Wanneer andere schoenen

hahaha, ik vind dat zo stoer! ik ben benieuwd wanneer rico de “stap” gaat wagen, letterlijk en figuurlijk natuurlijk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Zit jij er ook zo op de wachten Inge?? Hier ook hoor maar gebeurt nog niks ja 3 stapjes ofzo en dan is het weer klaar

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Drie stapjes is altijd nog meer dan helemaal geen stapjes, Michelle…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek
oke oke jij wint

Liefs Michelle

@ inge komt vanzelf. als je het het minst verwacht.

@ Michelle, hoe denk je dat Morgan begonnen is

@ Mriek []

Groetjes,

Michèle

Uhh met paar stapjes

Liefs Michelle

inderdaad… en toen weer niks en toen een beetje meer en weer niks en ineens was het een beetje boel

Groetjes,

Michèle

we wachten af

Liefs Michelle

Meer kun je (helaas) ook niet doen.

Groetjes,

Michèle

Mriek : loopt Erik al? Heeft hij al schoentjes? Hier nog een ventje die nog geen mini stapje alleen doet. Zelfs alleen staan doet hij niet… Hij houdt zich overal aan vast.

Michele/Inge: Hoop niet dat jullie net zolang als mij moeten wachten… dan wordt het zeker 2010!

Grappig: Mijn nichtje van 4 jaar wilde heel graag met Jurian spelen toen hij net geboren was. Nee zegt mijn zus dat kan toch niet. Hij kan nog niet lopen… Dus hele vragenlijst natuurlijk van haar dochter. Dus mijn zus dacht ik zal me er snel van afmaken en zeggen dat als Tante Lizette gaat verhuizen Jurian dan pas gaat lopen… (denk dat ze gelijk krijgt )

Mini-boy… ik hoef niet meer te wachten… Dylano laat nog even op zich wachten. Verwarrend he al die L-en

Maar kan best hoor soms is een andere omgeving het zetje dat ze nodig hebben. Was bij mij wel in iedergeval toen me ma wegging bij me pa en we ergens anders gingen wonen ging ik ook ineens lopen. Was wel al 19 maanden toen

Groetjes,

Michèle

@Michèle en Michelle:

@mini-boy: nee, Erik loopt alleen nog maar achter zijn Nijntje en aan onze beide handen. Heel soms durft 'ie aan één handje te stappen, maar meer nog niet. Hij gaat ook nog niet uit zichzelf staan of zonder steun staan (soms met alleen buik lichtjes tegen bv. de bank, maar niet écht zonder steun). Als Jurian na jullie verhuizing nu gaat lopen moeten wij misschien ook maar gaan verhuizen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Eva kan nu echt goed lopen achter de kar. Ze probeert ook heel stoer om tegen iets kleins te leunen, zodat ze bijna los staat. Maar echt los staan lukt niet. Ze wil ook niet aan de hand meelopen, dat vindt ze eng. Ze is nog wat onzeker. Ik laat haar maar. Ik merk wel dat ze, als ze op de bank zit, een beetje met haar billetjes omhoog gaat staan. Alsof ze in de ‘sta-houding’ wil komen? Als een soort aapmens (homo sapiëns) dat voor het eerst omhoog komt, hahaha! Op het cb zeiden ze dat het meestal hooguit tot 18 maanden duurt voor ze lopen, dus dan heeft Eva nog wel even en ook Jurrian en Erik hebben alle tijd! Ik liep pas met 2 jaar! Ik kroop liever!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gister op het cb liet morgan ook even zien dat ze lopen kon ze zeiden ook dat zij vlot was hoor. Dus ze hebben de tijd

Groetjes,

Michèle

Erik is over één maand al 18 maanden hè, dus dan moet 'ie wel snel zijn…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik liep met 19 maanden Mriek en das ook goed gekomen

Groetjes,

Michèle

quote:
Erik is over één maand al 18 maanden hè, dus dan moet 'ie wel snel zijn.....

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Hij is toch ook snel

Maak jij jezelf er weleens zorgen om Mriek? Wat zeggen ze er op het cb van? Hier kreeg ik elke keer te horen dat hij zeker niet snel is … en dan moest ik weer keer extra komen om te kijken of het wel veranderde…

Soms maak ik me wel beetje zorgen… maar andere kant hij is ook heel actief met langslopen, en is echt niet zo’n sloompie als het cb denkt … Tja vreemde ogen dwingen bij hem niet

Volgens mij kun je een kind ook niet dwingen te lopen. Ze zijn er klaar voor of niet lijkt mij, het is geen boterham die ja naar binnen kan ‘proppen’.

Groetjes,

Michèle

Ik zou me er echt geen zorgen over maken hoor mini-boy. Tim liep toen hij 13 maanden en 1 week was en dat was volgens het CB snel. Zelf liep ik toen ik precies 17 maanden was. Het is gewoon heel erg wisselend en zolang ze zelf goed in hun vel zitten en constant een stapje vooruit doen dan komt het vanzelf wel.

Erik van Mriek kan bijvoorbeeld weer heel veel woordjes zeggen en dat kan Tim weer niet. Die zegt pas 4 woordjes, dus ja ieder kind is in andere dingen weer snel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
ieder kind is in andere dingen weer snel.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/kWGDp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Word diep denken waar Jurian goed in scoort

Nee hoor … hij doet het zeker wel goed! Hij slaapt veel/lang … dat is denk zijn ding