Waarin liggen jullie kinderen in bed

ja ik las het heb ook gereageerd met een tip waar je hopelijk iets mee kunt.
enne nee ik weet niet of je het topic gelezen hebt maar idd eerst dacht ik een buikgriep omdat hij dus overgegeven had en helemaal onder zat. hij had toen 40.5 maar daarna geen diarree gehad en ook niet meer overgegeven, wel een slijmhoest en hoge koortsen. laat morgen voor de zekerheid zijn oren nog nakijken. en anders mag ik toch uitgaan van de seizoensgriep of de mexicaanse griep aangezien het lijkt alsof het in zijn luchtwegen zit.
hoezo off topic sorry delmira

Oh schiet weer lekker op, aan de andere kant ik heb dit mer morgan (steeds ziek zijn) allemaal al gehad toen ze naar het kdv ging. Ben bang met rico op de psz dat hij nog wel een paar keer ziek zal zijn.

Groetjes,

Michèle

Ik dacht dat ik die ziek zijn fases van hem achter de rug had na zn operatie michele… maar idd nu hij naar de psz begint het weer van voor af aan lijkt wel.
hmm hoe creeer je een overbezorgde mama

Tja ik weet niet wat erger is, als ze met 3 maanden steeds ziek zijn of daarna. Weet wel dat ziekte als griep en zo de weerstand verhogen. Dus het is wel ergens goed voor.

Groetjes,

Michèle

hm ja rico is vanaf zn geboorte om de haverklap ziek geweest. ergste keer toen hij 10 mnd was in preston palace.
echt tot zn operatie had hij het te pakken… toen maandenlang niets tot nu he. dus alles in totaal maakt het dat ik zo bezorgd ben.

Snap ik meid, zou ik ook zijn hoef je je niet voor te verontschuldigen.

Groetjes,

Michèle

weet ik gebeurd automatisch dat ik uitleg waarom ik denk wat ik denk en voel wat ik voel

Groetjes,

Michèle

lizzy heeft een romper korte mouw met pyama en winterslaapzak met lange mouw en ze ligt onder een dekbedje(normaal)
bij haar is het 16 a 17 graden.

ze blijft nooit onder haar dekbed maar ik heb niet het idee dat ze het koud heeft.ze slaapt goed s’nachts.

a boekhout