Wat een drama dag

wat mooi en met liefde beschreven scottie!

Wennetje, wat een vreselijke stress situatie… voor jouw persoonlijk/voor je relatie… dé tip heb ik helaas ook niet. (weet wat het is als iemand zwanger wil worden en het niet wordt, de woede/frustratie elke maand/de angst nooit moeder te worden etc etc). Ik hoop voor je dat je snel resultaat heb … Sterkte

even een up date ,

ben vorige week na drie dagen overtijd ongesteld geworden , tenminste ongesteld kan je het niet noemen , had geen kramp ,( de dagen ervoor overigens wel ), en ben uiteindelijk maar anderhalve dag geweest met minimaal bruin bloed verlies.
normaal was ik altijd vijf dagen flink aan het bloeden maar deze keer dus niet.
zoals ikal zei was het echt bruin bloed dus das voor mij weer iets nieuws.

ik heb sinds die laatste dag zo een vreselijke pijn in mijn buik en rug , wordt er werkelijk niet goed van , ga vanmiddag naar de huisarts om eens te vragen waar die pijn vandaan komt .

ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben en het bloed verlies iets anders was als de menstruatie , ook omdat het drie dagen na mijn nod was , maar inmiddels weet ik dat mijn lichaam mij toch keer op keer flink voor de gek houdt dus ik houdt het maar op misrekening of ineens een langere cyclus.

wat mijn mannetje vanmorgen onder de douche opviel is dat mijn borsten groter zijn geworden , en de aders zijn aan een borst heel duidelijk zichtbaar , meer als anders , ik heb ook allemaal rode vlekjes op mijn borsten ,

ik ben gister naar mijn reumatoloog/immunoloog geweest , als ik voor augustus zwanger ben stellen we de nieuwe medicatie uit tot na de zwangerschap , maar als het in augustus nog steeds niet raak is moet ik eraan beginnen en kan ik onze kinderwens wel in de kast gaan stoppen.

het is een goed medicijn tegen mijn ziekte , een nadeel is dat ik er permanent onvruchtbaar van wordt , ik zal me dus beter gaan voelen in de toekomst maar dan wel zonder kinderen , das een bittere pil en een moeilijke keus.

er zijn wel duizende redenen waarom vrouwen niet zwanger worden , dus ik blijf zoeken , gelukkig genieten we nog steeds van elkaar , maar als iedereen in de fam , vrienden en kennissen kring maar zwanger wordt is het moeilijk om het van je af te zetten , zeker omdat letterlijk het klokje tikt bij ons.

ik hoop dat de dokter vanmiddag zegt , nou mevr u bent zwanger , maar hahaha ik weet eigenlijk wel dat dat niet gaat gebeuren , maar hopen mag toch ?

• het rare bruine bloed verlies
  • drie dagen na mijn nod
  • maar anderhalve dag
  • vreselijke pijnen in rug en buik
  • aders die door de borst heen komen

ach het zou kunnen , maar goed daar hebben we niet zo veel aan .
je hoort het tegenwoordig wel steeds meer , vrouwen die gewoom bloed verlies hebben terwijl ze zwanger zijn , lijkt me toch dat je de schrik van je leven krijgt.

nou jullie zijn weer op de hoogte , eventuele opstekers of positieve kreten zijn van harte welkom hoor !!!
ik kan het wel gebruiken .

groetjes

Ik hoop dat je goed nieuws krijgt Wennetje! Je laat het ons natuurlijk weten hè?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik zal voor je duimen en hoop dat je zwanger bent of het anders heel snel wordt. Ik weet hoe het is. (Wij kunnen niet op de natuurlijke manier een kind krijgen en moeten het via IVF doen. )

Ikhoud het forum in de gaten en hoop op goed nieuws vanmiddag.

Sterkte.

Hier de vingers gekruist en hoop op goed nieuws voor je.

Groetjes,

Michèle

ik zal jullie vanavond even laten weten hoe of wat de dokter zei ,
duim allemaal voor me .
groetjes

Succes, tja hopen mag je altijd en dat doen we natuurlijk ook wel met je mee.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Erg spannend allemaal! Succes vanmiddag en we hopen snel van je te horen!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Spannend hoop op positief nieuws voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ga hier middagje duimen … !! spannend…

Wennetje,
Vraag eens aan je huisarts voor een verwijskaart naar de gyn
Leg daar je verhaal uit, zeg dat je al zo lang aan het proberen bent zwanger te raken (desnoods zeg je dat je een jaar langer aan het proberen bent, dat weten zij toch niet )
En misschien dat je al snel in aanmerking komt voor hormoonbehandelingen of IVF (oid) zodat je dus toch zwanger kunt raken en misschien wel voor augustus. (kans op een tweeling is dan wel groter )

Maar waarom MOET je in augustus beginnen met die medicijnen? Als ik een bepaald medicijn niet wil slikken, slik ik hem niet. Ik denk dat wanneer je alle tijd krijg en zelf kunt/mag bepalen wanneer je met die medicijnen gaat beginnen een enorme last van je schouders afvalt.

helaas , na een bepaalde tijd dat je de ziekte heb gaat het bij mij in de zenuwen zitten , waardoor je uitval krijgt , bv klap voet dan kan je niet meer aan de medicatie beginnen , als mijn zenuwen aangetast zijn kunnen ze niet meer beter worden , dat is het nadeel van zenuwen .

hormoon behandeling mag ik niet helaas , reden hiervan is dat mijn ziekte (sle) dan teveel gaat opspelen .

ik ben geweest en moet morgen ochtend terug komen met mijn ochtend urine , weten jullie waarom dit is ? waaromniet gewoonmet een middag plasje ? ik dacht dat dat later in de eventuele zwangerschap dan wel ook in middag urine te zien zou zijn .

kunnen jullie mij deze logica uitleggen ?

mijn baarmoeder was wel wat opgezet ? wat zouhij daarmee bedoelen ?

ik weet het allemaal niet en toen ik buiten stond kwamen de vragen pas , en die enorme menstruatie klachten , hoort dat bij een beginnende zwangerschap ?

wat een vragen he ?

stom dat ik dat niet gewoon aan hem heb gevraagt .

ik ga ervan uit dat het geen zwangerschap is , hij zegt dat het er wel mee te maken kan hebben dus afwachten maar.

even een vraag , zijn er mensen die overdag negatief testen en de volgende ochtend positief ? zit daar zo een verschil in ?
weten jullie dat ?

sorry weer voor al mijn vragen hoor .

groetjes

Opgezette baarmoeder kan inderdaad een gunstig teken zijn want daar zit nu meer bloed in zeg maar. En ochtend urine bevat inderdaad meer hormonen dus meer zekerheid. WAcht het af. Ik zal niet rustig zeggen want dat ben je nu toch niet meer

Maar we duimen verder.

Groetjes,

Michèle

oef… wat een spanningen… die huisarts maakt het niet makkelijker op zeg … Dat is altijd dat die vragen te laat komen… maar morgen nog een kans… schrijf ze anders evt even op zodat je het niet vergeet iets te vragen…

we blijven aan de site gekluisterd!

Oh wat spannend Wennetje!! Jemig, en nu nog altijd wat onzekerheid.

Ik had je al eens eerder gezegt dat mijn eerste test heel onduidelijk aangaf dat hij positief was (ondanks dat het om een tweeling ging), deze had ik dus ook smiddags gedaan, 2 dagen later smorgens gedaan en toen was de test echt meer dan duidelijk!
Ik denk dus dat je HA dit echt voor de zekerheid wilt testen met ochtendurine.

Ik ga heel erg hard voor je duimen.

Bruin bloed betekend trouwens ‘oud bloed’, is niks ergs of zo, komt wel vaker voor.
Als ik me niet vergis (corrigeer me maar als ik het mis heb) zijn sommige bloedingen in het begin van een zwangerschap door de innesteling van de bevruchte eicel. Wanneer je dus zwanger blijkt te zijn kan dit dus de oorzaak zijn van je korte bloeding.

Ik vind het erg spannend en hoop zo dat jouw wens in vervulling gaat!

dag dames ,
nou net mijn plasje ingelevert en wordt straks gebeld , begin wel hetidee te krijgen dat het gewoon verstopping is waar ik zo een pijn van heb .
gisteravond een thuis test gedaan , konniet wachten , die was negatief dus helaas.
verwacht dus ook niet zoveeel van de test bij de dokter.
ben ook totaal niet misselijk en ik heb begrepen dat dat er toch wel bij hoort.
maar goed , ik hou hoop tot de dokter zegt dat het niet zo is.
jullie horen van me .

groetjes

wat een spanning zeg! Ik duim voor je dat je droom uitkomt! En nu maar hopen dat die dokter een beetje opschiet…

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/RTrpp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

ik wacht nog steeds !
begin nu wel de zenuwen te krijgen hoor.
terwijl ik toch de negatieve test van gisteravond voor me heb liggen , dus ik weet eigenlijjk wel beter .
snap ook eerlijk gezegt nog niet echt het verschil tussen de middag en ochtend urine , als het er is is het er toch ?
dan zit de hormoon toch continu in je urine , of is dit noude reden waarom moeders voor moeders alleen ochtend urine wil hebben ?
een voordeel , door alle onzekerheid en het wachten ben ik alweer bijna bij mijn volgende ovulatie .
in elk geval , als ik iets hoor horen jullie het ook .
wel ontzettend bedankt voor jullie steun!
groetjes

Hoi Wennetje,

Spannend en ja houd ons op de hoogte. Overigens wil moeders voor moeders niet alleen ochtendurine hoor, ik doe er namelijk aan mee nu. Het hormoon zit dus altijd in je urine alleen meer geconcentreerd in je ochtendurine.

groetjes

Jeetje wat onzettend spannend voor je Wennetje.

Ondanks dat je gisteren negatief getest hebt hoop ik zo voor je dat het raak is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker