Wanneer in bad?

Hier deden wij ons manneke altijd savonds net voor de laatste voeding in badje… daarna nog wat drinken en dan hup bedje in! En meneer sliep als een roosje. We deden het om de dag ivm uitslag. Maar nu slaapt meneertje steeds vaster en is soms moeilijk wakker te krijgen… zo zielig om hem dan nog in badje te stoppen ook. Hij is dan ook minder actief zelf (wat juist zo leuk is). Wat doen jullie? Wanneer in badje?

Gister deed ik hem smiddags uurtje na de fles in bad … daarna lekker in de box nou dat heb ik geweten… krijsen tot hij weer wat te drinken kreeg…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

wij deden het 's morgen voor de fles altijd,ik denk wat je het zelf het prettigst vind

Wij altijd savond dan sliepen ze altijd lekker snachts
Nu weet ik niet hoe laat hij zijn laatste flesje krijgt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wij doen het nu om 19.00/ 19.30. Dus 18.00 fles even laten zakken en dan badje en bedje. Als ze straks om 20.00 weer een fles krijgt ivm met schuiven zal het anderom zijn, badje, flesje, bedje. Maar altijd 's avonds en om de dag.

Groetjes,

Michèle

Julia heeft een droge huid en dus gaat ze niet om de dag in bad. Ik was haar wel elke dag met zo’n Zwitsal washandje. Ze gaat op dinsdag na het zwemmen in de douche en dan weer op vrijdag en op zondagavond. Wij badderden het liefst voor de laatste avondvoeding om 22.30 uur, maar dat vond Julia niet zo. Ze was dan net wakker en had dan trek. Nu doen we het ofwel 's ochtends (zondag) of 's avonds na de avondvoeding van 18.00 uur, dus bv rond 19.00 uur. We hebben niet echt vaste tijden. We letten wel op dat Julia niet net gedronken heeft. Vorige keer legde ik haar op haar buikje om haar rugje in te zepen en toen spuugde ze het hele waskussen onder. En ook nog een beetje toen ze in bad zat. Het is steeds weer even uitvogelen wanneer we badderen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij wassen Tim altijd s’ochtends. Op maandag gaat hij in pyama naar mijn ouders, daar slaapt hij dan eerst nog even. En daarna gaat hij in badje. Op dinsdag en woensdag gaat hij naar de creche. En doen wij hem s’ochtends met een washandje wassen. Op donderdag en vrijdag ben ik vrij en gaat hij s’ochtends in badje. In het weekend met papa douchen of met zijn drieen in het grote bad. Hij heeft geen droge huid, dus dan veel badderen geen kwaad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

meestal als rico om 18.00 uur wakker wordt gaat hij in bad, met papa of mama net wat het uitkomt, soms met alle 2 dan krijgt hij om 19:00 zn 1 a laatste fles en om 20.00 ongeveer gaat hij slapen
ook rico gaat maar 3x per week in bad ook vanwege droge huid.
en ik waste hem wel elke dag met een washandje maarre rainbow…
een Zwitsal washandje bestaan die echt of bedoel je gewoon een nat washandje met zwitsal zeep?
anders ga ik dat spul ook halen is wel erruggg handig:D

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090202/URwI.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/4KCXp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 02 Feb 2009 10:35:23

Wij doen onze kleine man om de dag in bad en meestal in de avond, zodat hij daarna lekker kan slapen.
Of op een moment dat hij eerder wakker wordt of wat onrustig is. Hij wordt nl lekker rustig van het badje.

hier ook savond’s om 19.00 in bad en daarna nog wat drinken en daarna lekker te bed.
Als het niet uitkomt savond’s doe ik het smorgen’s na het ontbijt.

groetjes Gytha

Ja hoor, die bestaan echt. Ze zijn superhandig! Het is een washandje dat nat is, dus je hoeft er alleen maar eentje te pakken en dan Ricco te wassen! Ze zijn voor 4,- ofzo te koop bij alle drogisten. Niet goedkoop, want er zitten er maar 20 in, maar wel handig. En ach, je doet er 20 dagen mee he! Of langer nog, want als Julia al in bad gaat, gebruik ik het washandje niet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

De tijden wisselen hier. Sowieso om de paar dagen onder de douche ivm droge huid (welke baby niet zou je zeggen, haha). In het weekend vaak vóór het middagslaapje en doordeweeks meestal na de groente en dan dus vóór het naar bed gaan. Enne mini-boy, als Jurian zo vast slaapt nu met de laatste fles betekent dat misschien wel dat hij hem niet meer hoeft. Wat denk je zelf?

Groetjes!

Den kdat dat voor morgan weer niks is die zwitsal handschoentjes, ze was ook al allergisch voor zwitsal in het bad. Kreeg ze uitslag van. Alleen als ik zwitsam droog gebruik is het wel te doen.

Groetjes,

Michèle

Ik zou er ook niet aan beginnen Michele, ik denk ook dat Morgan er niet goed op zou reageren. Heeft wel de typische babylucht, maar zelfs Erik reageert er niet helemaal goed op. En normaal heeft hij nergens uitslag van ofzo.

dan ruikt ze maar wat minder typisch maar ik begin er dan maar niet aan… Insmeren met weleda baby is ook lekker

Groetjes,

Michèle

Heerlijk!

Ha ha ha op de creche staat de leidster ook altijd aan haar te snuffelen 's morgens en dat vind ze geweldig. Pappa heeft haar geleerd prfffff zo met haar tong uit haar mond… alleen likt ze meer aan je dan wat anders…

Groetjes,

Michèle

Haha, schattig. Erik doet sinds kort hetzelfde als Morgan, maar dan met enorm veel consumptie…heeeel prettig. Laatst lag 'ie naast me in bed en toen zat m’n hele gezicht onder de spetters. En meneertje de grootste lol, haha.

Ha ha ha ja inderdaad. Morgan doet het ook met de fles in haar mond of een slok melk, das iets minder…

Groetjes,

Michèle

Hmm ja. Dat moet je haar dan maar snel afleren…

Ach pappa heeft het haar geleerd dus pappa mag ook als eerste weer een hapje sperciebonen geven

Groetjes,

Michèle