Wakker worden door kou?

@Mriek,: nee mriek…ik kom nOOIT aan mezelf toe, heb vannacht bijvoorbeeld weer van half 10 tot 2 uur mer een wakker kind gezeten en vanmorgen was hij er weer om kwart voor 6!
Hij doet het met die paar uurtjes slaap en nu maar were aantobben tot half 12 dan ligt hij er zeker in!

Ik ga er voort bijna aan onderdoor, kan snachts niet eens meer in slaap komen en heb vannacht de 3 en 4 uur NIET gezien dus toch nog 2 uurtjes geslapen.

Ik moet het er maar mee doen.
(daar kan Aaron niks aan doen dat ik niet kan slapen)

Gr, Danielle

Jeetje dat lijkt me ook niks Danielle. dan maar gewoon vroeg op maar wel doorslapen. Maar ja wij hebben helemaal geen klagen. Ze was om 7.00 wakker maar is weer gaan slapen en om kwart voor negen vond in het mooi geweest en werd ze net wakker

Groetjes,

Michèle

Zwaar hoor. Als ze dan weer lang slapen weet je wat je hebt gemist. Jesse had ook een periode dat hij vroeg wakker was. Nu al sinds lange hij slaapt hij lang uit gelukkig. Soms wel tot half 10. 's avonds gaat hij er rond half 8 en 8 uur in. 'smiddags slaapt hij nu tussen de 2 en 3 uur.

Liefs

Mutsie hier ligt nu ook weer te knorren.

Groetjes,

Michèle

Da’s zwaar Daniëlle. Knap hoe je ermee omgaat. Heb je nooit eens de behoefte om lekker bij te slapen? Aaron naar oppas of een nachtje uit logeren en dan lekker de tijd voor jezelf? Dat doen we hier toch zeker maandelijks wel een keer en dat is zo fijn! En dan slaapt Erik over het algemeen dus overdag en 's nachts gewoon goed (wel vroeg wakker, maar oké), toch vinden we dat lekker hoor.

Hier was Erik vanmorgen om 6.45 uur wakker. Papa mazzel, want het is mijn uitslaapochtend op zondag…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mriek, Ik moet erelijk zeggen dat we hem nog nooit hebben weggebracht dan denk ik snachts volgens mij: zou hij wakker zijn nu?..zou hij nu huilen en roepen om mij?
Ik denk dat ik gek zou worden!
Hier ben ik het ALTIJD die de vroege dienst heeft, mijn vriend doet het NOOIT!
Ik vraag het wel eens maar hij doet het niet!
En dan denk ik…ja…hij moet elke morgen er al vroeg uit dus ik doe het maar weer!

Gr, Danielle

Hmm misschien toch maar eens even vragen of hij niet toch een keer eruit wil. Ik neem aan dat ondanks zijn vroege dienst jij er door de weeks ook uit moet toch???

Wij hebben die discussie ook een keer gehad. Ja zei mer ik sta elke dag om 5 uur op. Klopt ik om 6 uur, maar hij is om 14.00 thuis en kan nog even slapen, ik pas om 17.00/17.30 en dan slaap je niet meer. Wiens dag is er nou langer. Overigs werken wij beide 40 uur alleen anders ingedeeld. Nu snapt ie het wel maar dat heeft heel wat l*llen als brugman gekost.

Groetjes,

Michèle

Dat begrijp ik hoor, van dat 's nachts denken of hij dan wel goed zou slapen. Maar kom op; Aaron is toch de verantwoordelijkheid van jou én je man? Mijn vriend staat doordeweeks ook altijd om 5.00 uur op en is 's middags om 17.00 uur thuis en dat 5 dagen per week. Maar hij is wel zo ‘lief’ om mij ook een dagje uitslapen te gunnen, omdat hij weet dat ik daar heel veel baat bij heb. Ik vind dat jou vriend dat ook zou moeten doen. Maar goed, wie ben ik?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@michele en Mriek,…SOW…ik heb hem jullie stukje laten lezen…hij kijkt nooit op ikkeben maar wilde toch dat hij het las.
Het heeft effect gehad want hij zei: ik zal ook voortaan helpen smorgens.!!!
We gaan nu 5 dagen met de kerst naar center parcs en ook daar gaat hij helpen zei hij!

Dat ikkeben nog kan helpen zeg!

Gr, Danielle

Ennu…jullie hebben alle 2 gelijk hoor!

Ha ha ha graag gedaan meid enne nu alleen wel hopen dat ie het langer volhoud dan alleen 5 dagen centerparks

Groetjes,

Michèle

Ben het er helemaal mee eens!
Als je met z’n 2e bent is het niet alleen mama die steeds met de wakkere kids moet zitten hoor!

Ik ben alleen met mijn zoontje dus ben ALTIJD de pineut! En af en toe bracht ik hem jankend naar mijn moeder omdat ik niet meer kon…om hem vervolgens na een paar uur net zo hard jankend weer op te halen. Ik vertrouwde niemand met mijn kind en ik miste hem dan zo erg! haha!

Uiteindelijk liep ik er als een zombie bij en op een dag stond mijn moeder voor de deur. Ze heeft mijn zoontje opgepakt en zei tegen mij dat ik zo vaak mocht bellen als ik wilde maar dat ze hem pas de volgende AVOND terug zou brengen…
Ik vond het verschrikkelijk…maar mijn god wat was het HEERLIJK!

Toen ze hem terug bracht was ik een nieuw mens en kon alles weer aan!
Nu gaat hij af en toe een weekendje naar mijn moeder zonder problemen

Ik kan heel goed begrijpen dat je je kindje liever niet bij een ander achterlaat Danielle. Maar soms moet je echt aan jezelf denken. Een gelukkige mama maakt een gelukkig kind.

Dus, of je vriend moet het 1 en ander van je gaan overnemen of je moet je kindje toch eens een nachtje bij oma ofzo laten logeren. Anders ga jij er zometeen aan onder door…en wie zorgt er dan voor je kind??

Sterkte!

Groetjes Margot

Ik loop een beetje achter de feiten aan zie ik! haha!

Goed dat hij je gaat helpen Danielle!

Groetjesss

Danielle, De eerste keer dat Morgan ging logeren was ze 6 maanden en oh men wat vond ik het eng. Ze ging naar mijn schoonmoeder en ik vond dat enger dan haar naa het kdv brengen. Ik heb haar ook meerdere keren gehoord die nacht maar nu is ze inmiddels 16 maanden en slaapt ze wel vaker bij mijn schoonmoeder en ik geniet er nu echt van, mijn schoonmoeder kan lekker met haar tutten, zij is blij me alle aandacht en mamma heeft even een goede nacht slaap.

Groetjes,

Michèle

ja…ik weet het, het zou voor mij (en ons) ook best wel eens goed zijn en stel dat er iets is dan is het maar 500 meter verderop om hem te halen.

Ik zal er eens over na gaan denken, hij word nu immers ook al wat ouder en is dol op ons pap en ons mam!
Ik zal zeker weten toch geen oog dichtdoen en alle uren op de klok zien maar dan weet ik wel of HIJ het goed heeft gedaan en of er een herhaling kan/mag komen.
(misschien zegt ons mam wel NOOIT MEER!..als hij het slecht doet)

Maar eerst ff lekker op vakantie en kijken hoe hij het daar doet!

Gr, Danielle

Wauw Danielle, waar ikkeben al niet goed voor is. Fijn dat we konden helpen!
Geniet van jullie vakantie en ga lekker uitrusten. En echt, dat logeren is de eerste paar keren moeilijk, maar probeer je over te geven aan de rust. Als Aaron het goed kan vinden met z’n opa en oma dan komt het vast helemaal goed. En anders kan je hem altijd nog gaan halen, toch? Houd ons op de hoogte wanneer de eerste logeerpartij is, oké?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hihi…ja…houdt jullie op de hoogte…zal er een topic over openen!

We gaan Donderdag op vakantie…dus lees nog ff mee!

Lees net andere topic van jou overigens…een schop onder z,n kont wil misschien wel helpen!

hihihihihi…

Gr, Danielle

Heb je het tegen mij? Ik ben tegen fysiek geweld.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn Danielle dat je vriend nu ook gaat helpen. Vind het niet meer dan logisch dat hij ook meehelpt, ondanks dat hij 5 dagen werkt. Pff vind het knap van je hoe je het volhoudt. Ik roep wel eens dat Tim zo lang en veel slaapt, maar als ik jouw verhaal dan lees dan besef ik altijd weer hoe luxe het is. Vind het heel vervelend voor je en hoop dat je in ieder geval een beetje bijkomt in Centre Parks.

En idd wat de anderen al roepen echt een keer uit logeren brengen. Wij doen dit met Tim al van kleins af aan. Ze vinden dat echt niet erg hoor en het is ook eens leuk voor opa en oma !! Wij doen het ook alleen als we iets hebben waar Tim niet mee kan, maar goed Tim slaapt s’nachts gewoon goed.

En het zou zomaar kunnen dat hij bij opa en oma wel goed slaapt. Ik sprak laatst iemand die er heel vaak uitmoet voor haar zoontjes, maar als haar zoontje bij opa en oma is slaapt hij wel heel goed.

Succes en geniet van jullie vakantie!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Sandra, Ja dat zei ons mam ook al dat het best zo kan zijn dat hij in 1 ruk doorgaat tot smorgens bij hun thuis!

@mriek,…ja…tegen jou!..ik snap dat het voor jou frustrerend kan zijn dat hij nog niet loopt.
Hhaha…ben ik niet de enige die ergens mee zit en gefrustreerd is!
Joepiej…

Gr, danielle

Zeg lekker ding, leedvermaak is niet leuk hoor!

Zonder dollen, tuurlijk heeft ieder z’n frustraties soms. Maar dat Erik nog niet loopt is echt geen groot issue hier hoor, tuurlijk zou ik het leuk vinden als 'ie het ging doen, maar ik maak me geen zorgen ofzo en zie het binnenkort gewoon wel gebeuren. 't Is een goede oefening in geduld betrachten, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker