Wat betekend de naam van jou kind?

Hoi Mellanie,

Ja klopt Rayhan kun je op verschillende manieren schrijven maar ook uitspreken.
Wij “nederlanders” spreken het meer als Ryan uit (op zn engels) maar Marokkaanse mensen (de familie van de vader van Rayhan bijv.) spreken het uit als Rayen…

Groetjes Germaine

Toch erg benieuwd wat jullie straks van onze namen vinden … vind het zelf nl ook wel spannend hoe de buitenwereld erop reageerd…

Lilypie In verwachting Ticker

Mijn moeder hoorde laatst voor het eerst hoe morgan gehete zou hebben als ze een jongetje was, he zei ze heel opgelucht ben ik blij dat het een meid is. En bedankt he ma

Groetjes,

Michèle

Ik ben zelf niet zo van de Destiny/Wesley/Rodney/Samantha/Keano-namen. Maar Evert ofzo vind ik dan ook weer niks! Het is zo persoonlijk! Mijn vriend en ik vinden meeste dezelfde namen leuk gelukkig, al kan er natuurlijk wel wat verschil in zitten. Hij vond Suzan mooi, ik niet! En ik dus Robin. Maar wij zoeken nu naar BOYZZZZ! En dat wordt zeker niks Engels of Frans, zoals Guillaume, Jean-Pierre, Sylvain of Kevin ofzo. Of LEROY. Nee, dat is het niet. Maar er zijn vast ook mensen die Eva bv tuttig vinden. Kan me niks schelen, als ouder moet je de naam het mooist vinden! Ik ben ook benieuwd straks naar jouw naam Mini Boy! Hahaha, ik vind Monique trouwens totaal niet ordi hoor, haha.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

damian zijn naam betekent de bedwinger. heb ik net even opgezocht hahaha

Mijn ex heeft zijn dochter Wilhelmina Maria genoemd das pas tuttig.

Maar jongens namen en dan bij Eva, zonder de standaard grappen… Ik ga me licht er over laten schijnen

Groetjes,

Michèle

Hallo Allemaal,

Heb even de betekenis van Melissa opgezocht:
Is een griekse meisjes naam betekend Honingbij…

Nooit zo bij stil gestaan totdat ik deze topic las.

Wel een hele leuke.
Blijft toch altijd weer heel bijzonder al die mooi namen.

Groetjes Mamma van Melissa.

quote:
Ik heb ook niks met Engels namen, al vind ik Morgan of Megan dan wél weer leuk! Zelf houden wij het bij Nederlands, maar de naam die wij hebben is ook Europees. Voor als 'ie ooit in het buitenland wil werken, haha, dan is Ger ofzo 'Gur' en dat klinkt dan weer raar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/gmpnp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

haha en wat vind je van Rico, dat is Italiaans hahahaha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hallo allemaal,

Hoewel onze dochter nog maar 10 mndn is vond ik het wel een erg leuk topic, vergeef me dat ik nu al reageer.

Onze dochter heet, Marèl Sarah roepnaam Marèl

Marèl hebben we samengesteld van onze beide moeders, Marianne en Els

Sarah komt vanuit de bijbel dat abraham en sarah samen een nieuw volk stichtten.
Dit gaat voor mij en mijn vrouw ook op want wij zijn beide geadopteerd, wisten we niet overigens van elkaar toen we elkaar ontmoetten.

Erg leuk topic om door te lezen.

Léon
Vader van Marèl ( 22-07-2009)

Marèl is een mooie naam, zeker leuk dat het een combi is van de namen van haar oma’s. Het zal niet vaak voorkomen dat daar zo’n mooie naam uitrolt.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/MYDMp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 15 May 2010 20:09:03

Hmm… bij ons wordt zo’n samengevoegde omanaam inderdaad minder elegant, maliene of roeria! (hahahaha!!! beter dan roerei) Marèl vind ik wel mooi.

Nou, als het voor ons tijd wordt om erover na te denken gaan we wel weer serieus denken. Zit qua namen redelijk in dezelfde categorie als Rainbow. Eva / Eef vind ik ook erg leuk. Past ook bij Nora/Noor vind ik.

We zien wel tegen die tijd!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Nog even 1 berichtje hoor, zie dat ik aan 999 zit, dus nu als het goed is op 1000. Zal ik de junkstatus krijgen?? (wie wil dat nou niet!?!)

Sorry voor de off topic!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Jaaaaaaaa, je bent junk!!!

Groetekes, Sje

gefeliciteerd Liske, je bent JUNK

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ liske gefeliciteerd

Als wij de namen van de oma samenvoegen dan moet je Elisabeth met Ans samenvoegen, maar dan zou toch iets verbasteren want dan zou je iets van Lisanne krijgen. Iets anders kan ik er niet van maken.

Groetjes,

Michèle

Ik zat inderdaad bij het combineren van die namen ook aan Lisanne te denken.

Elianne zou ook nog kunnen.

Groetekes, Sje

Ja inderdaad Sje maar ik vind het niet klinken bij het oud engelse van Morgan

Groetjes,

Michèle

Dat klopt. En Lillian op z’n engels uitgesproken?

Groetekes, Sje

Eh ja hoe moet ik zeggen Morgana heeft iets mysterieus, iets sprookjes achtig en dat vond in van Lillian weer niet.

Groetjes,

Michèle

Ik vind Lillian toch ook wel iets mysterieus sprookjesachtigs hebben.

Zitten er in Lord of the Rings geen passende namen die een combinatie kunnen zijn van Elisabeth en Ans?

Groetekes, Sje