Zoete, heerlijke wraak…gnagnagna…foto’s willen we ervan zien! }
Wanneer in bad?
quote:
Den kdat dat voor morgan weer niks is die zwitsal handschoentjes, ze was ook al allergisch voor zwitsal in het bad. Kreeg ze uitslag van. Alleen als ik zwitsam droog gebruik is het wel te doen.Groetjes,
Michèle
had je inmiddels dr kneipp al gekocht?
quote:
De tijden wisselen hier. Sowieso om de paar dagen onder de douche ivm droge huid (welke baby niet zou je zeggen, haha). In het weekend vaak vóór het middagslaapje en doordeweeks meestal na de groente en dan dus vóór het naar bed gaan. Enne mini-boy, als Jurian zo vast slaapt nu met de laatste fles betekent dat misschien wel dat hij hem niet meer hoeft. Wat denk je zelf?
Hier ook droge huid… wat kan je daar nog meer tegen doen dan met olie en maar om de dag in bad? Vooral in de omgeving van pamper (dus liezen en zijn mannelijk gevalletje ) zijn vaak droog/rood…
Mijn mannetje is gewend om na het badderen te drinken of te eten… hoe krijg ik hem hiervan af? heb het 1x geprobeerd … was krijsen tot hij de fles kreeg…!
Tja die laatste fles heeft hij denk wel nodig… hij eet nog niet volledig groente en is anders om 16.00 uur klaar met eten en drinken… (die 4 happen groente tel ik nog niet mee) dat is beetje te lang voor de nacht! de bedoeling is eigenlijk dat de fles van 16.00 uur gestopt wordt ipv van de avondfles (dit op aanraden van cb).
Oké, ik zeg niks meer over die laatste fles…
Smeren met bepanthen is hier de remedie bij die uitslag in het luiergebied. Werkt super.
Tuurlijk wel… blijven meedenken…! Ook over die fles
bepathen wordt hier ook volop gesmeerd! en soms sudocreme…
quote:
quote:
De tijden wisselen hier. Sowieso om de paar dagen onder de douche ivm droge huid (welke baby niet zou je zeggen, haha). In het weekend vaak vóór het middagslaapje en doordeweeks meestal na de groente en dan dus vóór het naar bed gaan. Enne mini-boy, als Jurian zo vast slaapt nu met de laatste fles betekent dat misschien wel dat hij hem niet meer hoeft. Wat denk je zelf?
Hier ook droge huid… wat kan je daar nog meer tegen doen dan met olie en maar om de dag in bad? Vooral in de omgeving van pamper (dus liezen en zijn mannelijk gevalletje
) zijn vaak droog/rood…
Mijn mannetje is gewend om na het badderen te drinken of te eten… hoe krijg ik hem hiervan af? heb het 1x geprobeerd … was krijsen tot hij de fles kreeg…!
Tja die laatste fles heeft hij denk wel nodig… hij eet nog niet volledig groente en is anders om 16.00 uur klaar met eten en drinken… (die 4 happen groente tel ik nog niet mee) dat is beetje te lang voor de nacht! de bedoeling is eigenlijk dat de fles van 16.00 uur gestopt wordt ipv van de avondfles (dit op aanraden van cb).
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090127/Hnj4.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/AbaBp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
mijn kids hadden ook altijd een droge huid tot exceem toe niet te veel wassen en in bad doen was het advies en niet wassen met zeep
ooh RAINBOW!! ik ben vandaag dus meteen die washandjes gaan halen van zwitsal, wat heelijk!!! hij schrok enorm van de kouwe doekjes en vond het maar naar in het begin maar hij vond het super dat het wassen zo snel gedaan was en dat ik ehm niet ook nog is moest afdrogen
en hij rook LEKKER daarna nog een lekkere bodylotion van zwitsal voor droog huidje erop en wat luuf op zn borst en hij heeft tot een kwartier VOOR zn volgende voeding geslapen echt beter!
vond het helemaal geweldig
heb ook snoetepoetsers gekocht want aangezien die hapjes er goed ingaan maar hij ook alles onder spettert was het wel nodig zowel voor rico als voor mama
quote:
hij schrok enorm van de kouwe doekjes en vond het maar naar in het begin maar hij vond het super dat het wassen zo snel gedaan was en dat ik ehm niet ook nog is moest afdrogen
Koud?? bah! lijkt me niks. Weet wel dat als wij een bewoner moeten verzorgen dat we dan ook met washandjes wassen waarbij men ze niet na hoeft te drogen dit om de belasting te verminderen voor de bewoner. Maar die washandjes zijn niet koud!! Gelukkig niet … maar lekker warm. Deze moeten ruim 2 minuten in de magneton. Is dat niet bij die washandjes van zwitsal? lijkt me echt niks zo koud maar dat zit misschien ook tussen mijn oren…
tja ik weet niet…misschien ook wel dan heb ik de verpakking niet goed gelezen
maar ja hij schrikt misschien ook wel omdat ik zelf koude handen had en daardoor het washandje koud was ik weet ook niet heb altijd koude handen, is naar voor mama en voor rico natuurlijk als ik m moet wassen. arme wij
Kou en zwitsal, nee nu weet ik het zeker ik hou het wel bij weleda baby…
Groetjes,
Michèle