Wat gaat het snel opeens!

Ik vind het jammer, dat ik dat nummer niet ken. Heb wel de oude nrs van Marco, maar ben natuurlijk uit NL vertrokken in Januari 2006!

Dat heb ik met het nummer Daughters van John Mayer. Ik was half bewustelooos tijdens de bavalling en toen ik even bijkwam omdat ze morgan aan me lieten zien hoorde ik dat nummer. Zo mooi…

@ Linn. Niet rot bedoeld, maar een meisje van 14 dat alles al gezien en gedaan heeft vind ik een heel enge en zielige gedachte. Heeft zo’n meisje nog wel wat te wensen??

@ Rainbow. Ik moet 5-11. Morgan zit nu al ruim in 80. 74 zijn zowel de mouwen als ze pijpjes te kort dus ik ben benieuwd. En morgan wordt ook geprikt en deze keer moet ik zelf. Wel al om 9.10 's morgens dus we hebben een lekker rustige dag thuis daarna.

Groetjes,

Michèle

@malawimamajada Zou je even op youtube moeten kijken Daar staat het nummer op Dochters-Marco B Moet je kunnen vinden
Zakdoekjes erbij houden

@Rainbow Oh had makkelijk gekunt Je kunt er wel 10 babies mee dopen
Dat is echt pas gekomen nadat ik moeder ben geworden Er zit nu ergens een kraan denk ik Niets ernstigs maar wel lastig soms

@Michèle
Dan heb jij nog mazzel met dat nummer Toen ik wist dat ik net zwanger was zat ik in de auto de zon scheen en het had gesneeuwd Alles zag er heel mooi uit
Ik hoorde Flappie van joep vt hek en heb gebruld om het konijntje Zooooo zielig vond ik het
3 keer raden wat het eerste cadeautje van mijn zus voor mijn zoontje was
Word er nog mee “gepest” We hebben erdaarna nog vaak om gelachen

En als antwoord op je vraag: NEE
Ze is “verwend” en heeft op haar 14 al een eigen laptop, uggs etc etc etc Ik vroeg me af wat ze op haar 15e van dr moeder krijgt Alvast een brommer of een auto Ze is ook over verantwoordelijk Altijd goede cijfers Wil later een baan waar ze veel geld mee verdiend etc Ik zeg er wel eens dat geluk niet in geld zit en elke dag met tegenzin naar je werk omdat het zo goed verdiend???
Dr moeder is gek in mijn ogen
Ze is weinig kind geweest Als je het goed bekijkt is dat heel treurig maar soms staat een mens met zn rug tegen de muur Helaas

Lilypie Second Birthday tickers

Ach ja ik kan ook snotteren om flappie hoor. Enne nu snap ik hem ook. Als kind niet

Sorry mag ik even zeggen dat ik dit heel zielig vind en eigenlijk heel veel medelijden met zo’n meisje heb. Ik bedoel als je goed kan leren is dat mooi meegenomen en als je daarmee een goede baan kunt krijgen he geweldig, maar weet inderdaad hoe je moet genieten van het leven.

Groetjes,

Michèle