Wanneer andere schoenen

Ha ha ha dat zei ik laatst ook tegen je dat ik dat tegen Morgan ook altijd zeg en dat ze dan meestal weer gaat slapen. Helaas zitten wij in tegenstelling tot jou nog met was stomme sprongen… Hopelijk is ze vanacht wel weer tevreden met winterslaapzak MET mouwen.

Groetjes,

Michèle

Nou, hier heeft het dus gisteren in ieder geval ook gewerkt. De sprongen zijn hier gelukkig voorbij, voor jullie ook bijna! En dan komt gelukkig de peuterpuberteit…zou anders wel heel erg afkicken worden…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Voor Jurian ook ‘echte’ schoentjes gekocht … tja … ondanks dat hij niet loopt (hoor jullie al zeggen dat het nog niet mag …) heb ik het toch gedaan… en hij staat in ieder geval steviger op zijn beentjes… dus wie weet …

@ Mriek, nou met mouwen was ook niet goed. Om de 2 uur wakker. Oke ze is ook weer snotverkouden en heeft 's morgens een flinke koekneus. En om 3 uur is ze gaan zingen en spelen. Ik heb me oordopjes ingedaan en om 6.30 was ze boos dat ik haar wakker maakte… Vancht maar een winterzak zonder mouwen kijken hoe dat gaat.

Enne kunnen we de pp niet overslaan, please???

Groetjes,

Michèle

Ja, Mriek Tim vind het wel leuk als Erik hem wat tips kan geven met praten.
Verwacht niet dat Tim dan nog uit hoeft te leggen hoe Erik moet lopen, want denk dat het Erik tegen die tijd wel gelukt is.

Mini-boy, wat leuk dat je echte schoentjes hebt gekocht. Tja, niet mogen is denk ik een groot woord. Het is beter om ze zonder schoentjes te laten oefenen, omdat ze dan goed leren hoe ze hun hiel af moeten wikkelen etc. Dat doen ze vaak verkeerd met schoentjes. Tenminste zoiets daar heeft het mee te maken. Maar lijkt me echt geen kwaad kunnen als hij die schoentjes aan heeft. Zou alleen proberen als hij echt gaat lopen ze niet al te vaak aan te trekken in het begin. Zodat hij goed leert lopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh ja de peuterpubertijd, duurt nu ook niet lang meer.

Aangezien Tim nooit last heeft van sprongen wordt hij misschien wel dubbel zo vervelend met de PP. Haha nou ja we wachten het maar af.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Of juist niet Sandra en blijft het gewoon een engeltje
Van het positieve uitgaan hè

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ze zeggen dat een rustige pp een heftige pubertijd opleverd en andersom. Ik weet niet wat ik liever heb 2 jaar en onhandelbaar of 16 en onhandelbaar.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: waar kunnen we dat verzoek indienen? Bij het pp-opperhoofd? Nou alleen nog uitzoeken wie dat is…

@Sandra: dat zou sneu zijn, een dubbele dosis pp omdat jullie geen sprongen hebben gemerkt. Ik hoop het niet voor jullie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga het uitzoeken Mriek, ik kom er nog op terug…

Ik hoop het ook niet Sandra want dan krijg je denk ik wel wat meer dan nee en stampvoeten

Groetjes,

Michèle

Haha dan kies ik idd voor 2 en onhandelbaar Michelle en niet voor 16 en onhandelbaar !!

Soms zie je wel eens van die kinderen over de vloer dweilen in de supermarkt en keihard huilen en schreeuwen, omdat ze bijvoorbeeld hun zin niet krijgen. Dan denk ik echt wel eens " ik hoop dat mij dat nooit gebeurd ".

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha daarom vind ik die reclame zo mooi van die moeder die hetzelfde doet. Maar eh ik denk dat negeren dan ook het toverwoord is??? En ik denk persoonlijk dat het ook te maken heeft met hoe verwend is je kind. Ik bedoel is het gewend om elke keer wat te krijgen en dan ineens niet of is het blij als het soms wat uit mag zoeken.

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha daarom vind ik die reclame zo mooi van die moeder die al van te voren zelf gaan liggen dreinen…

En ik denk persoonlijk dat het ook wel een stukje opvoeding is dat daar in meespeelt.

Groetjes,

Michèle

Ik ga ook voor 2 en onhandelbaar

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja, Michelle dat denk ik ook. Nu weet ik dat natuurlijk niet zeker, omdat Tim nog wat jonger is. Maar denk dat je met consequentheid een heel eind komt. Als je kind precies weet waar hij/zij aan toe is zal zoiets denk ik minder snel gebeuren. Maar goed nog even en we zullen het zelf gaan ondervinden

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja las ze soms iets krijgen in plaats van altijd zul je denk ik minder snel deze taferelen hebben. Maar das inderdaad nog maar theorie…

Groetjes,

Michèle

Ja, precies.

We kunnen er alleen maar voor zorgen dat we consequent zijn etc. En dan maar hopen en afwachten hoe ze er straks op gaan reageren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker