niet gelukt.

Buren noemden de vrouw voor de rechtbank de ‘slechtste moeder ooit’. De vrouw zal waarschijnlijk de cel in moeten. haar kinderen zijn uit huis geplaatst.

IK WEET DAT DE TELEGRAAF SOMS OVERDRIJVEN KAN, EN IK HOOP ZO DAT HET DEZE KEER GEBEURT IS. IK GING NET HUILEN TOEN IK DIT LAS.

Juna

Gewijzigd door - malawimamajada op 23 Oct 2009 11:21:24

Zou je een duidelijke titel aan willen maken zoals verzocht wordt in het topic Duidelijke Titels?

“Wat ik nu toch lees” kan overal over gaan namelijk.

Groetekes, Sje

beter?

Veel beter

Groetekes, Sje

Walgelijk dit nieuwsbericht. Ik snap sowieso niet dat ze haar in dat bericht nog vereren met de titel “moeder”. Dat hadden ze al bij voorbaat tussen aanhalingstekens moeten zetten, want dit is geen moeder.

Nooit meer in contact laten komen met haar kinderen, flink lang vastzetten in de gevangenis op dezelfde manier zoals ze haar kinderen achtergelaten heeft en vooral baarmoeder verwijderen zodat ze ook nooit meer zwanger kan raken.

Als ze ooit volwassen wordt en wel helder na kan denken is dat haar grootste straf dat ze nooit meer zwanger kan raken omdat haar baarmoeder verwijderd is.

Eigen schuld dikke bult.

Groetekes, Sje

Ik heb met heel veel britten samengewerkt en helaas is die in groot Britannie vrij normaal. Of nee niet normaal maar dagelijkse kost. Er is een giga probleem met tienermoeders en helaas (ik wil niemand beledigen) gebeurd dit veel onder deze meisjes. Heel triest voor de kinderen. Misschien als de UK zijn abortus wetten eens versoepeld zouden heel veel kindjes dit leed bespraard blijven. Ik ben geen vorstander van abortus hoor, maar zeker geen voorstander van verwaarloosde kinderen.

Groetjes,

Michèle

Ik zie dagelijks dit soort dingen op m’n werk en toch schieten me ook nu weer de tranen in m’n ogen. Hoe kan je nou zo onverantwoordelijk zijn? Die lieve kleine kindjes. Om helemaal hels van te worden!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

dit is echt niet normaal zeg!
dat je dat kunt!
zolang wegblijven terwijl je weet dat je kleine kids alleen in huis zijn terwijl er god-mag-weten-wat kan gebeuren…
gewoon levenslang voor dat wicht!!

groetjes!!

karin

krijg hier echt de kriebels van! grrrrrr
arme kindjes! die verdienen beter

Groetjes Gytha

Och die kindjes… zou ze zo allemaal in huis willen nemen. Als je er toch bij nadenkt hoeveel er zo over de wereld lopen… vreselijk!

Kun jij je voorstellen hoe machteloos die oudste zich heeft gevoeld? Ze heeft nog een flesje proberen te maken, maar dat was niet gelukt

Erg hé … als moeder zijnde en je kan je kind iets niet geven wat het wel wil hebben is het al frustrerend…

Vind het andere kant ook heel mooi en knap dat die oudste zo haar best gaat doen voor de jongste…

Wat een verhaal weer, echt verschrikkelijk!!
Nou, echt niet dat ik dit ooit zou doen!
Liefs, Anne

Pffff wat zielig voor die kids zeg…

Ben zelf eigenlijk ook een tienermoeder, maar dit??? NOOIIITT!!
ik ben er voor mijn kind, en zal het altijd zijn! wil ook absoluut niet geasoseert worden met het feit dat ik een tienermoeder ben.
Hoe kun je je kinderen dit aan doen zeg! Echt asociaal!!

Ook ik ben niet voor abortus, maar zon meid had echt geen kinderen mogen krijgen.

Er lopen genoeg vrouwen die wel kinderen willen maar wie het HELAAS niet lukt, en haar lukt het en ze verwaarloosd ze ook nog!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

[img]http://b2.lilypie.com/6r9fp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

ja logisch dat je hier van moet huilen,
ik krijg het hier ook van op mn heupen.
jeetje wat erg,
en idd wat sje zegt; MOEDER??? ze konden haar beter de titel “monster” geven.
jeetje zo ga je toch niet met je kinderen om?
zo ga je m,et helemaal niemand om, behalve met dat soort mensen als zij zelf misschien!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Je zou het toch haast niet geloven!! Wij maken ons al druk als we een kind 5min alleen thuis moeten laten terwijl het in bed ligt.
Bah bah…en dan durven mensen te zeggen dat tienerouders het goed doen.

Vind het wel heel erg, en dat arme meisje van 4 die ontbijt probeerd te maken en melk probeerd op te warmen…zielig hoor!
Hoop dat ze nu op een plekje zitten waar ze wel aandacht krijgen.

Nou Jolan, ik hoop toch wel dat ik het goed doe… Ik denk dat ik van mezelf wel mag zeggen dat ik het goed doe…

(niet beledegend bedoelt hoor!)

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

[img]http://b2.lilypie.com/6r9fp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Kippenvel gewoon!!

Hoe kun je als moeder zijnde zoiets doen! Echt waar ik zou die kinderen nooit meer naar hun moeder terug laten gaan. Zo iemand mag zichzelf toch geen moeder noemen. Dan zit er echt een steekje bij je los. Hoe kun je nu 4 kinderen die nog zo klein zijn alleen in huis laten. Dan spoor je toch gewoon echt niet. Je weet dat die kinderen nog niks alleen kunnen en nog volledig afhankelijk zijn. Je moet er toch niet aan denken wat er ook kan gebeuren als ze alleen thuis zijn. En dat het nu 1 keer gebeurd is zal het naar mijn mening zo nog een keer kunnen gebeuren. Echt waar hoe hebben die mensen ooit kinderen kunnen krijgen…niet te geloven. Zulke onschuldige kindjes alleen laten, hoe kun je.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

ik heb zelf in de verslavingszorg gewerkt en daar kon ik redelijk mee dealen
Maar 1 keer id week hadden we op woensdag middag een groep voor kinderen (tot 12 jaar) van verslaafde ouders
Daar werd ik toch altijd zo verdrietig en moedeloos van Vond het vreselijk om te zien
Als ik dit lees vind ik het diep triest 4 kids die er NIETS aan kunnen doen en opgezadeld worden met een probleem voor (meestal) het leven

Vroeger mochten in ned dit soort mensen verplicht de prikpil gegeven worden Helaas mag dit niet meer en hadden wij ook vaak 3/4 kids van 1 moeder
Triest Triest Triest

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zei het laatst al een keer, overal heb je een papiertje voor nodig maar elke vrouw zou zomaar een kindje op deze wereld mogen en kunnen zetten. Ergens goed, maar als je dit zo leest dan ga je je toch afvragen. Dat de kindjes uit huis zijn gehaald, zal alleen een voordeel voor deze 4 onschuldige wonders zijn, maar hopenlijk blijven ze wel samen.
Verschrikkelijk dat dit kan en inderdaad, ik ben heel zeker geen voorstander van abortus maar met zo`n strakke hand op die wet, creeer je zoiets wel en dat ten koste van de kinderen. Nu is het dan ook wel zo dat ik dan denk, 1 kindje per ongeluk is tot daar aan toe, maar 4 ? Als je er dan al 1 niet aan kan, neem je toch ook zeker geen 2e 3e of 4e ? Dan zorg je toch dat je daar op voorhand iets aan doet.
Ook snap ik de buren niet, ze noemen haar " de slechtste moeder ooit", maar hebben dus blijkbaar niet eerder aan de bel getrokken. Of ze hebben het wel gedaan, maar men is er te laconiek mee omgesprongen. Maar hoe dan ook, iemand heeft dan in mijn ogen verzuimd om deze 4 geschenken te helpen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!