Zaterdag is er bij ons in de straat een egel doodgereden. Hij lag recht op straat, met al zijn ingewandjes eruit. Ik kwam er langs met Eva en ze zei: ‘Kijk mama, beestje!’ Ik zei wel eerlijk dat de egel dood was. Toen zei ze: ‘Ja, kan niet meer praten he?’ Hahaha. Maar goed. Toen we terugkwamen van de AH had iemand dat beestje weggesleept en in de bosjes gelegd. Je ziet 'm nu nog steeds heel goed liggen. Elke keer als we erlangs komen, zien we 'm. Hij is nu nog ‘heel’, maar straks gaat 'ie lekker liggen rotten en stinken. Vol met maden ofzo. Geen lekker idee als je daar zelf langs loopt en ook niet met kind. Eva weet nu dat hij er ligt en kijkt er dus ook naar. Nu heb ik zelf weinig zin om dat beestje weg te halen, maar hij mag wat mij betreft wel opegehaald worden. Enig idee waar je dat kan vragen? Bij mijn zus lag ooit een dode kat met één oog eruit. De gemeente wilde 'm niet opruimen en uiteindelijk moest mijn zwager hem bij HUN thuis in de kliko doen. Anders keek mijn nichtje er steeds naar…Dat ding was helemaal stijf! HORROR. Iemand een ander idee?
Groetjes Rainbow, trotse mama