Wij hebben het s nacht rond de 16,17 graden. Hij slaapt alleen in een winterslaapzak, soms een met mouwen, soms ook zonder en hij heeft een dikke winterpyama aan. Maar geen deken of dekbed ofzo. Hij wordt s nachts eigenlijk nooit wakker, dus neem aan dat hij het warm genoeg heeft. Ben even benieuwd wat jullie kinderen aan hebben?
Waarin liggen jullie kinderen in bed
Hier is het hier zo’m 18/19 graden denk ik.
Seth heeft een katoenen pyjama aan, met lange mouwen en een winterslaapzak, zonder mouwen.
Wel ligt hij onder een dekentje.
Ook hij heeft het nooit koud.
Liefs, Anne
Op de kamer van Erik is het rond de 18 graden. Hij ligt nu in een romper met lange mouw met daar overheen een pyjama en dan onder een dekbedje.
Groetjes,
M
hier zo’n 19 à 20 graden, Lindsey heeft hierbij voldoende aan een gewone (dus geen winterpyama) en een normale slaapzak (dus ook hier geen dikke). Lindsey heeft het niet snel koud en we waren er snel achter dat zij op deze manier het beste slaapt.
liefs,
Rinske
hier op het kamertje zo’n 17/18 graden denk ik. Ze ligt in een romper lange mouw, pyama broekje alleen en daarover een dikke winterslaapzak. Verder geen dekentjes of iets dergelijks. ALs je wil weten of je kindje het aangenaam heeft, altijd in het nekje voelen. Is dat koud, dan heeft je kindje het koud, voelt het heel warm, dan heeft ie het te warm. Dat moet dus gewoon lekker aangenaam voelen. Voetjes en handjes etc, dat zegt niets over hoe warm of koud je kindje het heeft.
mama1980
Hier schommelt het tussen de 12 en de 16 graden.
H.ayley heeft een romper met lange mouwen aan, een pyjama, een slaapzak, soms met en soms zonder mouwen en haar deken.
Hier schommelt het tussen de 10 en 15 graden. Ligt er maar net aan hoe koud het buiten is. Hij slaapt dan in een flanellen pyjama met daaronder nog een longsleeve en sokjes. Hij ligt onder een vier seizoenen dekbed en is het 's nachts echt koud, dan krijgt hij (als wij naar bed gaan) nog een katoenen dekentje over zijn beentjes. Hij klaagt niet dat hij het koud heeft maar heeft 's morgens wel een erg koud gezicht en koude handen.
Hier is het 's nachts tussen de 16 en 18 graden binnen. Luka heeft een romper aan, katoenen pyama, een winterslaapzak met korte mouwen en een deken ( die hij zelf van zich afgooit in de loop van de nacht…)
Hij is erg warmbloedig moet ik erbij zeggen, hij heeft het al heel snel warm.
Geen idee hoe warm het op de kamer van Rens is. Zijn raam staat altijd open en er staat daar geen verwarming aan. Nou moet ik ook zeggen dat rens het niet snel koud heeft. Hij heeft in bed een hemd en een boxer en een pyama met lange broek en mouwen maar geen hele dikke. En hij slaapt onder een dekbed maar dat is ook geen dik vierseizoenen dekbed.
Ligt denk ik heel erg aan je kindje wat je aan moet trekken. Idd in de nek voelen is een hele goede graadmeter.
Rens kent het begrip koud al. Hij heeft een hekel om met blote voeten op de badkamer vloer te staan. Dan zegt hij meteen koud. Zo ook als hij buiten koude handen heeft. Persoonlijk denk ik dat hij nu wel de leeftijd heeft dat hij het aan zou geven als hij het koud heeft op bed.
groetjes Ramona
Hier een hemdje met onderbroekje, een pyjama, een winterslaapzak zonder mouwen en een deken in een dekbedovertrek. Morgan is een echte kouwkleum.
Groetjes,
Michèle
maar jij had toch een combisleeper voor de kleine?
rico slaapt in een combisleeper en dekbedje (als hij niet ziek is dan)
omdat de werking van de combisleeper enorm is afgezwakt.
of hij slaapt in een winterslaapzak met mouw en een flanellen pyjama en een dun dekbedje.
Oh nee ik ben ene beetje uitgeslapen maar pappa baalde want hij had ook willen blijven liggen, mag hij volgende week weer.
Groetjes,
Michèle
ooh nee wij zijn bij opa en oma he dus papa kan er hier niet voor m uit. overigens is het al 2 nachten nachtwerk de eerste nacht met zijn overgeven en vanacht omdat hij extra vocht bij moest hebbendus heb de wekker gezet en hij is 1 keer zelf wakker geworden. en ja vanochtend half 7 hij had het ineens koud. warm koud warm koud… dus dat was niet erg prettig vanochtend.
ik heb vandaag dus weer 4 koppen koffie op en 2 redbulls. normaal drink ik 1 kop koffie want meer kan ik niet verdragen
Oh lekker dan NOT. Ach hier hebben wij ook weer wat nieuws. Niet leuk. Maar rico heeft een buikgriepje te pakken?
Groetjes,
Michèle