het onderwerp zegt het al hihihi wanneer moet je je kindje aanmelden op de peuterspeelzaal? of krijg je zelf een uitnodiging? ben daar echt niet bekend mee
het onderwerp zegt het al hihihi wanneer moet je je kindje aanmelden op de peuterspeelzaal? of krijg je zelf een uitnodiging? ben daar echt niet bekend mee
nou automatisch krijg je het hier niet hoor, het is echt iets waar je zelf achteraan gaat, een psz is geen verplicht iets…
Kijk gewoon bij je in de buurt rond, er zijn psz bij die een bepaalde methode aanhangen,die dus al voorbereiden op bepaald soort onderwijs.
meestal kan je je kindje al opgeven en krijgt het rond het 2jaar een oproep tot kennismaking
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
hmm oke ik denk dan dat ik vanmiddag even ga bellen met een psz hier in de buurt
even kijken hoe het hier werkt bedankt voor de reacties
Hier gaat het ook niet automatisch. Wanneer je je kindje moet opgeven is ook afhankelijk van de wachtlijst van de betreffende psz.
Bij de psz waar ik destijds de oudste wilde hebben was de wachtlijst zo lang dat ze pas bij 3,5 jaar terecht zou kunnen. Dat vond ik te laat en daarom ben ik uitgeweken naar een andere psz. En ze was nog niet eens zo heel “oud” toen ik haar wilde aanmelden.
De jongste heb ik dus nog eerder aangemeld bij die psz en die kon bij 2 jaar en 4 maanden terecht.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 04 Oct 2010 12:23:32
Ook hier gaat het niet automatisch, wel hadden ze aan het cb doorgegeven dat het moest tussen de 12 en 14 maanden omdat er anders geen plek was. Hierenorme wachtlijsten.
Liefs Michelle
oke ik heb gebeld met de psz hier in de buurt en ik moest hem indd zelf aanmelden maar dat kan pas als die 2 jaar is en als die dan 2 en een half is krijgen we een oproep
en dan kan die 2 dagdelen per week heen
dus ik heb nog even de tijd hihihihi
Hier kon je op zijn vroegst met 1,5 jaar aanmelden. Dat gaat dus niet automatisch.
En dan was het plaatsen met circa 2,3 jaar. Hier is ook wel degelijk een wachtlijst hoor! Jack is uiteindelijk met 2 jaar en 2 maanden gegaan en dat was in mijn ogen wel net op het randje hoor, hij was nog zo’n ukkie
Ook hier zelf gebeld en geinformeerd. Dus niet automatisch. Dus als je het wil weten … gewoon even informeren.
Hier moet je ook zelf aanmelden. Ik was al maanden in de veronderstelling dat ik dat had gedaan, totdat ik voor de verandering weer eens een andere handtas pakte, en daar dat aanmeldformulier nog in zat! Die had ik dus nooit op de post gedaan… Inmiddels is hij aangemeld, maar hij kan niet direct na zijn tweede verjaardag komen, er was een wachtlijstje van 3 maanden. In Januari gaat hij beginnen. Eigenlijk vind ik dat ook wel fijn, dan kan hij mooi na de drukte van de feestdagen gaan wennen, anders is het ook zo’n drukte en word hij meteen wel heel erg in het diepe gegooit…
Groetjes Anouk
Mag ik weten hoeveel het bij jullie kost? Vind het zo mega duur in vergelijking met die bij mijn vriendin. Zit ruim 100 euro verschil in…
Geen flauw idee wat het ons gaat kosten. Wat je moet betalen is inkomensafhankelijk… Wij hebben maar een klein inkomen… helaas, alhoewel, de psz zal voor ons dus niet veel kosten
Groetjes Anouk
Zal het straks even opzoeken mini-boy maar hier ook inkomensafhankelijk en weet dat wij in de duurste groep vallen
Dacht dat wij 75 euro per maand gaan betalen maar kijk het nog even na. dat is dan voor 3 ochtenden.
Zal toch niet per ochtend zijn???
Hihi ga nu eerst kijken
Liefs Michelle
Zat er 3 euro naast. 78 euro p/m dat is bij ons het duurste, begint vanaf 13 euro zag ik.
Dylano gaat als het goed is ook per 1-1-2011
Liefs Michelle
ow whahahaha kost het geld dan???
dat wist ik niet eens
ik kan daar wel een boekje halen met hoe alles precies werkt enzo zal daar ook wel instaan wat het dan kost denk ik…
maar goed dat wist ik dus ook niet
Hier gaat het ook niet automatisch, en id de wachttijd ook behoorlijk.
De lijst word dan afgewerkt op verjaardagen en de kindjes mogen hier met 2.5 jr op de psz. Heb mees toevallig een paar weekjes geleden aangemeld.
Kosten waren in de tijd van luna ook naar inkomen (schalen), dat is veranderd en iedereen betaald het zelfde. Komt geloof ik nu op 34 euro per 2 morgens.
Gr Patries
ooooooh Kun je geen peuterspeelzaalfinaciering aanvragen??? Maar jee, das echt veel! Dat kan ik momenteel echt niet missen per maand, ik ga vanmiddag gelijk checken hoeveel wij dan betalen…
Groetjes Anouk
ooooooh Kun je geen peuterspeelzaalfinaciering aanvragen??? Maar jee, das echt veel! Dat kan ik momenteel echt niet missen per maand, ik ga vanmiddag gelijk checken hoeveel wij dan betalen…
Groetjes Anouk
mini boy dat is veel!!! ik ben 60 pm kwijt aan twee dagdelen pw
before you judge me, try hard to love me
jee mini boy dat is bsurt veel joh. Toen ze hier nog in schalen werkten, naar inkomen zeg maar, betaalde wij 52 euro per 2 dagdelen. Dat was dan de hoogste schaal zeg maar. Raar hoor dat jij zoveel moet betalen, trouwens de psz vallen hier onder yunio, mischien zegt dat wat? Daar valt alles zeg maar onder hier, bso, kraamhulp, enz.
Gr Patries