Waar zijn Kimmetje en Asje

Ik ga niet met vingers wijzen en wie zich aangesproken voelt jammer dan, maar ik vraag me af met al het gebakkelij en gekist van de laatste pak weg week waar Kimmetje en Asje zijn. Zouden deze topics al niet allang gesloten moeten zijn???

Groetjes,

Michèle

@ michele ik heb Asje ook gemaild of ze hier in wat kan doen.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik had het me ook al eens afgevraagd!

na het lezen van de laatste reacties vraag ik me dat af…

ik geinde het ook al bij een ander topic maar baas waar ben je? het loopt uit de hand hier

before you judge me, try hard to love me

Ik ben er, na mijn ontslag vandaag heb ik even wat minder meegelezen. Kimmetje is er even niet. Ik zal even kijken waar we het over hebben precies ( misschien handiger om me de volgende keer meteen een link te mailen hahaha ) en dan kijken wat te doen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Er is hulp onderweg, Asje heeft mij net gemaild!

liefs woezel

pfff ik ben echt KWAAD!!! zie graag een oplossing… en in mijn ogen is dat toch echt degene doodnegeren waar het om draait. zowel zij naar mij als ik naar haar.
heb verder met helemaal niemand een probleem hier maar nu dus wel met haar! ik kom hier al heel lang en vond het altijd onwijs gezellig.
maar dit kan gewoon NIET.
iedereen moet afkoelen na wat er nu boven water kwam

Ik gooi die topic even dicht want ik moet eerst kinders van school halen en zo. Zodra ik tijd heb lees ik die even door en kijk wat er mee moet verder. Ik hoop dat iedereen kan afkoelen tot die tijd in elk geval.

Succes Asje en bedankt vast.

Groetjes,

Michèle

Dank je wel Asje!!

liefs woezel

goed idee asje , enne wens je succes want het is nogal wat

before you judge me, try hard to love me

@Asje: ontslag?? Dat klinkt niet best… sterkte!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb geloof ik wat gemist maar goed. Asje Waarom ben je ontslagen is je contract niet verlengt of was er een andere rede? nu druk op zoek zeker weer. Zo ja succes dan want ik weet hoe moeilijk nu werk vinden is(heb 3 vriendinnen die al 7 maanden op zoek zijn als het niet langer is)

Jullie kunnen ook altijd mij mailen, Ik ben er heel veel, maar helaas op de site de laatste dagen ook weinig door omstandigheden, jullie kunnen me altijd mailen bijna 24/7
kan via de site of anders ook op tries74@hotmail.com

Onder tussen hebben we het een en ander opgeruimt.

Laten we het met z’n alle gezellig houden, daar is ikkeben voor bedoelt
we begrijpen dat gemoederen soms kunnen op lopen, ik geef als tip mee, ga dan eerst even wat anders doen lees je verhaal nog eens na

Groetjes Tries

Gewijzigd door - Tries op 25 Feb 2011 21:53:13

fijn Tries.
bedankt

Nah inmiddels hebben we ons door de pagina`s heen gespit en helaas was dit niet echt een gezellie stukje ikkeben. De topics zijn verwijderd.
Ik zal het nogmaals hier ook neer zetten.
Een discussie is prima, zeer leuk zelfs denk ik persoonlijk. Maar soms worden dingen door te lezen ( dat doen we dan immers op ikkeben ) anders opgevat dan dat ze bedoeld werden door de schrijver. Je kunt immers de toon waarop het bedoeld werd niet altijd horen door alleen het lezen. Een belangrijk iets om rekening mee te houden op een forum dus. Dit gaat niet altijd goed zoals dan maar weer blijkt. Ook als we het niet eens zijn met elkaar kun je dit zeggen zonder meteen je zo vol in een strijd te gaan begeven. Alles wat op ikkeben verteld,/geschreven word, leuk of minder leuk, kan leiden tot een leuke of minder leuke discussie en laten we die op zijn allerminst dan wel volwassen en netjes houden. Zie hier de regels van ikkeben
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=5948

Verder is het erg jammer en spijt het me ook dat ik deze topic niet eerder gevolgd heb, door welke omstandigheden dan ook. Mocht er iets zijn dan is een mailtje onze ( kim webmaster ikkeben, tries moderator ikkeben of mijn/Asje moderator ikkeben) kant op altijd prima. Mail lees ik elke dag nl zowiezo.

Zo en wat mij betreft nu weer verder met ikkebennen.

O, dan nog even mijn ontslag.
Ik had een half jaar contract op kantoor van een bedrijfje werkzaam in de bouw. De bouw stort echter volledig in en daarmee is er voor mij niks meer te doen helaas en werd mijn contract vandaag niet meer verlengd. Ik vond het super leuk, lekker dichtbij, kon mijn eigen tijden een beetje regelen, geweldige werkgever en werkte voor een deel ook vanuit huis. Mijn man werkte er ook, is ruim 2 jaar geleden ziek geworden plotseling en een diagnose is er niet. De klachten echter zorgen ervoor dat hij niet meer kan werken auto rijden enz en daarmee kwam hij in de ww waardoor ik bij hun deze kans kreeg en dit erbij ben gaan doen. Ondanks dat ik het leuk vond dus ook wel een noodzaak.
Ik heb nog even geen idee hoe het verder moet en zal gaan aangezien we een procedure hebben lopen tegen het UWV om de ww om te zetten in wia helaas.

@asje, wat een rot nieuws dat je contract niet wordt verlengd. Hoop dat je snel weer een andere leuke baan gaat vinden.

Wat een rotverhaal Asje, bah. Veel sterkte en succes met de procedure tegen het UWV.

Groetjes,
M

he gat wat vervelend Asje hopelijk vind je senl wat leuks enne suces met het UWV.

Groetjes,

Michèle