Wat als ontbijt?

Aaron pakt zijn nestle ontbijt papje niet meer.
Probeer nu melk met boterham maar hij pakt nog geen kwart!

Wat geven jullie?

Gr, Danielle

Als ik snel weg moet 's morgens een boterham met melk. Melk gaat vaak mee onderweg want als het aan morgan ligt ontbijden we relaxed en uitgebreid en op de dagen dat ze meer tijd heeft krijgt ze een papfles.

Groetjes,

Michèle

Hier is de papfles ook nog heeeel gewillig.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Erik krijgt nog steeds pap uit een bordje. De ene keer Bambix, de andere keer Nestlé, etc. Maar dat gaat nog goed dus.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier word smorgens een boterham gegeten of cornflakes.vindt ze heeel erg lekker
Alleen soms als mama naar school gaat en desteny naar de kdv en ze is wat traag krijg ze een kracker met kaas erop en eet ze om 9 uur bij de kindjes samen brood.

hier wordt pap van uit een schaaltje gegeten,want odin wil geen fles meer…hij wil alleen uit een tuitbeker of gewone beker drinken en eten zoals wij dat doen…

Tim krijgt al sinds hij 7 maanden is pap van Bambix uit een bordje. Dat gaat er nog steeds prima in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hier nu eigenlijk weer is pap uit een schaaltje en dat gaat er weer prima in.
hiervoor was het gewoon een boterham.

kan best zijn dat het even een periode is dat hij even een wat mindere eetperiode heeft. Lindsey heeft dat nu ook net weer gehad en dan mocht ik blij zijn als ze 's ochtends een paar happen van d’r brood nam en zo ook tussen de middag.
dus gewoon maar eten aanbieden wat jij wilt, hij gaat vanzelf wel weer eten.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

rico krijgt al heel lang geen pap en brood s’ochtends naar binnen
heb dit overlegd
en ze zeiden dat ik dan maar gewoon melk moest geven zonder verder iets en als ie iets langer wakker was zn fruit dan maar erbij en als ie vroeg wakker is later een boterham proberen eerst melk zodat zn mond niet meer zo droog was en als ie daarna een boterham wilde of desnoods een uur later was dat ook goed
maargoed dat pikt ie ook niet dus dan maar niet

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier ook nog steeds bambix uit een bordje en gaat er nog met smaak in.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Trouwens, Erik heeft ook een tijdlang moeilijk gedaan met z’n pap 's morgens. Toen een broodje geprobeerd en ging ietsje beter dan pap. Uiteindelijk was de pap weer prima. Fase, misschien ook bij Aaron?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier al maanden gezellig samen met mama een boterham en flesje melk. Pap heb ik eigenlijk geen zin meer in om te gaan proberen … vooral nu hij het allemaal zelf wil doen en het nog niet zo super gaat. Dus dan maar de boterham… en dit gaat prima…

Hier ook een boterham met een flesje melk.

Geven jullie die melk ook allemaal nog in een flesje of niet?
Het is hier namelijk zo dat hij alleen de melk uit een fles wil drinken, want volgens mij vindt hij het gewoon niet lekker (hij keek echt heel vies!)…

Liefs, Anne

Aaron lust geen gewone halfvolle melk, maken jullie die dan warm of gewoon uit de koelkast?
En een boterham pakt hij smiddags wel maar smorgens geeft hij er niet veel om 3-4 stukjes thats it!
In de fles zat 220cc…dronk ie meestal zon 180-200 van…nu drinkt ie smorgens (mag ik blij zijn) 30-40cc van de melk!
Hij drikt op een dag al weinig dus ik ben hier niet zo blij mee
Hoop dat hij snel weer papfles wil.

Gr, danielle

Eva eet Bambix 's ochtends en dat vliegt er nog altijd goed in. Tussen de middag eerst 2 sneetjes, nu eerder 1. Eva lust wel gewone melk, maar ik geef altijd groeimelk. Toen ik wel gewone melk gaf, maakte ik die wel warm en dat vond ze lekker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Danielle, misschien kun je een ander soort pap proberen? Verandering van spijs…Wij wisselen 8 granen af met bv peerpap (Bambix), kindermuesli of appel-knisper en dat gaat bij ons goed. Misschien wil Aaron ook een keer iets anders?

Groetjes Rainbow, trotse mama

wat je ook kunt doen (deed ik om rico brood te leren eten omdat ie dat niet accepteerde eerst)
is gewoon warme melk in een bordje doen en daar beschuit ofzo in doen
hij vond dat wel lekker
daarna ben ik er brood in gaan doen en vond ie ook prima.
nu eet ie gewoon boterhammen.
behalve s’ochtends want dan krijgt hij het gewoon niet weg.
pap ook niet helaas maargoed. kan m ook niet dwingen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@rainbow en Inge: Rainbow: moet dat in ene fles op met een lepeltje?
Ik vind de fles nogal gemak.
Inge: misschien zou ik dat eens kunnen doen beschuit lustte hij wel toen ik het een keer in huis had.
Doe je dan melk met lepeltje suiker en dan beschuit erbij of zonder suiker?

Gr, danielle

Je kunt alle pap in een bordje geven.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Anna krijgt gewoon boterham. Ze vindt pap niet lekker en boterham wel. Keuze snel gemaakt !!

Nora vindt boterham ook erg lekker, maar zij krijgt natuurlijk nog een fles.