Vanmiddag even met Stefan op de slee naar buiten geweest. Heerlijke warme skibroek aan, schoenen aan, muts op, dikke jas aan en wantjes aan. Maar, zn wantjes trok ie uit! En dan ging ie huilen omdat ie koude handjes kreeg. Wantjes weer aangedaan, maar hij trok ze weer uit aan het eind van de straat maar weer naar huis gegaan, want hij huilde omdat zn handen zo koud werden
de mafkees
Wat een sneeuw!
Wij hebben samen bijna 1/2 uur op het ijs gestaan, J voor het eerst geschaatst. Het was super, daarna lekker warme chocolademelk voor ons, morgen gaan we weer!
@jmama, welkom in nederland. Goeie vlucht/ reis gehad? Kan het wat wennen weer in Nederlnad?
Hier ligt een leuk pakje sneeuw in Friesland. Ben er dus helemaal geen fan van! Dus ik zie het liever nu nog verdwijnen dan dat er nog meer bij komt.
Moest vanmorgen even naar de winkels…mijn oudste vind sneeuw ook niet leuk. Die mopperde dat ze niet mee wilde, was haar te koud HAHAHA.

In Eindhoven ligt nu nog een flink pak. Vanmiddag zijn we er op de slee uit gegaan, maar we kwamen niet verder dan het einde van de straat. Ze hadden sneeuwpakken aan, maar Eva was het snel beu en Max had het ook wel gezien na een paar minuten. Nee, ik heb koukleumen die liever binnen bij de haard spelen! Jammer, want ik vind sneeuw juist erg leuk! Komt misschien nog? Eva had wel in de sneeuw gerold, maar dat was het wel! Max moest lachen omdat er vlokjes op zijn gezichtje vielen. Morgen misschien nog even naar buiten?
Groetjes Rainbow
Hier in Gelderland ligt ook een flink pak. Vanmiddag lekker in de sneeuw gespeeld met Rens. Was echt super, hij was helemaal door de dolle heen. Morgen gaan we schaatsen want de ijsbaan is hier vanavond opengegaan dus ik heb de kolder in de kop want ik ben echt schaats fanaat kan dus niet wachten om Rens te leren schaatsen.
Groetjes Ramona

quote:
Noah en Joël hebben vanmiddag voor precies 3minuten achterthuis gespeeld en begonnen beiden te huilen, omdat hun handjes zo rood en koud waren hahahhaahhahaha! Verder heeft het hier niet weer gesneeuwd, en verdwijnt het sneeuw nu ook weer lichtelijk!Liefs, Melanie
Dan moet je ze ook handschoenen aandoen
liefs woezel
quote:
hahaha, woezel, ga jij en A dan sleeen?![]()
hahahahahahha nou, dat zou er leuk uitzien denk ik!! dnek dat ik alex nog wel kan trekken opd eslee, maar andersom wordt denk ik moeilijker en al helemaal als ik kijk naar hoe weinig er gevallen is, wilde ook met Bo op ed slee vanmiddag, maar er lag zo weinig, dat de ijzers van de slee recht op de stenen kwamen, niet goed dus…
liefs woezel
quote:
@jmama, welkom in nederland. Goeie vlucht/ reis gehad? Kan het wat wennen weer in Nederlnad?
Ja hoor, alles prima gegaan, ik ben hier alweer bijna 2 weken, wennen, tja ik denk dat ik dat nog wel 1/2 jaar moet doen, maar dat komt ook goed hoor!
@Jmama Zal wel een lekkere cultuurshok zijn voor Jada zeg. Ze leert deNederlandse winters wel goed kennen zo met al die sneeuw en dat ijs.
Groetjes Ramona

Hahaha grappig genoeg vind ze het echt heerlijk, geen probleem, klaagt alleen af en toe over koude handen, maar verder vind ze alles leuk, wat dat betreft best een makkelijk kind, overigens helpt het ook dat ze mijn zussen en ma goed kent ondanks dat we elkaar voorheen niet veel zagen zijn ze heel betrokken met telefoons, kaartjes en foto’s geweest!
Ik woon ook in Noord Holland en hier begon het rond kwart over 11 met sneeuwen. Eerst hele kleine mini vlokjes die niet bleven liggen. Maar rond half 12 flinke vlokken, dus Tim was helemaal enthousiast en wilde naar buiten. We zijn ruim een uur buiten geweest. Het sneeuwde heel hard, maar beide hadden er geen last van. Daan in de wagen en Tim lekker in de sneeuw gespeeld.
Vanmiddag weer naar buiten, maar dit keer op de slee. Daan vond dit helemaal niks en gilde de hele buurt bij elkaar. Is er denk ik toch nog iets te jong voor. Gelukkig kon ik Daan even bij de buren brengen zodat ik met Tim nog een flink stuk gesleed heb.
Groetjes,
Sandra

quote:
quote:
hahaha, woezel, ga jij en A dan sleeen?![]()
hahahahahahha nou, dat zou er leuk uitzien denk ik!! dnek dat ik alex nog wel kan trekken opd eslee, maar andersom wordt denk ik moeilijker
en al helemaal als ik kijk naar hoe weinig er gevallen is, wilde ook met Bo op ed slee vanmiddag, maar er lag zo weinig, dat de ijzers van de slee recht op de stenen kwamen, niet goed dus…
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4f.lilypie.com/5R2ip1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” /></a>
hahaha ja ik zag het al heeelemaal voor me geweldig!
wij zijn gisterenavond tegen half 7 nog gaan sleeen. het was toen eindelijk goed droog en dan ja… moet je je beloften nakomen he
het was top!
@ mama jade, nou ondanks alle snufkes…winterbanden abs… en de hele reutemeteut had ik soms toch behoorlijk moeite om de kont van de wagen op de goede rijbaan te houden, normaal ben ik binnen een kwartier thuis nu duurde het 45 minuten
Pippy is geboren 17.07.2009
wij zijn net weer buiten geweest, zonder slee deze keer, maar mn tenen vroren er bijna af. heb ze echt lang tegen de verwarming gehouden…vraag me af of dat goed is haha ik voelde niet eens warmte
Wij ook weer buiten geweest, Stefan op de slee. Deze keer vond hij t wel leuk! zat lekker op zn gemakkie de witte wereld te bekijken!

hoi
hier in hillywood was t al vroeg wit! vrijdag al met de slee weg geweest. gisteren geschaatst en met de slee boodschappen gedaan. vandaag naar euvels in t bos om te sleeen, heerlijk. emma heeft genoten! (Sam maar niet mee genomen ) en wat slapen die kids heerlijk na al die ijs/sneeuw-pret.
Ik vind dit ook leuk, maar na 3 dagen mag t van mij morgen weer 15gr en zonnig zijn! (vind ik wel zo fijn als ik naar mijn werk moet).
groetjes!