Waar zijn Kimmetje en Asje

wat erg asje… ik hoop dat die procedure een beetje opschiet…Er lopen er een hoop tegenwoordig tegen het UWV neem dat van me aan dus ik hoop dat het daardoor niet vertraagd wordt.
een kort geding zit er zeker niet bij?

Wat vervelend Asje!! Jemig zeg, dat is ook pittig jouw situatie nu!! Ik hoop dat er snel een oplossing komt!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oh Asje bah wat een verhaal… sterkte met je man, en ik hoop dat er snel een oplossing is met het UWV.

Liefs, Melanie

Geen leuke situatie. Hopelijk geraakt alles snel opgelost!

Whahaha ikkeben loopt weer, dus dat is al opgelost

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Daar heb jij weer gelijk in Asje

Groetjes,

Michèle

ik mag ook wel een weekie skieen, geen idee wat er allemaal gebeurd is, maar dat lees ik later wel

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@Asje: Succes met ander werk zoeken, er komt vast weer iets leuks op je weg!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@asje: haha, nou en dat is ook wat waard toch?
hee het komt vast allemaal goed!

@Kimmetje: misschien moet je het niet eens gaan lezen anders ben je dadelijk weer aan vakantie toe

ik moet eerst maar eens mijn koffers uitpakken…

als je van plan bent de hele bubs te lezen laat ze dan maar ingepakt
haha… grapje

@ kimmetje denk dat je je beter kunt laten updaten door Asje gezien er veel topics al weg zijn zeg maar.

Groetjes,

Michèle

enige wat ik heb gedaan is knuffelen met emmetje!!! die heb ik een hele week gemist, dus ikkeben komt morgen wel weer…

och meid! was ze bij je ouders?
knap dat je dat kunt zo’n hele week!
heb je het leuk gehad? niet gevallen?

ik heb emily achter gelaten bij mijn mams ja, weet je als je een 8 maand oude baby mee gaat slepen naar de wintersport doe je iets niet goed… en wij vinden skieen te gek… we hebben haar allemaal verschrikkelijk gemist en vanaf vrijdag was het bijna onhoudbaar… maar zij had het fijn bij oma, ineens 4 tandjes ip 2… maar elke dag hebben we geskyped, maar niet langer dan 5 minuutjes want dan mis je dat ondeugdje zooo verschrikkelijk, terwijl je weet, ik kan alleen maar skieen nu, er zijn geen voorzieningen voor zulke kleintjes en wat doe je haar aan

maar nu is alles weer goed, ze moest effe aan ons wennen, voelde waarschijnlijk als een ware invasie

maar afijn het ging erom waar is kimmetje als je haar nodig hebt.

kimmetje meld niet vantevoren dat ze op vakantie gaat, het is en blijft internet natuurlijk
vind het wel rot dat er net als ik er niet op kan er blijkbaar dingen gaan spelen die directe actie vragen,waar asje net niet aanwezig is en Ja! ik heb contact met as en triesje gehad op msn op vrijdag, maar ik kon de topics niet lezen op mijn iphone ,daar was mijn verbinding gewoon te dramatisch voor en dan is het jammer maar helaas.

ik neem aan dat alles netjes is opgelost
en lees het morgen

Tja, directe actie kan normaal gesproken ook. We zijn niet voor niets met 3. Alleen is het per toeval gebeurd dat we even iets anders hadden

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@kimmetje, fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Hadden jullie een beetje sneeuw. Mijn zwanger is naar Oosterijk geweest en toen lag er bijna niks.
En ik kan me voorstellen dat je je kleine meid hebt gemist. Vandaag maar extra veel aandacht geven. Maar dat zal wel goed komen