Ik Renée trouwens ook altijd een mooie naam gevonden voor een meisje!
Nu wat minder, maar vind hem nog steeds wel mooi.
(Rainbow, tip?)
Liefs, Anne
Ik Renée trouwens ook altijd een mooie naam gevonden voor een meisje!
Nu wat minder, maar vind hem nog steeds wel mooi.
(Rainbow, tip?)
Liefs, Anne
Ik vind Robin een erg leuke naam, maar idd voor een jongen en niet voor een meisje.
Als er hier nog een 2e komt dan hebben we de namen al. We gebruiken de naam die we hadden bedacht voor als Tim en meisje was en we hebben ook al een jongensnaam.
Groetjes,
Sandra
Ik vind Robin een erg leuke naam, maar idd voor een jongen en niet voor een meisje.
Als er hier nog een 2e komt dan hebben we de namen al. We gebruiken de naam die we hadden bedacht voor als Tim en meisje was en we hebben ook al een jongensnaam.
Groetjes,
Sandra
Ik vind Robin wel een leuke naam voor een meisje!
Stoer!
Maar ja of je naar mij moet luisteren…?
Ik kreeg flink wat ‘commentaar’ toen we aan de omgeving vertelde dat het Thoby zou worden.
Maar ik vond/vind Thoby juist een super leuke naam! Ik hoop alleen dat Thoby dat zelf ook vind als hij later groot is.
Groetjes
Margot
Wat leuk zeg al die namen, Luna had als ze een jongen was geweest mik geheten en mees als hij een meisje was nina. Wij hebben bij mees heel lang getwijfeld, wij hadden ook nog jim(maar dan uitspreken als hoe het er staat, niet als djim).
Hier nog wat namen voor de dames die zwanger zijn, mischien zit er wat tussen,
-Yente, Thorsten, Nonéz, Zen, Jonas, Viasa, Silva, Joes, Morris,
Geloof dat ik nu alle kinderen die een aparte naam hebben wel gehad heb, wie weet zit er net iets tussen…
Gr Patries
Gisteren zei ik het weer: Robin! Robin van den Berg…Maar nee, dat wordt 'm niet hoor. Papa is niet enthousiast genoeg! En ik ken een Robijn, een man, dus Robyn wordt het ook niet! Hahahaha! Maar papa wil Suzan en dat vind ik zoooo 70-ies. Nee, dat vind ik minder. Ik vind Jim trouwens ook wel leuk, maar wij hebben al een jongensnaam waar we 100% achter staan. Wel fijn al die namentips. Ik zal ze nodig hebben! Nou ja, laatst las ik dat een kindje Neftertitte (weet niet eens hoe je het schrijft - Nefertietie) heette en dat vond ik wel erg zielig. En ik ken ook een Poppie…vind ik ook wel sneu. Dat is meer een koosnaam…Ben je straks 40 en de bazin van Shell, staat er op je naambordje ‘Poppie Jansen’. Hmm, ik weet het niet zo…
Groetjes Rainbow, trotse mama
Nefrititi was de eerste vrouwelijke farao maar is inderdaad niet echt meer een naam van nu. Tja wij zijn meer van het oud engels maar poppie komt er hier ook niet in hoor. En Jim vind ik wel heel leuk mijn neefje heet zo en zijn achternaam is hendriks
Maar moeilijk hoor, zo te horen moet het toch maar een jongetje worden
Groetjes,
Michèle
Kun je maar zien hoe persoonlijk namen zijn. Ik vind Fardau voor een meisje persoonlijk een hele mooie naam en voor een jongen Djurre.
Succes met het vinden van de juiste namen voor jullie kindje.
En Sammie? Zo heet het dochtertje van Katja Schuurman. Vond het wel een schattige naam, maar weet alleen niet of 'ie op haar 30e nog steeds leuk is.
Groetjes,
M
@Michele: haha nou k ben erg benieuwd!
Verder heb ik eigenlijk nogn iet nagedacht over namen van kinderen, we hadden Rico en Leona.
verder zijn we niet gekomen… maar ik vind Misty ook een hele mooie naam voor een meisje… en voor een jongen weet ik er eigenlijk geen 1 die bij me opkomt als er nog ooit een jongen bij zou komen… haha wat erg! zit alleen maar aan meiden namen te denken!
Rens heet voluit Maarten marinus.
Maarten= machtige strijder
Marinus= de mannelijke
Heb nog gezocht wat de betekenis van de naam Rens is maar dat hangt er van af ofdat het afgeleid is van laurentius of emerentius en dat is het dus geen van beide. De doopnamen hadden we vrij snel, Rens is vernoemd naar zijn opa en naar een oom van mij. Was nog een hele opgave om daar een leuke roepnaam van te maken. Marco vond Martijn of Marten leuk maar dat vond ik echt helemaal niets.
Ik vond Marijn leuk maar dat vond Marco weer verschrikkelijk.
Op een gegeven moment kwam Marco thuis van zijn werk(transportafdeling in het ziekenhuis) en had daar op de kraamafdeling een geboortekaartje met de naam Rens gezien en daar waren we allebei gelijk weg van. Toen hij geboren was had ik ook echt zoiets van dit is een Rens. Lekker kort en stoer. En wij wilden graag ook een hollandse naam. Komt goed uit want het is echt een blonde hollandwelvaren kaaskoppie om te zien.
groetjes Ramona
Ow leuk, namen verzinnen… ik vind voor een jongen Jop heel leuk, maar ook Logan of Lauran… Voor een meisje wilde ik heeeeeeeel graag Lynn, maar daar was manlief het niet mee eens, hij wilde Anne/Anna, maar die wilde ik niet, dus werd het Lisa hihi! Verder vind ik Elin of Meike heel leuk!!
Grtz Von
Ik vind Megan ook een heel mooie naam en de betekenis is ook mooi. Dat is Parel, De franse versie is Meganne en betekend stralend als een ster.
Groetjes,
Michèle
quote:
verder zijn we niet gekomen.. maar ik vind Misty ook een hele mooie naam voor een meisje..<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Eén van onze katten heet Misty. Dus ik denk meteen aan een kat als het kindje van iemand die naam zou hebben. Ik vind dat dus helemaaaal geen mooie naam voor een meisje…
Groetjes,
M
Ik moet dan meteen denken aan of een klein hondje met een te grote strik of aan een klein blondje met te grote…
Groetjes,
Michèle
Ik vind Margot wel een mooie naam voor een meisje
Grapje hoor! haha!
Groetjes,
Margot