Wanneer brood ipv pap in de ochtend?

Kimo eet ook nog elke ochtend een bord pap. Zodra die op is en wij zijn nog aan het ontbijten dan eet hij ook nog wat cruesli, een cracker of wat brood. Als hij echter erg moe is of gewoon een baaldag heeft dan weigert hij de pap wel eens, maar dat is eigenlijk zelden. Het gekke is ook dat de pap het enige is dat we hem nog mogen voeren, al het andere eten wil hij zelf doen.

[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier krijgen max en romy s":morgens een fles pap van 200cc en samen 1 boterham.
tussen de middag dat is om half 12 krijgen ze warm eten soms een potje soms zelf gemaakt net wat ik thuis heb en en bord vla na.
En s’"avonds krijgen ze weer een fles pap met een boterham.

[/url]

[/url]

nog even een vraagje dan wat is het verschil tussen brinta en bambix 12 maanden??
ze krijgen nu bambix 12 maanden.

[/url]

[/url]

Qua ingredienten weet ik het zo niet uit me hoofd en is allebei gezond dus dat maakt niet uit. Ik eet zelf brinta en Dylano de bambix 12 plus en ik vind dat de bambix een stuk zoeter is als de brinta.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Onze "“man” eet vanaf een maand of 12 smorgens brood Heb een paar keer bordje pap geprobeerd ipv pap fles Maar pap op een lepel wou hij niets van weten en brood wel
Hij eet 3 boterhammen per dag en ze gaan er altijd rap in
Maar heb wel even moeten zoeken naar beleg Alle smeerbare spullen prima
Los plakje kaas vind hij heerlijk Maar op brood een plakje kaas dan zit hij net zo lang te wurmen tot hij de kaas uit zn mond heeft en eet het broodje zonder kaas op
Raaaaaaaaaaaaaaaaar…
Zal je idd net zien Denk je hoe doet een ander dat dan doen je kids het weer gewoon
Altijd verassend

Lilypie Second Birthday tickers