Wat eten jullie vanavond!

Ja toch weer een topic over eten! Heb inspiratie nodig!
Wat eet jij vanavond?

Prei gesmoord in roomboter met creme fraiche, aardappels en kipfilet.

Groetjes,

Michèle

Vlees (cordon bleu) - aardappels & groente (bietjes)…

Spinazie met gekookte aardappels, gekookt eitje en een schnitzel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Kip patat en appelmoes… Tja, mn dochter is jarig he?

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ik hoef vanavond niet te koken…wij eten vanavond bij mijn schoonouders. Jammie jammie.

Viscuisine!
Makkelijk én lekker!

Oohhh heb alweer genoeg ideeen, maar voor vanavond heb ik besloten om curry, rijst en naan te eten met een lekkere salade erbij!

@ michele lekker die prei, ga ik ook eens proberen, denk je dat als ik ipv creme fraiche, zelfgemaakte huttekase gebruik dat ook werkt of is yogurt beter denk je?

Oohh en spinazie met een ei, ook al lang niet meer op! heerlijk! Kunnen jullie lezen dat ik trek heb? hahahhahahah mmmhhhhh!

@ Liske dat is waar; jij hebt een jarige dus das niet veel keus, hihihhi

@ pjukje, oohh wat fijn zeg! heerlijk als iemand anders lekker voor je kookt he, verwennerij!

Wat is viscuisine?

geen idee, mijn schoonbroertje gaat voor ons koken ! hihihi
goed geregelt vond ik

Oohh das dus een soort kant en klaar?

@malawimamajada ik zou voor de huttekaze gaan. Denk dat yoghurt te nat wordt. Creme fraiche bind een beetje he.

Groetjes,

Michèle

@ michele, ja, ga het eens proberen, anders even kijken of ik wat room kan scoren! hhhhhmmmmmm
@ bakmama, nooit van gehoord, zal wel “jonger” zijn dan 4 jaar dan! Ben tenslotte vertrokken in 2006! hihihih

Wij eten lekker poffertjes!!! Had ik erg veel zin in en waren ook nog eens in de reclame. Lekker met poedersuiker en boter!!

wij hebben net een zelfgemaakte piza gegeten. voor het eerst gedaan en beviel super. lekkerder dan kant en klaar pizza’s hihi

vers gemaakte kippensoep

before you judge me, try hard to love me

quote:
wij hebben net een zelfgemaakte piza gegeten. voor het eerst gedaan en beviel super. lekkerder dan kant en klaar pizza's hihi

Pizza’s kun je ook lekker en makkelijk zelf maken met zo’n Turks brood. Als je die in de lengte doorsnijdt er wat tomatenpuree erop en dan andere lekkere dingen en als laatste wat geraspte kaas, even in de oven tot de kaas gesmolten is, dan heb je lekkere pizza!

Hebben wij van de week nog gedaan pizza enne Judith bedankt voor de herrinering, dat deed mijn ma altijd met dat brood. Goed idee voor zaterdag

Groetjes,

Michèle

Je kunt het dan zo ‘gek’ maken als je zelf wil! Heerlijk met een kopje tomatensoep vooraf. Lekker makkelijk en toch gezonder dan een kant-en-klare. Zo’n Turksbrood kost ook de kop niet, dus ook nog goedkoop.

Ja daarom, Alleen het beleg erop en klaar. Hoe hoog zet je alleen de oven ook alweer?

Groetjes,

Michèle