@ Woezel een uurtje heb ik net gekeken. Dus als morgan wakker wordt moeten we opstaan, mits ze niet om 6.00 komt
Groetjes,
Michèle
@ Woezel een uurtje heb ik net gekeken. Dus als morgan wakker wordt moeten we opstaan, mits ze niet om 6.00 komt
Groetjes,
Michèle
volgens mij moeten wij 1,5 uur rijden, dus ik moet de wekker nog zetten hahahahha, rond 730 moeten wij er uitelrijk uit, hebben we nog een uur om te wassen, aankleden en ontbijten voor we weg gaan. Ik neem aan dat we daar ook tussen de middag kunnen eten of niet?
liefs woezel
Volgens mij wel het is zo groot daar woezel, zal mij verbazen als ze nog naar huis willen enne ik zet voor de zekerheid ook de wekker hoor. Zal je net zien dat je denkt doe het niet want ze is altijd vroeg wakker en ze slaapt dan uit.
Groetjes,
Michèle
nou, ons dagje uit met Michele gaat niet door
Bo is sinds 3:45 ziek. Hij werd wat huilend wakker, en zei dat hij een bloedneus had, maar ik zag niks. Hij wees wel naar het zijkant van het bed, maar het was donker, en zag in de schemring zo niks, dus weer lekker terug gelegd. na 5 minuten begon Bo weer, dus papa er heen gestuurd, en toen zei bo dat hij gespuugd had en naar mama ging. HIj lag nog geen 3 minuten naast mij en hup, alles kwam er uit!! Gezegd tegen Bo dat dit niet erg was, bed verschoond en toch bo zijn maar na gekeken, en ja hoor, aan de zijkant van het bed, tegen de muur aan, was zijn matras nat, bed van de muur, en daar lag het, netjesd op de grond, dat wel weer.
Toen maar even tv gekeken in ons bed, klein beetje drinken wat Bo graag wilde (water) maar dat kwam er na 10 minuten ook weer uit Weer bed verschonen…)
Toen maar even onder de douche gegaan met hem, even lekker schoon en soezelig worden, en papa kon ons bed weer verschonen…
Toen lekker weer in bed gaan liggen, en toen leek het goed te gaan, hij sliep zelfs (dachten we) tot dat ik na een half uur rare slik geluiden hoorde, en weer kwam alles er uit (wat er nog over was in zijn maag dan)
weer bed verschonen. ben er toen maar met Bo eruit gegaan zodat papa nog even kon slapen. Ga ik wel weer terug wanneer papa wakker is.
Bo heeft eerst diego gekeken op de bank met een deken om, en begint nu dat hij een puzzel wil maken, dus daar is hij nu mee bezig. Wil niets eten, frinken wel, maar daar wacht ik nog even mee…
Dus, dat wordt een andere keer voor kidzcity (alweer gaat lekker hier hahahahahaha)
liefs woezel
Ha ha ha gezien het vroege tijdstip van je informeren is pappa hier inmiddels ook op de hoogte. Overigens geen probleem hoor, vond het alleen maar sneu om te horen.
Wij hebben hier in allerijl besloten om naar de dierentuin te gaan. Nu hopen dat de rest van Den Haag en Rotterdam naar Parkpop gaat Maar we gaan vroeg dus dat scheelt.
Wij prikken gewoon weer een nieuwe datum. Morgan zei wel meteen ah bo ziek wat zielig. Maar goed wij mailen nog over een nieuwe datum.
Groetjes,
Michèle
ja komt goed, dacht laat ik je maar meteen sms-en, voordat je bv al onderweg bent, niet wetende dat ik het hele huis wakker maakte bij jullie!! hahahahahaha
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FwlKp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 26 Jun 2011 07:44:52
Oh nee schat pappa hoorde mijn telefoon niet, die hoort nooit wat ha ha ha maar ik heb hem meteen ingelicht toen hij ook waker werd. Nadeel was alleen na jouw smssje ging hij onwijs liggen snurken dus het duurde even voor ik weer in slaap was. Maar we gaan we vanavond wel bijtijds in want we moeten nu beide weer werken morgen he
Ik heb je ook al een mailtje gestuurd.
Groetjes,
Michèle