even een up date ,
ben vorige week na drie dagen overtijd ongesteld geworden , tenminste ongesteld kan je het niet noemen , had geen kramp ,( de dagen ervoor overigens wel ), en ben uiteindelijk maar anderhalve dag geweest met minimaal bruin bloed verlies.
normaal was ik altijd vijf dagen flink aan het bloeden maar deze keer dus niet.
zoals ikal zei was het echt bruin bloed dus das voor mij weer iets nieuws.
ik heb sinds die laatste dag zo een vreselijke pijn in mijn buik en rug , wordt er werkelijk niet goed van , ga vanmiddag naar de huisarts om eens te vragen waar die pijn vandaan komt .
ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben en het bloed verlies iets anders was als de menstruatie , ook omdat het drie dagen na mijn nod was , maar inmiddels weet ik dat mijn lichaam mij toch keer op keer flink voor de gek houdt dus ik houdt het maar op misrekening of ineens een langere cyclus.
wat mijn mannetje vanmorgen onder de douche opviel is dat mijn borsten groter zijn geworden , en de aders zijn aan een borst heel duidelijk zichtbaar , meer als anders , ik heb ook allemaal rode vlekjes op mijn borsten ,
ik ben gister naar mijn reumatoloog/immunoloog geweest , als ik voor augustus zwanger ben stellen we de nieuwe medicatie uit tot na de zwangerschap , maar als het in augustus nog steeds niet raak is moet ik eraan beginnen en kan ik onze kinderwens wel in de kast gaan stoppen.
het is een goed medicijn tegen mijn ziekte , een nadeel is dat ik er permanent onvruchtbaar van wordt , ik zal me dus beter gaan voelen in de toekomst maar dan wel zonder kinderen , das een bittere pil en een moeilijke keus.
er zijn wel duizende redenen waarom vrouwen niet zwanger worden , dus ik blijf zoeken , gelukkig genieten we nog steeds van elkaar , maar als iedereen in de fam , vrienden en kennissen kring maar zwanger wordt is het moeilijk om het van je af te zetten , zeker omdat letterlijk het klokje tikt bij ons.
ik hoop dat de dokter vanmiddag zegt , nou mevr u bent zwanger , maar hahaha ik weet eigenlijk wel dat dat niet gaat gebeuren , maar hopen mag toch ?
- het rare bruine bloed verlies
- drie dagen na mijn nod
- maar anderhalve dag
- vreselijke pijnen in rug en buik
- aders die door de borst heen komen
ach het zou kunnen , maar goed daar hebben we niet zo veel aan .
je hoort het tegenwoordig wel steeds meer , vrouwen die gewoom bloed verlies hebben terwijl ze zwanger zijn , lijkt me toch dat je de schrik van je leven krijgt.
nou jullie zijn weer op de hoogte , eventuele opstekers of positieve kreten zijn van harte welkom hoor !!!
ik kan het wel gebruiken .
groetjes