Begrijp me niet verkeerd Amy moet van mij nog niet doorslapen maar ik ben gewoon erg benieuwd wanneer jullie kindjes allemaal gemiddeld door zijn gaan slapen?
En dan bedoel ik niet van 19.00 tot 7.00 natuurlijk Maar van 23.00/24.00 tot 6.00/7.00.
Het moet hier vanaf volgende week beter gaan, aangezien mijn vriend een zware depressie heeft en de zorg voor Amy eigenlijk alleen op mij neerkomt. Ook ben ik degene die het gezin draaiende moet houden.
We zijn gister voor het eerst met Amy naar het cb geweest en daar zeiden ze dat het heel belangrijk is dat ik mezelf staande houd en daarom moeten de nachten snel beter gaan. Ook omdat Amy niet meteen na de voeding weer slaapt en nu elke avond zelfs pas 00.30 slaapt!
Dus ik hoop zeker dat het snel beter gaat. Ze bellen ons volgende week om te vragen hoe het gaat en als het dan nog niet beter gaat dan krijgen we hulp.
En dan moeten we misschien over op flesvoeding zodat we de nachten om de beurt kunnen doen.
Maar ik denk niet dat mijn vriend dat kan, een hele nacht op zich nemen. Hij word al gek als Amy maar 5 minuutjes huilt…
Amy slaapt nu 's avonds 00.30 en komt tussen 4.00 en 4.30 alweer en dan tussen 7.30-8.30 's ochtends.
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Gewijzigd door - goudvisje20 op 07 Nov 2011 11:50:29