Waar moet je heen met een dode egel?

@ Rainbow hij is niet ieeeee hij is zielig.

@ Sje ze weten het niet het is heel zeldzaam

Enne katten nemen inderdaad prooien mee als kadootje of om de baas te leren jagen. Dan laten ze de prooi nog in leven en willen ze dat jij het afmaakt en zij kijken dan toe. Een kat wordt in gevangenschap nooit helemaal volwassen volgens de wetten van de natuur, ze zien ons als surogaat ouders, vandaar de kado’s. Maar aan de andere kant willen ze ons ook dingen leren, vandaar half levende prooien. Een kat in het wild, ook een verwilderde straatkat zou wel van de egel kunnen gaan eten mits hij niet bedorven is. Want een kat weigerd bedorven voedsel te eten.

Groetjes,

Michèle

Kijk, met die uitleg kunnen we iets!

Groetekes, Sje

@ Sje ik was 3 toen ik mijn eerste kat kreeg he Enne ik heb ook heel wat dode en halfdode prooidieren ontvangen van Twister toen ze nog leefde. Wel eens een dode muis in he bed gekregen en dan inderdaad dank je wel zeggen terwijl je kat er zo trots al een pauw naast zit… je moet wat voor ze over hebben.

Groetjes,

Michèle

quote:
Een psoriasis-egel is het waarschijnlijk!

Groetekes, Sje

hahaha het houdt maar niet op he
of hij heeft gordelroos…of misschien net als bij rico een bult processierupsen over zich heen gekrege…kan ook

@ Inge ze weten niet wat het arme beestje heeft. Hij wordt wel elke dag schoongemaakt en ingesmeerd met babyolie omdat ie anders uitdroogt. We hadden het trouwens op het jeugdjournaal gezien.

Groetjes,

Michèle

was dat in nederland? wel echt zielig ik hoop niet dat het arme beesie pijn heeft. weten ze hoe oud hij is?

Nee in Engeland is hij gevonden en dat weet ik niet of ze dat weet, je kan hem googelen.

Groetjes,

Michèle