En en en ??? Mogen we blij zijn???
Groetjes,
Michèle
haha Michèle… Leef je ook zo mee? Ik word er zelf haast zenuwachtig van… Ik zit elk kwartier op dit topic te klikken… Wat een zenuwslopende situatie! Is er al nieuws? Ooooh ik hoop het zo! duim duim duim
Groetje Anouk
dames ,
nee helaas , het mag weer niet zo zijn , poging 17 als ik het goed heb mislukt.
ikmoet eerlijk bekennen , zit er goed doorheen terwijl ik het toch eigenlijk al wist.
wat blijkt nu , ik heb een flinke urine weg infectie zoals de huisarts het zei.
het potje barste zowat uit elkaar van de hoeveelheid ontstekingen .
hij vermoed dat ik al maanden met een blaasontsteking heb gelopen wat nu door is geslagen naar de urinewegen.
vandaar ook de enorme sterke geur die van de urine afkomt en de vreselijke pijnen in buik en rug.
ik krijg nu een kuur om ervan af te komen .
zou die urineweg ontsteking de reden zijn dat ik maar niet zwanger wordt ? hebben jullie daar wel eens van gehoord ?
dan zou ik eindelijk snappen waarom het niet lukt , ik test netjes mijn ei elke maand , maar we kunnen het op alle manieren doen maar zwanger worden , ho maar.
wat een toestand !
ik heb zitten lezen op het net , redenen waaarom een vrouw niet zwanger wordt , de meeste kan ik afstrepen , alleen iets van het slijm wat naar de buikholte loopt weet ik niet , endiometriose of zoiets . hebben jullie daar wel eens iets over gehoord ?
nou jullie zijn weer op de hoogte , ik heb nog drie maanden , drie kansen om zwanger te worden , das best weinig .
maar goed , nieuwe ronde nieuwe kansen , nu eerst aan de antibiotica om van die infectie af te komen .
echt onwijs bedankt voor jullie steun .
groetjes
Oh maid wat vervelend, maar gelukkig gaan ze wel die ontsteking aanpakken en liever nu dan later want gezond is dat ook niet. En we duimen de komende drie maanden wel door hoor.
Groetjes,
Michèle
Ooooh wat een teleurstelling! Bah wat zal je je k*t voelen…
Wel fijn inderdaat dat er iets gevonden is in je urine, en dat er wat aan gedaan kan worden. Wie weet is dat inderdaat de reden dat het maar niet wil lukken… Ik hoop het voor je en zal ook duimen dat het binnen 3 maanden nog zal lukken!
Groetje Anouk
Wat ongelooflijk rot voor je Wennetje, dat het weer niet zo is. Ik blijf natuurlijk duimen dat het vóór augustus lukt! Endometriose heb ik wel eens van gehoord, schijnt behoorlijk heftig en pijnlijk te zijn. Google het anders even, dan weet je precies hoe en wat.
Groetjes!
ja het is echt kl…e !
sprak net mijn vriendin , die overigens natuurlijk wel zwanger is en die zegt dat een onsteking van de urine de zwangerschap test kan beinvloeden.
lijkt mij toch dat dat onzin is , of zou het kunnen ?
heb er nog nooit van gehoort.
hoe dan ook , op naar de volgende ronde
Geen idee. Dat zou je je ha moeten vragen.
Vol goede moed op naar weer een periode ‘klussen’!
Groetjes!
Want ontzettend naar voor jullie dat het ook deze keer niet gelukt is. Ik hoop heel hard voor jullie dat je toch nog voor augustus zwanger raakt.
Groetjes,
Sandra
Lieve wennetje,
Wat een teleurstelling weer! Ook al zag je het aankomen, dan nog hou je stille hoop en valt het gewoon heel erg tegen.
Probeer die laatste maanden positief te blijven he meid (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, weet ik). En om echt geen kans voorbij te laten gaan inderdaad maar flink aan de slag. Ik zou me trouwens niet helemaal houden aan de eisprong die ongeveer na 2 weken na je ongesteldheid moet zijn. Bij ons heeft het ook een tijdje geduurd voordat het eindelijk gelukt is en ik begon altijd met testen (en ook “klussen”) tussen ongeveer 10-20 dagen. Maar steeds werd in niet zwanger. Ik had overigens ook geen positieve ovulatietesten. Uiteindelijk hebben we een maand lang 'geklust" en in die maand ben ik zwanger geraakt en als ik het terug reken pas op ongeveer dag 28 na mijn 1e dag ongesteldheid. Misschien zat ik er dus elke maand naast of het is toeval geweest.
Ik duim voor jullie!!!
He he, iedereen had het je zo gegunt…zo jammer dat deze kans weer niet raak was!
Ik had echt gehoopt voor je dat het dan nu eindelijk zo ver was voor je en dat je opgelucht adem kon halen en kon gaan ‘genieten’ van alle o zo ‘geweldige’ zwangerschapskwaaltje!
Ik hoop voor je dat het in ieder geval nog binnen de laatste 3 maanden wel zal gaan lukken!!
Heel veel sterkte meid!
(hebben jullie trouwens het sperma van je vriend/man al eens laten controleren?En ben je zelf ook al eens gecontroleerd op vruchtbaarheid? Wie weet zit daar wel iets niet helemaal in de haak wat een rede is waarom het na 17x nog steeds niet raak is…je gunt dit natuurlijk niemand, maar vind wel dat daar rekening mee gehouden moet worden)
Saro,
Jij geeft aan dat jullie een maand lang iedere dag geklust hebben. Maar wat ik dus weer heb gehoord is dat dat niet goed is. De kwaliteit van het zaad zou dan minder worden. Maar ja, aangezien het bij jullie wel geholpen heb weet ik dus ook niet of dat waar is of niet. Maar heb het in ieder geval vaak gehoord.
Groetjes,
Sandra
Toen ik mt me pil stopte was het de eerste maand niks, maar ik was ook doodziek rond mijn ovulatie dus dan klus je niet. De maand erna om de dag gedaan want mij hadden ze ook gezegd dat elke dat niet goed was voor de kwaliteit van het zaad. Enne het was meteen raak.
Groetjes,
Michèle
Oh wat een naar nieuws… tips/advies je kan het bijna niet meer aanhoren denk ik… eerlijk gezegd weet ik ook geen tips meer
Ja heb ik ook gehoord van om de dag… enne het zaad van de man kan volgens mij 48 uur actief zijn bij de vrouw dus… daarom niet elke dag.
Effe stom verhaal maar het is ook beste om na de gemeenschap op je rug te gaan of op je zij met je benen opgetrokken zodat ‘het’ er niet gelijk weer uitloopt… (hoe zeg je zoiets nu zonder rood te worden )
Denk dat je het zo heel netjes verwordt hebt Mini-boy, zou het je niet na doen op die manier. Ik ben daar iets plastischer in
Groetjes,
Michèle
Hahaha miny-boy, deze tip wilde ik steeds al geven, maar ik had ook geen flauw idee of dat niet raar is en al helemaal niet hoe ik het moest verwoorden. Maar dan heb ik nog wel even een aanvulling: Als je dan op je rugt blijft liggen ook even een kussentje onder je billen doen. Dan kan het geen kant meer op, nou ja, de goede kant dan, richting eicel
Groetje Anouk