Wakker worden door kou?

Tja het is niet leuk, ik zou het ook niet leuk vinden hoor. Maar anderzijds, als ze genoegen neemt met even een kroel en wat aandacht en ze slaapt dan gelijk weer verder…dat is dan toch niet zo heel erg?
Je bent natuurlijk wel gelijk uit je slaap gerukt, maar je kan het ook hebben dat ze uren bezig zijn met krijsen en huilen. Das nog minder leuk nietwaar?
Ik vond het ook altijd balen als Jack wakker werd in de nacht, en die lag dan enkel te kletsen tegen zijn knuffels. Dus ik begrijp je wel hoor, maar het kan nog veel erger ( althans dat hield ik mezelf altijd voor )

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh ja Christa, ik weet het! Ik kan me de nachten vol tullendiensten nog herinneren. Elke 5 minuten uit bed om de speen in te gaan doen! Dat was het ergste. En dat ze zo huilde toen ze KISS had, net na haar geboorte…Maar dat was vooral zielig. Zolang ik haar inderdaad kan troosten met een knuffel en ze weer gaat slapen daarna, vind ik het prima. Ik kan niet zo goed tegen steeds wakker worden, ben een slaapkop!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hihi, ik ook hoor meid, ik word er ook niet vrolijker op als ik uit mijn nachtrust wordt gehaald
Maar ja, helaas schijnt het er nog wel eens bij te horen. Ik snap ook niet waarom…
Tis vast een fase, hebben wij ook wel eens hier, dan wordt Jack snachts wel eens wakker in de nacht en dan gaat het weer weken goed…Raar he?
Voor ze 18 zijn is het over zegt mijn moeder dan. Flauw he.

Klopt wel en ik kan het weten
Voorlopig zijn we er nog niet vanaf hoor. Komt met periodes en als ze nog wat ouder zijn krijg je het als ze ziek zijn, of eng gedroomd hebben. 1 voordeel dan kunnen ze zeggen wat er aan de hand is en komen ze vaak naar jou toe.

En als je zo’n angsthaas voor onweer hebt, zoals ik gebeurt het zelf nog op hun 19de
Was van de zomer (was zelf ook al wakker van het onweer) en toen ging het opeens, Mammieeeeeeeeee het onweert (ja duh dat had ik nog niet door).
Wordt je dus niet van de kleine wakker is het de oudste wel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Ha ha ha vanaf 18 mag je ze de deur uiitschoppen hoor

Maar hier wee rust in de nacht. Sterker nog ik moest haar om half negen wakker maken om te gaan zwemmen. Met de koude nachten slaapt ze wel langer ineens dus hopelijk morgen ook laat weer

Groetjes,

Michèle

Wat fijn Michèle! Hopelijk morgen weer inderdaad. Hier was het gewoon 6.00 uur, hij blijft consequent, die Erik van ons.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha sorry Mriek… Maar ja het is wel lekker. Ze wil alleen nu niet slapen. Ze heeft na het zwemmen in de auto even geslapen (me vriendin was mee dus nu eidelijk foto’s van het zwemmen) maar ze wil nu niet meer slapen. Ze is aan het spelen in der bed. Hopelijk slaapt ze zo nog wel even anders wordt het een heeeleeeee lange middag

Groetjes,

Michèle

Da’s ook niets nee, zo’n lange middag. Haha. Hopelijk valt ze nog even in slaap zo. En die foto’s: zien!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier om 7 uur ff zingen, papa tut gegeven en toen was hij om 9 uur wakker

Liefs Michelle

Mijn vriendin moet ze nog naar me toe sturen

Groetjes,

Michèle

@mriek en Michele,: jullie willen toch niet zeggen dat jullie kleintjes de hele middag liggen te ronken he!>?!?!?!
Hier was het gister na 50 minuten wakken en vanmiddag na een uur.
Dus hier…lange middagen
Maar ja…hij ligt er wel vroeg in altijd!

Gr, Danielle

Eh ze is om 14.00 in slaap gevallen en om 16.00 was ze weer wakker dus ze heeft wel bijna eerst een uur in bed gespeeld zonder morren. Toen ik dacht ik haal der der maar uit viel ze in slaap

Groetjes,

Michèle

Hier vanaf half 1 in bed en om 3 uur eruit en om half 7 er weer in

Liefs Michelle

Morgan zit tv te kijken nu en te wachten tot pappa thuis is. Zaterdag’s mag ze altijd later naar bed anders ziet ze der vader de hele dag niet en dat vind ik ook zo sneu voor der. Ze zit echt te wachten, ze kijkt steeds naar de tuindeur.

Groetjes,

Michèle

Lief is dat hè.
Vind het trouwens knap dat jullie op de pc kunnen als die kleintjes uit bed zijn. Dat hoef ik hier echt niet te doen

Liefs Michelle

@Michelle: Ik doe het gewoon, maar Seth heeft het liever niet
Ik maak de afspraak met hem dat ik eerst even met hem speel, en dat hij daarna even zelf speelt. Dus dan kan hij gillen wat hij wil, hij moet zelf spelen

Liefs, Anne

Morgan is zelf aan het rommelen en soms komt ze even kijken en knuffelen en spelen we en dan gaat ze zelf weer der gang. Het is geven en nemen dus

Groetjes,

Michèle

@Mriek, troost je: ik was gisteren bij een kraamvisite en die mama moet ook elke dag op om 06.00 uur omdat haar dochter van 2 dan eruit wil! Je bent dus toch niet de enige op deze aardbol met een ochtendkindje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Iedereen kan en mag hier op de pc van Dylano behalve mama, dan is het klieren tot en met grr

Liefs Michelle

@Danielle: Erik gaat er meestal rond 12.30 uur in en slaapt de laatste tijd dan twee uurtjes. Dus meestal is 'ie dan rond 14.30 uur weer wakker. Fijn hoor, even tijd voor mezelf. Vooral omdat de dag ook altijd al zo vroeg begint hier. Ik kan me herinneren dat Aaron nooit zo denderend geslapen heeft, toch? Zwaar hoor. Kom jij wel een beetje aan jezelf toe?

@Rainbow: da’s zeker een troost. Thanks!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker