Wat gaan jullie doen dit weekend?

Hihihih ik zit nu al te bedenken hoe mijn weekend er uit gaat zien, en ik kan je nu ook al zeggen! Ik heb inspiratie nodig want ik heb geen idee! Wat gaan jullie doen?

Hier is het weekend al begonnen want de dames zijn vandaag vrij.
Ze zitten voor hun juffen deze spiegeltjes te beschilderen als bedankje voor het schooljaar.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90044151

Dus ik weet niet hoe het schooljaar bij jullie loopt, anders zou je Jada ook iets moois kunnen laten maken voor haar juffen.

Groetekes, Sje

Wij hebben hier nog 2 weekjes te gaan!

Uhm… wij hebben vanavond een bruiloft. Gaan morgenavond uit eten en hebben zondag 2 verjaardagen, maar weet niet of daar iets aan hebt

Liefs, Anne

vandaag was ik ook lekker thuis, dus vanmorgen zijn we naar peutergym geweest. wat we morgen gaan doen, weet ik nog niet, maar zondag gaan we een dagje weg samen met michele van Morgan!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ohhh allemaal leuke dingen! Ja ik zit echt nu te verzinnen wat te doen. Zometeen ben ik klaar met werken, en ga ik meteen geld pinnen en boodschappen halen (ja dat moet helaas ook gebeuren in Afrika hahaha) Daarna gaan nanny en J naar de markt (zit al weken om aardbeien te vragen) En dan weet ik het niet meer. Papa moet vanavond tot heel laat werken, dus die zal morgen wel helemaal gaar zijn.

Aan onze plannen heb je niks. Zondag is Tim jarig, dus zaterdag boodschappen doen, huis versieren, bakken etc.

Groetjes,
Sandra

Hier ook al lekker weekend! De oudste is vandaag ook vrij. Vanmorgen met de heren boodschappen wezen doen (wat altijd een hele onderneming is met twee hahaha). Ze hebben nu net een boterhammetje op en ik zit aan een heerlijk grote bak met sla even achter de computer.
Vanmiddag gaat de jongste even slapen en heeft de oudste een kinderfeestje in een pizzeria.
Morgen hebben we een surpriseparty van mijn oma die 80 jaar wordt. Dat hebben mijn vader en moeder, mijn broer en gezin en wij georganiseerd. Ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden. Er komen ook allerlei mensen van vroeger.
Zondag is het koopzondag en dan gaan we even naar de stad om schoenen te kopen voor vriendlief!

Gewijzigd door - Simzoe op 24 Jun 2011 12:39:25

nou ik zat me ook ff te bedenken wat ik ging doen, manlief gaat morgen naar de TT in assen, eigenlijk zou ik gaan met zijn kaartje, maar we hebben toch maar weer gerolen hahaha!
ga morgen lekker wakker worden (hopelijk nie te vroeg) pippy lekker badderen misschien dat ik er ff bijspring, en vlinders knutselen om haar verjaardagbash mee te versieren, we doen het in de tuin,dus die dingen wil ik in de bamboeschutting hangen (iedereen is al een paar weken pleerollen aan het sparen voor ons hahahaha) smiddags komt mijn vriendinnetje vanuit belgie ff op visite dan gaan we ff mijn partybestelling ophalen bij de hema, en ff bijkleppen, blijft ze ook lekker eten, en zondag word het mooi weer, dan zal dr wel weer een spontane bbq plaats gaan vinden, denk ik !

Pippy is geboren 17.07.2009

Aan mijn plannen heb je ook niet veel
Morgen gaan we naar het gemeentehuis de erkenning van ons 2e kindje regelen
Daarna rijden we even langs het uitzendbureau hier, want mn vriend wil dolgraag ander werk
En Zondag hebben we een bbq van een vriendin die is geslaagd
Voor de rest gewoon heerlijk genieten met ons 3en.
Het schijnt hier ontzettend warm te worden het weekend (30 graden).
Maar dat is het bij jullie altijd wel Anders ga je lekker zwemmen ofzo?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Morgen gaan we voor een nieuwe auto kijken. (lease-auto van m’n vriend z’n werk, makkelijk kiezen )De rest van de dag niet zoveel op de planning, meestal wandelen we bij mooi weer nog even langs de speeltuin of zo. En zondag gaan we naar de dierentuin.
Fijn weekend in ieder geval!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ik heb ook geen inspiratie, als het lekker weer is wil ik zaterdag met een vriendin en rico naar de kinderboerderij/speeltuin. en verder zal het bar weinig worden vrees ik. ik verveel me
@Woezel: wat leuk! waar gaat de reis heen?

@ inge we meeten in Utrecht. Meet in de Middle zeg maar want om nou helemaal naar elkaars huis te gaan is zo’n end voor beide. Dus Kidscity Utrecht. Pappa’s ravotten met de kinderen en mamma’s lekker beppen.

Hier is het voor het eerst in twee maanden ook echt weekend. Pappa heeft ook vrij morgen dus 's morgens met morgan naar dansen en daarna boodschappen doen. 's Middags weet ik nog niet en zondag dus de date met woezel.

Groetjes,

Michèle

@Michele: echt heel leuk! ja utrecht is volgens mij voor iedereen wel het makkelijkst om te doen, in utrecht ben ik volgens mij ook in no time…behalve mensen die op de wadden eilanden wonen die moeten nog met boot en al

@ Inge inderdaad, het moet voor morgan en Bo ook te doen zijn he.

Groetjes,

Michèle

Ja dat sowieso! maar wel erg leuk dat het er dan toch van komt zeg! haha ik moet nog steeds lachen om b.v. Rainbow en mij, wij wonen zowat qua stad langs elkaar met de trein ben ik er in 10 minuten en elke keer zeggen we: ja we gaan is wat doen. en het komt er nooit van

soms gewoon de knoop doorhakken en wat afspreken, anders komt er idd
vaak nooit wat van.

WIj hebben morgen een bbq van onze korfbalclub, en zondag

BEN IK JARIG HOERA!!!

(alweer 38 jaar : oud he

Boodschappen allemaal in huis gelukkig,
morgen alles buiten beetje klaarzetten, en versieren…

en dan hopen op mooi weer!!

Groeten, mama van 2 kids

Woezel en Michele: leuk dat jullie wat afspreken, om elkaar beter te leren kennen??
En ondanks dat je ws aan de andere kant van het land woont, is Utrecht natuurlijk erg centraal…

Woezel woont bij mij in de buurt, en Michele in het Westen, of heb ik het mis?>>
In ieder geval veel plezier alvast.

@ Mamma van 2 kids Klopt wij komen uit Den haag en inderdaad na veel mailen toch ook een gezicht erbij willen, plus woezel en ik hebben ook onze suiker gemeen wat ook een extra klik geeft.

En we hadden al eerder afgespoken maar toen gooide woezel haar longonsteking roet in het eten,

Groetjes,

Michèle

Dat klopt, die longontsteking was geen handige timing!!! hahahahaha En de papa’s gaan lekker ravotten met de kids, kunnen wij idd lekker beppen!!
@Mama van 2 kids, klopt idd, michele woont in den haag en ik woon in neede. Dus utrecht is dan goed te doen!

liefs woezel

@Mama van 2 kids, ik heb je trouwens ook even een e-mail gestuurd!!

liefs woezel