Warm gevoel?


#21

Zondag getest, negatief, nog steeds geen menstruatie, 1,5week overtijd.
Morgen maar weer testen.

Ik begin toch wel net zo ongeduldig als jullie te worden, hihi

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#22

He meid dat schiet ook niet op zo he. Ik zal duimen dat je morgen toch zwanger blijkt.
groetjes,
Wendy


#23

Hoe erg ik het je ook gun, pas wel op dat je het niet te graag wil en dat daardoor je menstruatie weg blijft… Heb ik ook eens gehad
Maar ik hoop echt voor je dat de test het mis heeft!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy


#24

nog steeds geen zekerheid!!

nog steeds geen menstruatie en 3 testen verder nog steeds lichte streepjes maar de streep word niet dikker na een week!!
ik heb nu clear blue besteld want word er gek van, 2 weken overtijd en heb wel een ovulatie gehad…

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#25

Waaah nog steeds spannend dus!!!
Maar als je lichte streepjes hebt…? zou ik toch denken dat je toch zwanger bent?! Als het goed is blijven die testen écht helemaal wit als je niet zwanger bent.

Bij Eliza heb je ook lang in onzekerheid gezeten toch? Misschien maak je gewoon pas laat HCG aan?
Ben je al bij de huisarts geweest? Wie weet bied een bloedtest uitkomst?

Bij mijn dochter had ik trouwens ook pas na bijna 3 weken overtijd een positieve test…

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#26

Ja zou inderdaad denken dat ik dan zwanger ben, ik durf alleen niet te vroeg te juichen na onze miskraam in mei, en dan als je dan na 7 maanden eidenlijk misschien zwanger bent is dat nog zo onwerkelijk!

Dat lichte streepje komt ook pas na 7 a 10 minuten…

Bij Eliza had ik ook onzekerheid inderdaad… bloedtest was eerst negatief maar volgende dag belde ze dat ze verkeerd gekeken had en toch was ik zwanger, toen had ik 2 positieve en 1 negatieve test op 1 dag ook lichte streepjes en toen was ik 4 dagen overtijd

Vanmorgen bij de HA geweest voor Eliza en ben toen mezelf vergeten
Eliza was even belangrijker dus dacht er niet aan, haha. nu toch spijt maar zijn ze alweer dicht, alleen voor spoed…

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#27

Hihi dat heb ik ook altijd… bedenk ik van tevoren vanalles dat ik meteen moet vragen als ik toch bij de ha kom… en dan ga ik alsnog maar voor 1 ding

Kan het me goed voorstellen hoor, dat je nog niet blij durft te zijn, zeker als het nog steeds zo licht blijft na een week. Pfff hoop zo voor jullie dat je zwanger bent!!!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#28

Wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit.

Hoop met jullie mee dat je zwanger bent.

Groetjes,
Sandra


#29

Na 3,5week overtijd eindelijke ongesteld geworden!!
Wel dubbel, ik ben blij met de zekerheid zodat we volgende week opnieuw kunnen beginnen maar ook jammer natuurlijk dat ik niet zwanger ben.

Ik heb op internet gezocht, het kan zijn dat mijn eitje niet gesprongen is zodat ik niet ongesteld ben geworden.

We gaan vol goede moed aan de nieuwe ronde beginnen en ook met tempratuur meten.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#30

Jammer zeg maar idd wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

Groetjes Ramona



#31

Fijn dat je duidelijkheid hebt, maar wel jammer dat je niet zwanger bent.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Sandra


#32

Me vriendin heb warm gevoel in onder buik en bove buik in hoek i shard ze heeft ook eet buien als ze weer gegeten heb gromt haar buik en ze moet begin deze maand al ongesteld zijn hoe kan dat miss is ze zwanger ?