Wat eten jullie vanavond!

Het is niet ingevroren dus hoef je de oven niet zo hoog te zetten. Ik denk dat 190 wel goed is voor een 15 á 20 minuten.

Als je bijvoorbeeld kipfilet gebruikt is het ook nog eens minder vet. Eigenlijk alleen maar goede redenen om zo’n zelf gemaakte pizza te maken!

Oohhh lekker zelfgemaakte kippensoep!! Gebruikt je billioun blokjes of kippenkarkas voor de basis? Ohhhh das weer een idee voor het weekend!

@ Judith, helemaal geweldig ik heb weer een idee voor het weekend. Morgan ligt dan al op bed (pappa werkt laat) en mamma heeft weer een rust moment in de keuken. En zelfgemaakte pizza eten wij wel vaker omdat ik niet wil dat morgan al die bagger vette kant en klaar dingen eet.

Groetjes,

Michèle

mamamalawi ik gebruik beide lekker een hele kip en twee blokjes boulion wat prei en vermicellie en klaar

before you judge me, try hard to love me

Oohh lekker zeg! Daar ga ik ook maar mee aan de gang dan! Heerlijk, denk dat ik ook wat wortels etc toevoeg! Ben blij dat het bijna weekend is, lekker zeg!

wij eten vanavond zelfgemaakte groentensoep en een of ander nasigerecht waar rijco goed in is

Oh die pizza klinkt goed…

Wat leg je er allemaal op dan? En waar kan je dat brood kopen? Wil ik ook eens proberen … nog nooit pizza gemaakt!

Brood haal je bij de turk of islamitische winkel en dan doe je een beetje ketchup of tomatensaus, en dan alles wat je ook op een pizza kan doen als laatste kaas en dan even in de oven. Dus waar je trek in hebt.

Groetjes,

Michèle

In dewinkel heb je ook van die pakjes waarbij je zelf het deeg van de pizza kan maken. Van de Honig of knor ofzo. Echt heel lekker, maar wij maken het helaas nooit. Bo moet ook niks van pizza hebben trouwens. Alleen ardappels, groente en vlees oh ja en SOEP!!! vind hij heerlijk. De rest (Spaghetta, nasi, bami, eet hij geen hap van.
Vanavond eten wij wortels, met opgebakken aaradppels en cordon bleu

liefs woezel

in supermarkt kan je tegenwoordig ook vaak turks brood halen

before you judge me, try hard to love me

Zo’n Turksbrood is veel goedkoper dan zo’n kant en klaar pak van Honig. Je kunt het zo gek maken als je zelf wil.

Idd tomatensaus of puree en dan bijvoorbeeld champignons en ui met wat paprika dan lekker wat hamblokjes of als je vis lekker vind bijvoorbeeld tonijn uit zo’n blikje met wat ansjovis. Of wat blokjes kipfilet. Of salami. Als laatste wat kaas en klaar (nog wel ff in de oven!)!

Hier in het dorp zit helaas geen turkse winkel oid… Dus moet ik het toch echt met de supermarkt doen Ik ga het volgende week gelijk keer uitproberen…