Warm gevoel?


#1

Hallo allemaal!

Zoals vele van jullie weten zijn wij al bijna een jaar bezig met klussen
Nu heb ik sinds 1,5 week steeds een heeel warm gevoel (je kunt haast wel heet zeggen) in mijn onderbuik en ook steken links en rechts.
ik kan niet rechtop zitten want dan doet mijn vagina van binnen pijn.

Herkent iemand dit?

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#2

Hahah heel herkenbaar, dit had ik een beetje voordat ik zelfs mijn borste voelden, vooral die steken ik had het alleen in mijn linkerlies en dat warm zijn! Maar goed, je lichaam kan je ook flink voor de gek houden he, vooral omdat je er misschien psychisch zo op gefocussed bent! Ik hoop iig op goed nieuws voor je! Ik had die pijn in mijn vagina niet trouwens!



#3

Dankjewel voor je berichtje!

Ik moet zeggen dat we het aardig los kunnen laten en niet bij elke klus eraan denken van zal het nu lukken maar als je dan mensen met baby’s ziet of afgelopen hier zoveel baby’s geboren zijn is het wel moeilijk, al gun je het die personen meer dan 100%.

ik mag 1december testen dus nog even wachten, maar het viel me zo op dat het vanaf de eerste dag na mijn eisprong al gelijk was en dan hebben we natuurlijk ook geklust haha

Even afwachten duimen maar

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#4

Ik hoop het voor je, Shirley!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Ik herken het helemaal niet, maar ik hoop het zo voor je meid!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#6

ik herkend het ook, ik heb dat ook gehad heel drukkend gevoel van ondere net of er iets uit wou heel raar.

Ik was toen net zwanger (wisten we toen nog niet)

Ik duim voor je mee


#7

Ik herken het niet, maar duim zeker voor je mee!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#8

Ik herken het maar ik weet uit ervaring dat je lijf je ook echt voor de gek kan houden. Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad maar heb het ook gehad terwijl ik dus niet zwanger was. Wij zijn bij noa 10 maanden bezig geweest. Bij een bepaalde test van clear blue meen ik kun je al een paar dagen eerder testen. Maar niet bij elke vrouw geeft een test al vroeger postief aan als ze zwanger zijn en je hebt natuurlijk ook kans dat als je zwanger zou zijn dat het mis gaat en dat dat je dat dus wel weet terwijl als je niet vroeger had getest dat je dat misschien niet eens geweten had. Dat is dus een afweging die je dan moet maken.
Maar ik hoop natuurlijk dat je een positieve test hebt.

Groetjes Ramona



#9

Ik herken het niet, maar hoop met jullie mee dat je zwanger bent.

Groetjes,
Sandra


#10

spannend meid

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin


#11

Ik herken het niet… spannende dagen, ik duim voor jullie!

Groetjes mama Jade



#12

en? niet stiekem vandaag al getest?
of ben je geduldig?
ik hoop op dat streepje voor je!!


#13

ik moet zeggen dat ik erg geduldig ben de laatste tijd

We zijn al best lang bezig en ik heb al vaker gehad een paar dagen overtijd te zijn en deed toen een test, negatief, volgende dag ongesteld. Vind het iedere keer zonder van me geld dus als ik een week overtijd ben doe ik nu pas een test haha en dat is zondag dus ieder moment kan er nieuws zijn
Op deze manier proberen we het ook een beetje los te laten.

ik houd jullie natuurlijk op de hoogte hihi.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#14

Spannend hoor. Hoop op goed nieuws.

Groetjes Ramona



#15

Hmmm zondag testen…en wie weet kan je het dan in een leuk sinterklaaspapiertje pakken. Dat zou nog eens een mooi cadeau voor jullie zijn!
Ik duim nog steeds mee!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#16

Dat zou een leuk sinterklaascadeautje zijn inderdaad :smiley:

Spannend inderdaad! Heb wel weer symptonen maar die heb ik wel vaker gehad en dan was het ook niet zo. Voor de gek houden is ons lichaam soms goed in!

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#17

ik duim voor je


#18

En? enenenenenenenenenen???
groetjes,
Wendy


#19

Ja ik ben ook erg benieuwd!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#20

Ja meid
ben ook benieuwd

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin