Wat een sneeuw!

Jeetje he wat valt er opeens een hoop sneeuw hier in Noord-Holland! Pffff… ik was vanmogen met de auto weg en kwam net slippend en glijdend thuis aan. Moppie wilde niet gaan slapen maar in de sneeuw spelen hihi!
Hoe is het bij jullie?
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

nou het valt echt met bakken uit de hemel hoor nog hier. Naar buiten gaan nu is nog geen pretje denk ik, dan zijn we twee sneeuwpoppen in in gok een holf uurtje
groetjes,
Wendy

Het sneeuwt hier net een kwartiertje flink en er ligt al een keurig wit laagje.
Ben benieuwd wat er gaat vallen!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier in de Achterhoek valt het nog mee. Er valt wel een beetje, maar tot nu toe kunnen we nog redelijk de weg op.

Groetjes Natasja

Hier in de Achterhoek valt het nog mee. Er valt wel een beetje, maar tot nu toe kunnen we nog redelijk de weg op.

Groetjes Natasja

Toen wij vanmorgen om 8.30 uur beneden kwamen lag er al een mooi dun laagje en het is blijven sneeuwen. We zijn er al met de slee op uit geweest en nu sneeuwt het nog heel licht. Helemaal blij!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik zit ook in brabant en hier is het nog flink aan het sneeuwen, we hebben een mooie witte laag, over het autorijden, ik moet straks even mijn zusje naar de fysio brengen dus dat word nog wat!

Hier ook al aardig wat sneeuw, mooie witte wereld! Ik vroeg aan Stefan: Wie heeft de sneeuw gamaakt? Zegt ie: oom Hgiiiet (hij bedoelde mijn broertje, Geert) vet grappig

Lilypie Second Birthday tickers

Nou…hier in brabant (bijna aan de grens) nog NIETS laat maar komen zou ik zeggen!!!

Groetjes mama Jade

nou hier in den bosch vanaf 12.00 uur ist gaan sneeuwen , en er legt nu toch al een behoorlijk laagje mag om 14.30 uur naar huis, halleluja…want ik ben met de bak van me man, achterwiel aangedreven (gelukkig met winterbanden, want ik heb hem mijn wagen meegegeven, achterwiel aangedreven zonder winterbanden…) dus die komt waarschijnlijk de straat in geschoven, maar ik ben blij dat ik zo kan gaan, want ik heb het er niet op … blehhhh… terwijl ik kei lang taxi heb gereden, en in wel dikke sneeuw als dit …wat sneeuwstormen, gaf ik niks om, maar nu zit ik hem toch stiekum een beetje te knijpen !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier in t Zeeuwse nog geen vlok gezien … ben benieuwd of er nog wat komt?

Ook hier is het vanaf kwart over 11 LICHT gaan sneeuwen… en het blijft liggen.
Er ligt nog niet zoveel… maar t is wel glad… en ik moet zo nog boodschappen doen…

Liefs, Melanie

Jaaaa!!! Het begint nu hier ook Het zijn wel erg kleine vlokken, maar sneeuws wel aardig door!

@Sugars, Ik heb wat dat betreft geen schrik, ook winterbanden, abs en noem maar op… Wij zitten toch nog wel iets zuidelijker, 5 km van de grens af.

Groetjes mama Jade

Hier in Groningen ligt een centimeter of 4!!! Joepie, straks lekker sleeen!!!

er schijnt lokaal ook 10 cm te kunnen komen. haha,

hier ligt er nu een heeeel dun laagje, ik zie de stoep er gewoon doorheen dus het valt reuze mee, wel worden de vlokken nu steeds dikker en komt er ook steeds meer… maar verwacht niet dat we kunnen sleeen morgen

het sneeuwt vanaf 1100 ongeveer hier lichtes in de ahcterhoek, het blijft natuurlijk allemaal wel liggen aangezien het buiten vriest maar als het op deze snelheid mot, dnek ik dat we pas wanneer het donker is, en bo in bed ligt, kunnen sleeen, ik hoop dat er dus meer gaat vallen, ik heb er wel zin in!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

hahaha, woezel, ga jij en A dan sleeen?

Oh hier ligt ook een behoorlijke laag zeg. Heb geen timmermansoog maar zou toch ook tussen de 5 en 10 cm schatten. Net flink sneeuw staan schuiven. Moppie was aan het helpen. Toen kwam mijn zus voorbij die haar lekker mee nam sleeen (ik kon niet weg, binkie ging net naar bed). Ze kwam net binnen, hele rode wangen en tranen over de wangen. Was 1,5 uur in de sneeuw toch nog iets te koud voor zo’n ukkie denk ik. Hi hi, ijspoppie! Agossie!
groetjes,
Wendy

Hier is t om 14uur begonnen met sneeuwen en een uurtje later lag er al een flinke laag! Toen even buiten geweest, maar was errrrrrrug koud! Waaide nog wel ook, en dan die sneeuw in je gezicht… niet lekker! Kids hadden het ook zo gezien buiten…

Maar om 16.30 stopte het met sneeuwen, en was het heerlijk buiten!!! Kids zijn heeerlijk aan het sleeën geweest van de dijk af zelfs mijn kleine sneeuwkaboutertje… En manlief heeft een megagrote sneeuwpop gemaakt voor het raam.
Beide kids goed ingepakt in een skipak hadden alleen een beetje koude wangen, voor de rest hadden ze het gewoon warm, haha.

En wat levert het weer mooie plaatjes op he, zo in de sneeuw…! Hahaha als je op facebook/hyves kijkt zie je opeens alleen maar sneeuwplaatjes!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Noah en Joël hebben vanmiddag voor precies 3minuten achterthuis gespeeld en begonnen beiden te huilen, omdat hun handjes zo rood en koud waren hahahhaahhahaha!
Verder heeft het hier niet weer gesneeuwd, en verdwijnt het sneeuw nu ook weer lichtelijk!

Liefs, Melanie