Ha ha ha Oh was wel, maar eh als wij een tweede mogen krijgen hebben we de naam al enne das geen combi
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha Oh was wel, maar eh als wij een tweede mogen krijgen hebben we de naam al enne das geen combi
Groetjes,
Michèle
Oh ik dacht dat we serieus aan het brainstormen waren omdat we over een poos weer tante zouden kunnen gaan worden!
Groetekes, Sje
Ha ha ha niet van mij hoor Sje. Ik heb al gezegd wij gaan pas na de bruiloft weer voor het echie. Eerst even dat regelen, ik heb al genoeg rompslomp als ik weer zwanger wil worden
Groetjes,
Michèle
Mara betekend ‘Bittere zee’ in het Heebreeuws. Beetje vreemde betekenis misschien, maar mijn vriend en ik vonden de naam gewoon super mooi. En ach…wie weet dat nou
XxX Mamsje Didi
@ Mamsje didi gelijk heb je hoor. Ik heb ook morgan’s naam bedacht (toen ik 12 was al) en pas later opgezocht wat het betekende. We waren daar al snel over uit. Ik moet zeggen we hebben maar een naam geskipped vanwege de betekenis. Mervin wilde eerst Sven voor een jongen. Maar sven betekend knecht en dat trok mij niet. Plus dat ik bang was dat ie dan sven nr 7 in de klas zou worden en ons neefje heet Lars dus ik zag de revival of Abba al voorbij komen.
Groetjes,
Michèle
Revival of Abba, hahaha!
Nou dat wordt dan alleen nog kiezen tussen Annifrid en Agneta als Morgan ooit een zusje krijgt!
Groetekes, Sje
@michèle, zat net ff een aantal berichten vh toppic te lezen, maare ben ik ff blij dat mijn naam dan zo word geschreven: PATRIZIA .
Hopelijk heb je hier geen nare herinnering bij haha.
Gr Patries
Ha ha ha nee hoor meid. En wat ik al zei ik zal iemand niet veroordelen op de naam maar sommige laten de rillingen over mijn rug lopen. Zeg maar van die kampersnamen
Groetjes,
Michèle
Weet ik meid, maar ik moest een voorbeeld geven. Overigens als ik echt aan patricia denk zie ik een mini muts met te veel haar en te weinig rimpels van dik in de 60 waar ik echt kippenvel van krijg. Dat heb ik met Patrizia niet
Groetjes,
Michèle
Voor een jongens hebben wij inmiddels een naam Voor een meisje ben ik er nog niet uit… helaas
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Jaaa we hebben nog heel erg lang… maar ben stiekem al wel op zoek naar een leuke naam… Bij Noah hadden we direct zoiets JAA dat is hem… maar een tweede naam word toch wel moeilijker hoor, vooral omdat Chris ook deze naam uit de bijbel wil en met een betekenis… nou vindt jij wat??
Nu hebben we er 1 gevonden vindt alleen de betekenis niet super… “God is goed” tjaa vind het niet zo`n mooie betekenis maja… de naam is wel mooii
Ohh als je nu dus op betekenis gaat zoeken, weet je ook direct de naam… Gelukkig kijkt familie leden hier niet
Als je niet wilt dat iedereen gaat googlen dan kun je je berichtje nog verwijderen of wijzigen Melanie !!
Sorry, ik kon het in ieder geval niet laten om even te zoeken en vind het een hele mooie naam die ook goed bij Noah past.
Groetjes,
Sandra
Ja past ie wel bij Noah?? dat is mooi… Vindt het zelf ook een hele mooie naam… zag hem staan met dubbel LL en een E erachter voor een meisje, maar dat vondt Chris niet mooi, dus doen we zonder E en met 1 L
mensen die nu net het laatste berichtje lezen snappen er niks meer van hahahaha
Trouwens, vindt het niet erg hoor als jullie het weten…