Wat gaat het snel opeens!

Sinds een week vind ik Joey zo veranderd! Het lijkt wel of hij door het jarig zijn veranderd is, haha
Hij begint zo veel te ‘‘kletsen’’, hij wijst de hele dag dingen aan en roept dan die die! En dan wil hij dat ik alles ga benoemen en brabbelt hij vrolijk terug. Ook kan hij nu een paar weken zelf gaan staan, en doet dat nu op steeds meer plaatsen dan alleen in de box.
Hij kan opeens mama zeggen, en kindje (hindje) ham ham, hoera (raaaa!) en behalve klappen gaan nu ook de handjes op het bolletje
Zo grappig om zo veel ontwikkeling te zien ineens! Het is ook net of hij ineens een stukje dunner word, of hoe zeg je dat, hij is niet meer zo mollig in zijn gezichtje en de beentjes. Zijn hele gezichtje veranderd, hij lijkt echt al een grote vent! Ik ben zo trots, ik wou het even delen

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Logisch, lekker genieten van dat gevoel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heerlijk he!
Ik heb ook af en toe van die weken met Seth, dat ik het idee heb dat hij zoveel wijzer is geworden, en zoveel meer weet en doet.
Lekker genieten
Liefs, Anne

Heel herkenbaar, zeker dat minder bol zijn. En hier ook kletsen en doen. Oh ja overigens hebben we hier het klappen nu door. Op het boze bolletje kende we al

Groetjes,

Michèle

Ja, het is cliche maar het gaat echt heel hard.

Tim is vlak na zijn eerste verjaardag los gaan lopen, dus dat vond ik al een wereld van verschil. Het zijn nu echt al kleine mannetjes. Vind het echt heel leuk dat ze steeds wijzer worden. Maar ja iets minder snel mag ook wel

Groetjes,
Sandra

Nou soms denk ik ook wel eens, iets rustiger mag ook wel, haha!
Waar ik meerdere van jullie voor de eerste verjaardag hoorde zeggen dat er veel gehuild werd omdat er echt een jaar afgesloten werd, zo heb ik dat na de verjaardag pas… Telkens als ik naar hem kijk als hij zo recht op staat, dan krijg ik tranen in de ogen, en kan ik me haast geen voorstelling er meer van maken dat hij een jaar geleden nog op mijn onderarm kon liggen…
Maar ik vind het wel heel leuk om te zien allemaal. Het viel me net ook op dat hij telkens als hij wil staan, maar iets in de hand wil houden, dat hij dat dan even in de mond doet, pakt de spijlen en staat op, en houd dan nog met 1 hand de spijlen vast en pakte het speeltje met zijn andere handje weer Vindingrijk hihihi!
Soms staat hij ook heel even los, als hij iets over pakt met zijn handjes, en dan beseft hij ineens dat hij zich niet vast heeft, en pakt hij verschrikt de spijlen weer vast

quote:
Heel herkenbaar, zeker dat minder bol zijn. En hier ook kletsen en doen. Oh ja overigens hebben we hier het klappen nu door. Op het boze bolletje kende we al

Hmmm, Eva is eigenlijk nog steeds wel bol in haar gezichtje en ze heeft ook nog spek babybeentjes. Maar ja, ze loopt nog niet he en dat maakt veel verschil zeggen ze! Verder merk ik wel dat ze veel meer een kindje wordt, ze klom daarstraks ook over de balken onder de tafel. En ze gaat nu ook heel ‘stoer’ ergens met één handje tegenaan leunen, zo van: ik sta bijna los hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha wacht maar Rainbow voor je het weet staat ze achter je. Hier stond Morgan zondag ineens naast me met mijn lege theekom in der handen alsof het de noormaalste zaak van de wereld was. Overigens ‘loopt’ ze wel op der knieen.

Groetjes,

Michèle

Noah was 13/14 maanden toen papa savonds thuis kwam, en meneertje stond op en liep weg :smiley: Prachtig gezicht, gelijk op video opgenomen.
ZO OPEENS!! Het gaat echt hard, Noah wil nu ook veel los lopen, (bijv: in de stad, naar de winkel toe etc). en als je dat dan ziet kun je je niet voorstellen dat ie voor 1.5 jaar geleden nog als een klein babytje bij je lag… Zooo appart en ergens ook wel onwerkelijk, want in het begin kon het me niet snel genoeg gaan, maar nu mag het toch echt wel langzamer hoor! haha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Ik zeg altijd;

Hallo wat gaat het snel, ze is gisteren geboren! hahahha Voor mij voelt dat echt nog zo!

Jaa inderdaad malawimamajada

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Vanmorgen moest ik met Joey naar het CB voor de inentingen. daar was ook een heel klein baby’tje, en ik kon me al niet meer goed voorstellen dat wij daar een klein jaar geleden ook zo moeilijk en zenuwachtig stonden te klooien om die kleine armpjes in dat piepkleine truitje te krijgen, hihihi
Van een baby is echt geen sprake meer nee… Hij blijft niet eens meer rustig zitten waardoor die omslagdoek steeds van hem afvalt! Gelijk weer een vraagje daarover, hoe doen jullie dat op het CB? Die omslagdoek is niks meer, hij is er te groot en te beweeglijk voor, maar om hem nou de hele tijd in zijn luier te laten wachten, en wie weet straks wel over de vloer kruipen… Of is dat niet raar?

haha wij hadden het er toevallig gisteren ook over, dat rico nu echt al een klein mensje lijkt, eerst was het gewoon een hoopje baby zeg maar, en nu zie je echt al een kereltje… klein mensje dus als je snapt wat ik bedoel??

Rico zegt ook die die als ie naar dingen wijst wat grappig dat ze zovaak hetzelfde doen die kleintjes he.
en hondje is hodje.
lamp is bab of baab.
en de trollenkoning die mn moeder heeft gemaakt noemt hij trrrr.
ik ben “mijn mama” (zegt ie ook echt zo) of gewoon “mama” en papa is ook “mama” hahaha
hij zei laatst tegen zijn schoen ineens hoentje:S en daarna nog een paar keer haha.

oh en je vraag over die omslagdoek. ik gebruik die nooit meer daar, het is daar altijd stik heet dus waarom nog gebruiken? ik heb wel een matje meegenomen voor hem te verschonen. die liggen daar wel maar ik vind het toch prettiger dat ik zo’n reis matje heb om die mee te nemen.
die omslagdoeken zijn ook vaak voor in het begin omdat baby’s zichzelf nog niet goed warm kunnen houden.
daar heb je zo’n doek voor, nu kunnen ze dat prima zelf.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090929/GYPG.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“48” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/A3iGp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 22 Oct 2009 11:40:10

Ik laat Seth gewoon in zijn luier, vorige keer ook al!
Hij is veel te beweeglijk, spelen en kruipen en klimmen en het is er warm genoeg.
Gewoon af en toe even voelen of hij het niet te koud heeft.
Overigens heeft Seth ook een badjas, die heb ik hem ook een keer aangedaan.

@Rainbow: Schitterend he hoe ze onder stoelen door kruipen, maar dan nog wel over de balk heen moeten. Seth neemt ook het liefst de moeilijke route, haha, maar hij heeft heel goed door hoe hij dat precies moet doen.
En dan vervolgens inderdaad zo met 1 handje vasthouden, en omdraaien naar mama: echt zo van: Kijk eens mam, hoe goed!!
haha, schatjes!!
Liefs, Anne

@ anouk, hier doet pappa het cb, maar hij had deze klacht ook al dus ik als ik de volgende keer zelf ga (pappa heeft cursus en morgan krijgt der BMR dus dat wordt wat) neem ik der badjas mee.

Groetjes,

Michèle

Ja een badjas is ook wel een idee ja, ik vroeg me altijd al af waarom ze die dingen in zo’n kleine maat verkopen, want na het bad lijkt me dat onhandig… Ik droog hem toch direct af… Oh en in het zwembad zal het wel fijn zijn…
Dankjewel, ik ga van de week weer shoppen!

Ha ha ha geen dank. Mijne past nog (74/80) en is van de hema Volgens mij staat er wel een foto op me hyves van onze Morgan Ali

Groetjes,

Michèle

Die bolletjesbadjas hebben wij ook! Morgan en Eva Ali hahaha! Ik heb 'm niet veel aan moet ik zeggen, maar misschien inderdaad als we naar het cb gaan? Ik doe haar ook niet meer in een doek, want dat vind ik echt voor baby’s. We gebruiken 'm wel nog na het badje. Eva moet 3-11 weer en krijgt dan ook haar prikjes. Ik ben benieuwd. Ze heeft nu inmiddels ook haar maatje 80 aan en dat zit wel redelijk. Niet helemaal mooi sluitend, maar ze verzuipt er niet meer in. Eindelijk weer nieuwe setjes!

Ik zag bij het cb ook een baby van een week of 5. Het was zo’n heel mooi bruin kindje, een beetje Surinaams. Met van die amandelvormige oogjes. Zo mooi, ik bleef er naar kijken!

Over wat gaat de tijd toch snel
Nou hen ik een zoontje Maar als de t liedje van Marco borsato, Ddochters hoor Dan lopen de tranen over mn wangen Vd week was ik sprecibonen aan t schoonmaken in de keuken en ik hoor dat nummer… Bingo
De spercibonen wassen was niet meer nodig
Het is zelfs zo erg dat als ik aan het werk ben en ik hoor het nummer in de auto zet ik m snel op een andere zender Anders hangt mn mascara weer op mn wangen Niet zo grappig als je bij een klant naar binnen moet
Hihihi

Nog een andere opmerking terzijde Mijn man heeft een oudere dochter van 14 ondertussen en die werd door haar moeder altijd zo snel als mogelijk groot en volwassen gebracht Nu met 14 lijkt ze wel 21 jaar qua gedrag en heeft alles al gezien en gedaan Vind dat heeeeel erg Je bent maar 1 keer kind en daar moet je van kunnen genieten Ook al besef je dat pas als je volwassen bent
Dus motto is Geniet zoveel je kunt Het komt nooit meer terug

Gr Linn
(ik heb al weer kippenvel op mn armen hahaha emo muts die ik ben)

Jammer dat je dan niet bij onze doop was, want toen draaiden we dat liedje ook. Ik vond het mooi passen. Had jij mooi de doopvont (hoe schrijf je dat?) kunnen vullen!

Maar Marco zingt ook dat de tijd zo snel gaat en dat ze voor je het weet naar de disco gaan en gaan trouwen! Ik vind dat kinderen ook lang kind moeten zijn, de tijd vliegt al zo! ben het helemaal met je eens!

Hihihi, zullen wel lekker zoute specieboontjes zijn geweest dan!