Wat als ontbijt?

Noor en ik eten samen altijd een bakje Brintapap. Ik de mijne met chocoladevlokken en Nora die van haar zonder. Gaat er goed in, ook voor mij, heb meestal ook moeite met ontbijten maar wil het wel doen.

Met halfvolle melk, warm gemakat in ene pannetje.

Gewoon in een bakje met een lepeltje, gaat steeds beter zelf, nog niet altijd zonder morsen, dus lang leve de slabbetjes.

Lilypie Second Birthday tickers

Hier wisselen we een bordje pap af met een boterham. Minke mag zelf kiezen en ik vraag gewoon wil je pap of een broodje en dan kiest ze zelf. Zij ook blij en allebei gezond en prima voor die kleintjes!

Lilypie First Birthday tickers

quote:
Hier ook een boterham met een flesje melk.

Geven jullie die melk ook allemaal nog in een flesje of niet?
Het is hier namelijk zo dat hij alleen de melk uit een fles wil drinken, want volgens mij vindt hij het gewoon niet lekker (hij keek echt heel vies!)…

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Jurian drinkt al zijn drinken uit een flesje. Een flesje met rietje van difrax… Dus ook zijn melk.

Minke drinkt alles uit een gewone beker maar melk vertikt ze te drinken uit een beker dus die krijgt ze voor haar middagslaapje nog lekker warm uit een flesje. Zolang ze uit een een gewone beker de rest drinkt vinden we dat prima en ze geniet er ook echt van. Ze komt lekker bij je op de bank liggen tegen je aan en die rustige momenten zijn zo zeldzaam dat ik het ook fijn vind zo kan ik haar lekker knuffelen! Krijgt ze meteen haar vit D erin, ook wel handig dus!

Lilypie First Birthday tickers

Aaron krijgt echt nog geen beker zonder dekseltje…als ik dat wel zou doen dan kan ik de ganze dag bijven dweilen!

En ik heb overal de antilek uitgehaald dus hij kan gemakkelijk drinken maar nou begint ie ook nog eens te schudden met die bekers waardoor ik veel plak plekken heb

Ik heb hem vanmorgen laten kiezen…Äaron jij mag kiezen…wat wil jij een boterham of een flesje?
Stond ik zo voor hem 2 dingen voor zijn gezicht te houden…dus…hij koos de fles!
Krijgt ie hem…pakt ie er 60cc uit!
Ik dus een boterham gegeven…dacht hij moet toch iets.!
Pakt ie NIKS!
Hoop dat ie weer snel wat gaat eten smorgens!

Kom ik om half 12 htuis zegt ons mamhij kan zelf bij de boeterhammen) hij zat al om kwart voor 11 aan de boeterhammen!
Ik zeg nee…dat moet niet dan moet je gaan rekken naar buiten ofzo!
Ons mam zei: dat heb ik geprobeerd maar hij bleef in d ekeuken en ging alles al op tafel leggen!..had ie 2 boterhammen op!
Ja…niet gek…vanmorgen maar 60 cc op en om half 10 een peer.

OWW…kinderen!

Gr, danielle

Mijne eet als ontbijt Cornflakes met melk.
Helemaal alleen met zijn lepeltje

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb net bambix gekocht…ga ik morgen proberen…misschien is hji zijn biscuit ontbijt wel beu…eens iets nieuws!
Hoop dat ie het pakt!

Gr, Danielle

gewoon zonder suiker
al die zoetigheid vind ik persoonlijk niet nodig,
hij krijgt ook geen botherham met boter en suiker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker