Wanneer brood ipv pap in de ochtend?

Goodmorning medemama’s
Wanneer hebben jullie de pap ( bordje brinta) in de ochtend vervangen door brood? Minke eet de laatste dagen slecht(er) haar pap dus zou ze het zat kunnen zijn?
En als ik haar brood geef ipv pap, moet ze dan wel melk erbij ( ze krijgt nu nog 's morgens 180 cc met pap dus en 's middags na haar broodje nog haar enige fles van 180 cc warme melk).
groetjes!

[img]http://lb2f.lilypie.com/i1b5p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />
[img]http://lbdf.lilypie.com/RdMtp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Ik doe het zo het mij uitkomt. Dus de ene keer als we relax samen eten dan boterham en andere keer als hij naar oppas moet of ik al gegeten heb dan de brinta. Dus lekker beetje afwisselen!

Ik geef bij de boterham altijd flesje van minimaal 120 tussen de middag met melk en smorgens 180.

Gewijzigd door - mini-boy op 15 Oct 2009 09:42:30

Morgan kreeg brood, maar moest er 's morgens niks meer van hebben dus wij zijn naar pap gegaan en zolang zij dat nog lekker vind houden we het zo.

Groetjes,

Michèle

Hier gaat de pap er pas af als Dylano het zelf aan gaat geven, is net zo gezond, ik eet het zelf ook ieder ochtend Ik moet echt niet aan brood denken 's morgens brr

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hmm. lastig, ik denk dat ik dan ook maar eens een broodje probeer met wat melk erbij. Kijken of mevrouw dan wel weer ontbijt!
Ik vind pap op de een of andere manier zelf zo goed voor haar met die vezels enzo… maar dat zit natuurlijk ook in brood.

[img]http://lb2f.lilypie.com/i1b5p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />
[img]http://lbdf.lilypie.com/RdMtp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Eva is gehecht aan haar warme pap 's ochtends en bij haar gaat dat ook een stuk sneller dan een broodje eten! Wij houden 'm er dus ook in. Maar als Minke het niet meer lekker vindt, zou ik gewoon eens brood proberen met een bekertje (warme) melk erbij. Brood is ook hartstikke gezond natuurlijk! Of misschien eens een andere pap, bv met appel-knisper of muesli van Bambix? Bambix heeft ook met peer geloof ik. Misschien wil ze wat afwisseling? Of brood en pap een beetje afwisselen? Tja, zelf eet ik de ene keer ook yoghurt met muesli en een andere keer weer een broodje (in het weekend). Verandering van spijs doet eten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Je mag kiezen tussen pap s’ochtends of een boterham met een beker melk. Als Minke haar pap slecht eet zou ik gewoon brood proberen. Wie weet dat dit wel beter gaat en dat ze idd gewoon afwisseling wil. Tim krijgt al vanaf 7 maanden pap als ontbijt. Dat gaat er prima in, dus heb nooit brood geprobeerd. Maar zou het als ik jou was gewoon doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Nou ik ga het morgen maar eens proberen met boterham en bekertje melk!
dank voor jullie tips!

Hey

hier is de ochtendpapfles ook vervangen door brood toen jens 14mnd was. Hij weigerde meer en meer de fles, dus toen maar overgestapt op een bammetje met wat drinken.
Dat was ook gelijk de allerlaatste fles, dus sinds die tijd doet ie zonder.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Linette als ze pap niet lekker vind zou ik het zeker niet geven. Als je gevoel zegt dat het wel belangrijk is … doe het dan na week weer eens proberen. Kans dat ze het dan weer een keer wil. Maar brood zit ook vol vezels hoor. Jurian eet altijd brood meergranen/met pitten of net wat mama eet…

Vind het zelf zeker zo gezellig als we samen eten om brood te eten. Maar pap gaat net iets sneller… al moet ik zeggen… hoelang hij vroeger over brood deed (half uur) nu is het weg voor ik het zelf op heb

Hier krijgt noah ook nog pap, hij vindt het heerlijk nog.

Als ie niet meer wil, dan doen we wel een broodje.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

rico krijgt s’ochtends nog gewoon bambix pap uit een fles. vind ie heerlijk omdat ie eigenlijk nog te moe is om op te staan en wil daarna nog even slapen.
soms is ie pas om kwart voor 8 of 8 uur wakker, dan geef ik hem gewoon wel een bord brinta. maar alsh ij al om 6 uur of 7 uur wakker is, dan issie echt te moe om eigenlijk al aangekleed te worden en dat ie daadwerkelijk op moet staan.
ik wacht ook gewoon totdath ij het aangeeft.
soms wil ie een fles soms niet.
wij zitten ook op 2 flesjes per dag nog.
s’ochtends 1 en s’avonds voor het slapen.
die voor het slapen haal ik er zoiezo voorlopig niet af.
zou niet weten waarom eigelijk.
en ga nou niet beginnen over beter voor het gebit. als hij graag voor het slapen uit een flesje wil drinken mag hij dat… per slot van rekening is mijn gebit zwaar slecht, terwijl ik nooit de fles heb gehad of geduimt heb. en mijn broer heeft atlijd de fles gehad en wel geduimt. en heeft een perfect gebit en op zijn 25ste nog niet 1 gaatje, tot op de dag van vandaag!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bij ons krijgt ze het ook afgewisseld. Ik vraag het haar nu ook gewoon, ze is 19 maanden, dus das oud genoeg. Als we opstaan vraag ik haar; wil je vandaag brood of pap? Ze kent beide woorden dus dat is makkelijk, verder weigerd ze het soms allebei en wil ze fruit hahahah, en zo af en toe vind ik dat ook prima!

Linette hoe is het vanmorgen gegaan?

Ze heeft haar hele bord pap op! Haar vader had namelijk de Minke-ontbijtshift en ik de honden-uitlaatshift ( dat gaat hier 's morgens om beurten ) en de nog niet wakkere vader was helemaal ons ( brood) plannetje vergeten. Maar goed ze at vanmorgen weer alles met smaak op…ik snap er niets van dat kind…
Dus kijk het maar weer even aan!

Ligt wel zwaar op de maag hoor zo’n bord

Maar netjes van haar, enne ja soms is er geen pijl te trekken op die ukkies

Groetjes,

Michèle

hier was de pap er ´s ochtends al vrij snel af, ik geloof met een maand of 10 was Lindsey de pap helemaal zat. Dus sindsdien eet ze brood met een beker melk erbij en dat gaat prima.

misschien idd een idee om af te wisselen, wellicht is het voor haar wel leuk/lekker om er wat variatie in te gooien. dus ene keer brood en de andere keer pap of om de paar dagen ofzo.

liefs,
Rinske

En Linette, eet ze nu gewoon weer haar pap of ben je toch op brood overgestapt?

Groetjes,
Sandra

Ze eet sinds mijn topic weer met smaak haar bordje pap leeg… dus ik hou’m er toch maar even in! En ga idd anders brood proberen

Haha zal je net zien, vraag je om advies en dan gaat ze gewoon weer pap eten.

Nou gelukkig maar dat het weer goed gaat en anders idd gewoon overstappen op brood.

Groetjes,
Sandra