Nah inmiddels hebben we ons door de pagina`s heen gespit en helaas was dit niet echt een gezellie stukje ikkeben. De topics zijn verwijderd.
Ik zal het nogmaals hier ook neer zetten.
Een discussie is prima, zeer leuk zelfs denk ik persoonlijk. Maar soms worden dingen door te lezen ( dat doen we dan immers op ikkeben ) anders opgevat dan dat ze bedoeld werden door de schrijver. Je kunt immers de toon waarop het bedoeld werd niet altijd horen door alleen het lezen. Een belangrijk iets om rekening mee te houden op een forum dus. Dit gaat niet altijd goed zoals dan maar weer blijkt. Ook als we het niet eens zijn met elkaar kun je dit zeggen zonder meteen je zo vol in een strijd te gaan begeven. Alles wat op ikkeben verteld,/geschreven word, leuk of minder leuk, kan leiden tot een leuke of minder leuke discussie en laten we die op zijn allerminst dan wel volwassen en netjes houden. Zie hier de regels van ikkeben
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=5948
Verder is het erg jammer en spijt het me ook dat ik deze topic niet eerder gevolgd heb, door welke omstandigheden dan ook. Mocht er iets zijn dan is een mailtje onze ( kim webmaster ikkeben, tries moderator ikkeben of mijn/Asje moderator ikkeben) kant op altijd prima. Mail lees ik elke dag nl zowiezo.
Zo en wat mij betreft nu weer verder met ikkebennen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!