Ik heb even meegelezen ( doe ik met de meeste topics de laatste tijd ) maar ik denk inderdaad net als Kringeldingetje dat je het los moet proberen te laten.
Ik snap heel goed dat je graag een ritme wilt, en die nachtvoedingen zijn inderdaad taxing.
Ik denk dat het met bv idd anders is als met fv.
Quinty is nu bijna 10 weken en slaapt soms door tot een uur of 6 maar vaak ook nog een nachtvoeding rond 5 uur.
En zij krijgt fv…
Wij hebben wel echt een goed ritme hier vind ik zelf. Niet dat de voedingen precies op vaste tijden zijn hoor, maar er zit ongeveer 4 uur tussen steeds. Ik ben ook erg van de RRR en Quinty slaapt ook ingebakerd.
Dus: wakker worden- verschonen- voeden- knuffelen bij mama- in de box of wipper en bij eerste moeheidssignalen naar bed. En WAKKER in bed leggen. Zo leert ze om in haar eigen bedje in slaap te vallen.
Ik laat haar dan max 10 min huilen en ga er dan ( indien nog nodig) heen om een speen te geven. Dan slaapt ze eigenlijk altijd wel. En dan meestal een flinke ruk, hoewel ik soms erheen moet voor een speentje…
Maar goed, jouw dochter is nog maar 5 weken. Er zit gewoon nog geen ritme in op die leeftijd. En net als je denkt dat je het hebt dan veranderd het weer.
Het is een pittige tijd vind ik zelf. Zowieso de eerste weken, en al helemaal als je al een kleintje hebt.
En hier waren de eerste weken helemaal heftig, maar dat kwam door mij.
Ik wens je heel veel sterkte meid, maar het komt goed. Loslaten is de boodschap.