Wanneer aanmelden psz

Dat is indd heel veel mini-boy
Krijgen ze dan misschien fruit en drinken van hun? Dn is het nog duur maar oke dan heb je wat extra’s.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@ Mini Boy,
ik weet niet of het inkomensafhankelijk is? Hier is dat bij mijn weten niet zo, iedereen betaalt hetzelfde. Wij wonen vlak naast Rotterdam en we betalen 60 per maand voor 2 ochtenden. Daar zit dan melk en koekjes bij inbegrepen.

Ik vind het bizar dat er zoveel verschil tussen zit!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik zei het tegen mijn man en die zegt volgens mij is dit dan nog belastingaftrekbaar. Dus de bedragen die je via ikkeben hoor zijn dan waarschijnlijk al de belasting gepasseerd? Dit heeft dus wel weer met je inkomsten etc te maken …

Hoe het precies zit weet ik niet … manlief zou er binnenkort even naar kijken. Maar hij zegt … wil je hem echt als naar de psz doen. Ik ja waarom niet… Tja wacht lekker tot hij 3 is… Dus denk wel dat ik dit doe… dan hebben we nog even

nou de psz is niet aftrekbaar hier hoor

hier ishet ook in schalen

geloof de laagste schaal betaald voor 2 dagdelen 33 euro pmaand
en omdat ik geen zin heb mijn hele hebben en houden aan hun te laten zien val je auto matisch in de hoogste schaal… 66 euro per maand voor 2 dagdelen, hier 3 dag delen voor 97

ik was laatst wel een beetje boos, gemeente hier geeft subsidie voor allochtone en achterstands kindjes…
die mogen 4!!! dagdelen voor 30 euro… maar daar was alexander niet allochtoon genoeg voor…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

hier zijn de kosten van psz voor iedereen voor 2 dagdelen 38 euro p/m
de vakanties betalen we ook gewoon door.(vindt ik belachelijk)
volgende week hebben wij een ouderavondje om te kijken om het met een uur per dag deel te verlengen zodat de tijden beter aansluiten op de schooltijden van de basisschool.
maar dan gaan de kosten dus ook weer omhoog.

Groetjes Gytha

indd is het niet aftrekbaar voor de belasting.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers